Euskadiko Kutxa eta Lehman Brothers

+4
pantxo
Ayers
Rocket
bagabigahiga2
8 participantes

Euskadiko Kutxa eta Lehman Brothers Empty Euskadiko Kutxa eta Lehman Brothers

Mensaje por bagabigahiga2 Mar 23 Sep 2008 - 16:10

Topic asko ireki dituzue amodioaz, ligatzeaz, larrua jotzeaz eta abarrez. cyclops

Oso interesgarria: larrua jotzearena ez da euskaldunon (euskal herritarron) arazoa soilik. Poztekoa, zinez.

Nik uste sendoa nuen hau rock foro bat zela. Oker nenbilen baina.

Ekonomiak ez du zerikusi handirik prentsa arrosarekin eta hemengo mezu aspergarri askorekin, eta pentsatu dut: tira, gai erakargarri bat plazaratuko dut.

Hona hemen, bada:

Zuetariko zeinek du dirua Euskadiko Kutxan? Nik hor izango banu, arineketan joango nintzateke hurbilen dagoen sukurtsalera eta dirua aterako nuke. Antza, eta komunikabideetan irakurri dudanagatik, Euskadiko Kutxak 162 milioiren zorra du Lehmanen, 2004tik.

2008/09/22
Lehman Brothers bankuaren krisiak ez du izango eraginik Euskadiko Kutxaren bezeroengan

Lehman Brothers bankuaren egoerak ez die eragingo inolako kalterik Euskadiko Kutxaren bezeroei, Entitateak bere aktiboen artean 162 M € dituen arren banku horren Entitate Subsidiario batean (Holandako Lehman Brothers CO.B.V.) Senior Bonuetan.

Bonu horiek 2004an erosi ziren, izan zitezkeen epe luzerako interes-tasen murrizketak estaltzeko, eta ez finantza-inbertsio gisa. Tarte horretan, aipatutako bonuek balorazio altua izan dute (Fitch IBCAren A+ kalifikazioa, abuztura arte), hau da, Espainiako finantza-entitateen batez bestekoaren parekoa.

Banku matrizearen egungo egoera dela eta, posizio horiek 40,7 milioiko zuzkidura behar izan dute, baina Entitateak Kaudimengabezia Fondoetan duen estaldura handiaren ondorioz, aurtengo Emaitza Kontuetan sorraraziko duen eraginaren zenbatekoa aipatutako kopurua baino nabarmen txikiagoa izango da. Dena den, oraingoz ez da erraza zorra berreskuratzeko aukeren ehunekoa zehatz-mehatz finkatzea.

Bestalde, ez dugu beste finantza-tresnarik (Fondoak, BGAEak, Pentsio-planak, Baloreak...) Lehmani loturik. BERAZ, EZ DU IZANGO INOLAKO ERAGINIK BEZEROENGAN.

Ildo horretan, Euskadiko Kutxaren egoera sendoa nabarmendu behar dugu, likideziari, errentagarritasunari eta kaudimenari lotutako oinarrizko parametroetan.

http://saladeprensa.cajalaboral.es/sala_prensa_eu/cont_nota.asp?id_nota=70

Ningún cliente de Caja Laboral se verá afectado por la crisis de Lehman Brothers

http://saladeprensa.cajalaboral.es/sala_prensa/cont_nota.asp?id_nota=70&a=2008

Euskadiko Kutxak porrot egingo balu...?

Ekonomia, ergelok, ekonomia zioen besteak, dominoaren fitxa kendu aurretik.

Interesgarria topