Foreros galegos..
+5
epifrost
Bettie
thespidersfrommars
mikel erecto
Zarpas
9 participantes
Página 1 de 1.
Foreros galegos..
Unha cousiña, os meus queridos vermes noxentos.. si vos enterades de curritos de montaxe de escenarios pra o veran, por favor, avisade.. teño experiencia e moitas gañas de currar.. graciñas.
Zarpas- Mensajes : 11610
Re: Foreros galegos..
Ok zarpas,si me entero de algo te lo digo,se que en Vigo en Castrelos siempre cogen gente...pero imagino que a estas alturas ya estará el cupo cubierto,lo que no se en donde anotarse...imagino que en el Concello.Los conciertos de Castrelos suelen ser en las fiestas del Cristo,finales de Julio,primeros de Agosto
mikel erecto- Mensajes : 4103
mikel erecto escribió:Ok zarpas,si me entero de algo te lo digo,se que en Vigo en Castrelos siempre cogen gente...pero imagino que a estas alturas ya estará el cupo cubierto,lo que no se en donde anotarse...imagino que en el Concello.Los conciertos de Castrelos suelen ser en las fiestas del Cristo,finales de Julio,primeros de Agosto
gracias.. si tio, ya sé como va la jugada.. una putada.. mi tio que vive ahí lleva toda la pesca de los concerts, hace algunos años.. que pena que ya se retiró de la movida.. pero bueno, eso, si te enteras avisa.. y serás recompensado.. graciñas.. y aupa!
Imagino que tu tío trabajaría en PXC, no?: Son los que montan prácticamente todo aquí en Vigo....aunque ahora no estás muy boyantes, han despedido gente, etc....
Si no te importa moverte por Santiago-Coruña, yo creo que podría conseguirte algo....no sé si montando escenarios, pero como runner en conciertos, carga-descarga de backline, etc....incluso pegando carteles.....a veces no es mucho dinero, pero si te interesa, envíame un privado, y haré lo que pueda...
El Lunes te digo algo, vale?...a ver si sale algo....mucha suerte!
Si no te importa moverte por Santiago-Coruña, yo creo que podría conseguirte algo....no sé si montando escenarios, pero como runner en conciertos, carga-descarga de backline, etc....incluso pegando carteles.....a veces no es mucho dinero, pero si te interesa, envíame un privado, y haré lo que pueda...
El Lunes te digo algo, vale?...a ver si sale algo....mucha suerte!
thespidersfrommars- Mensajes : 2716
Muchas gracias tio, ahora te mando un privado..
Ei Zaps, xa lín tódo-los livros de xogo de tronos, aínda que me saltei cousinhas, en cal vas??? é que teño que preguntarche unha cousa, e se aínda non os líches todos métoche un spoiler do tamaño do muro coa pregunta....
Vale tenho que reconhecer que o anano mola máis do que parecía, pero aínda así os meus favoritos Cersei é mái-lo pai...
Vale tenho que reconhecer que o anano mola máis do que parecía, pero aínda así os meus favoritos Cersei é mái-lo pai...
Bettie- Mensajes : 16241
Asi que eres una jodida Lannister!!! grgr.... muereeeeeeeeee!!! que é iso de me lin todos os livros.. pero saltando cousas? QUE CLASE DE MERDA É ESA, as cousas se fai bem o ou nom se fai... grgrgr... eu lein todo.. ata o cuarto.. o quinto sae en brevas.. pregunta... pregunta..
Zarpas escribió:Asi que eres una jodida Lannister!!! grgr.... muereeeeeeeeee!!! que é iso de me lin todos os livros.. pero saltando cousas? QUE CLASE DE MERDA É ESA, as cousas se fai bem o ou nom se fai... grgrgr... eu lein todo.. ata o cuarto.. o quinto sae en brevas.. pregunta... pregunta..
É que salteime as partes de Sam e algún outro pq quería avanzar nas intrigas de Desembarco , pois menos mal que non che preguntei porque eu xa lín o 5 , ahí che vai, está ben traducido...
https://rapidshare.com/files/4216440501/5.-George_R.R._Martin_-_Cancion_de_Hielo_y_Fuego_vol.5.rar
É que non me negarás que son as personaxes mais guais Tywin e Cersei, joder Tywin é o puto amo, guerreiro e sen escrúpulos, é o Rei perfecto, e Cersei de non ser por ser muller sería a dona de todo Poniente, é que aos Stark bah, moito honor moita carallada pero para sentarse no trono eso non vale...
Os que peor me caen son o castrado, Sansa e o cabaleiro das frores que é moi gay, a meiga vermella debería de caerme ben, pero non, defende a un Deus único e quere a morte dos antergos...así que morte para ela
E Jon Neve ao comenzo non me gustaba peeeero...baixa o 5 jeje
Os que peor me caen son o castrado, Sansa e o cabaleiro das frores que é moi gay, a meiga vermella debería de caerme ben, pero non, defende a un Deus único e quere a morte dos antergos...así que morte para ela
E Jon Neve ao comenzo non me gustaba peeeero...baixa o 5 jeje
Bettiexxx escribió:Zarpas escribió:Asi que eres una jodida Lannister!!! grgr.... muereeeeeeeeee!!! que é iso de me lin todos os livros.. pero saltando cousas? QUE CLASE DE MERDA É ESA, as cousas se fai bem o ou nom se fai... grgrgr... eu lein todo.. ata o cuarto.. o quinto sae en brevas.. pregunta... pregunta..
É que salteime as partes de Sam e algún outro pq quería avanzar nas intrigas de Desembarco , pois menos mal que non che preguntei porque eu xa lín o 5 , ahí che vai, está ben traducido...
https://rapidshare.com/files/4216440501/5.-George_R.R._Martin_-_Cancion_de_Hielo_y_Fuego_vol.5.rar
me niego a leerlo en formato digital.. un libro es un libro.. nunca entrare por el aro de ebooks y mierdas de esa.. cuando salga lo leeré.. y permite que te diga, que eres una chapuzas infernal... pa leerlo asi, no leerlo..
Eu som Greyjoy.. pro Stark y pro Stannis.. todos menos os putos Lannister.. e si, Tywin se sale moito.. me flpa as concecions ao personaxe na serie.. incrible o actor.. (puto Sardo Nuspa do Chico de Oro)... pensei que che gustaría Arya.. so direi Beric Dondarrion rules!!
Zarpas escribió:Bettiexxx escribió:Zarpas escribió:Asi que eres una jodida Lannister!!! grgr.... muereeeeeeeeee!!! que é iso de me lin todos os livros.. pero saltando cousas? QUE CLASE DE MERDA É ESA, as cousas se fai bem o ou nom se fai... grgrgr... eu lein todo.. ata o cuarto.. o quinto sae en brevas.. pregunta... pregunta..
me niego a leerlo en formato digital.. un libro es un libro.. nunca entrare por el aro de ebooks y mierdas de esa.. cuando salga lo leeré.. y permite que te diga, que eres una chapuzas infernal... pa leerlo asi, no leerlo..
Joer imprimelo que es lo que hice yo, por dos caras, eso si sí lo haces prepárate que son casi 900 pages, joer tío necesitaba saber que le pasaba a mi querida Cersei! Y joder el Sam es un pesau no me lo negarás, pero bueno cuando los tenga en formato físico me los leere como los septas mandan...
Zarpas escribió:Eu som Greyjoy.. pro Stark y pro Stannis.. todos menos os putos Lannister.. e si, Tywin se sale moito.. me flpa as concecions ao personaxe na serie.. incrible o actor.. (puto Sardo Nuspa do Chico de Oro)... pensei que che gustaría Arya.. so direi Beric Dondarrion rules!!
Pero non podes ser pro Stark e pro Stannis e por riba sendo un Greyjoy...ti es un cambiacapas mereces ser un Frey , bueno Arya si que me mola moito, é que como non teño moi claro donde acababa o cuarto prefiro non dar detalles non vai ser que me pase, e si o certo é que Beric salese e toda a compaña de bandidos, por certo no 5 apenas aparecen é unha mágoa, cando sae o 6?
Zarpas escribió:Eu som Greyjoy.. pro Stark y pro Stannis.. todos menos os putos Lannister.. e si, Tywin se sale moito.. me flpa as concecions ao personaxe na serie.. incrible o actor.. (puto Sardo Nuspa do Chico de Oro)... pensei que che gustaría Arya.. so direi Beric Dondarrion rules!!
O certo é que o tío que fai de Tywinn é o mellor da serie, pero por agora creo que a vou deixar donde me quedei, é que ao leer os livros fíxenme outra imaxe mental de todos eles e dáme un pouco de pereza ao saber xa o que vai pasar
no 5º ten mais protagonismo os fillos do Ferro nom? espero as andanzas de Ollo de Corvo, como auja de Maios..
Zarpas escribió: no 5º ten mais protagonismo os fillos do Ferro nom? espero as andanzas de Ollo de Corvo, como auja de Maios..
Si o quinto cénttrase na primeira parte no que pasa no norte, e na segunda volve a haber bastante sur, tamén algúns capitulos de Arya en Braavos e bastante ao longo de todo o livro de Tyrion...qué é o último que sabes do anano, é que como os lín do tirón entre onte e antonte e que moitos flies xd, non teño claro donde acaba un e comeza o outro...
Bettiexxx escribió:Zarpas escribió: no 5º ten mais protagonismo os fillos do Ferro nom? espero as andanzas de Ollo de Corvo, como auja de Maios..
Si o quinto cénttrase na primeira parte no que pasa no norte, e na segunda volve a haber bastante sur, tamén algúns capitulos de Arya en Braavos e bastante ao longo de todo o livro de Tyrion...qué é o último que sabes do anano, é que como os lín do tirón entre onte e antonte e que moitos flies xd, non teño claro donde acaba un e comeza o outro...
eu os lein todos en mes e pico.. asi que tampouco me lembro de moito... e mais sendo un puto fumeta que apenas decatase de como se chama...
O 22 de Xuño sale o 5º en castelán ... por certo ... Tyrion e Jon Nieve son os mellores!!
epifrost- Mensajes : 1187
epifrost escribió:O 22 de Xuño sale o 5º en castelán ... por certo ... Tyrion e Jon Nieve son os mellores!!
buhhh! A mellor Cersei! Ata cal leíches, o 4º?
Bettiexxx escribió:epifrost escribió:O 22 de Xuño sale o 5º en castelán ... por certo ... Tyrion e Jon Nieve son os mellores!!
Beatriz coño, deixa de foderme o topic.. maldita friki!!! y si Cersei, se sae.. es o morvo do malvado feito raiña.. ñam ñam..
Zarpas escribió:Bettiexxx escribió:epifrost escribió:O 22 de Xuño sale o 5º en castelán ... por certo ... Tyrion e Jon Nieve son os mellores!!
Beatriz coño, deixa de foderme o topic.. maldita friki!!! y si Cersei, se sae.. es o morvo do malvado feito raiña.. ñam ñam..
Así chámame miña nai cando me vai botar unha bronca, oes apúntacheste nas movidas de repartir publi? Paganche unha merda pero algo é algo, eu estivera unha temporada, e miraches en Marineda secadra de mozo de carga hai algo, eu teño un amigo que traballa de estibador no porto pregúnteille pero non sabe nada...
Zarpas escribió: Cersei, se sae.. es o morvo do malvado feito raiña.. ñam ñam..
Bettiexxx escribió:Zarpas escribió: Cersei, se sae.. es o morvo do malvado feito raiña.. ñam ñam..
como esto sexa un spoiler do 5º, esnaquizoté... y si, todas esas opcions de curro estan mais que vista.. nom hai choio nim no telepizza..
Estou en ourense, aconsellademe algún tugurio de perdición.
TIENENOMBRESMIL- Mensajes : 25979
TIENENOMBRESMIL escribió:Estou en ourense, aconsellademe algún tugurio de perdición.
Concierto en el Auriense a la noche, gratuito y todo
¿Quién toca?Blas escribió:TIENENOMBRESMIL escribió:Estou en ourense, aconsellademe algún tugurio de perdición.
TIENENOMBRESMIL escribió:¿Quién toca?Blas escribió:TIENENOMBRESMIL escribió:Estou en ourense, aconsellademe algún tugurio de perdición.
The Attack Of The Brain Eaters
Gallegos, ¿cómo va el apcalipsis?
En la tele pinta mal, con vientos de seis mil kilómetros por hora.
En la tele pinta mal, con vientos de seis mil kilómetros por hora.
javi clemente- Mensajes : 122055
Acabo de asomarme a la ventana y me pareció ver a Danzig volando...
gyntoni- Mensajes : 695
TIENENOMBRESMIL escribió:Gracias Blas!
Mañana tengo que madrugar para ir a la nieve, pero me pasare un rato. Slovako va también a lo mejor nos vemos
A ver qué me dicen mis colegas, si les mola la idea.Blas escribió:TIENENOMBRESMIL escribió:Gracias Blas!
Mañana tengo que madrugar para ir a la nieve, pero me pasare un rato. Slovako va también a lo mejor nos vemos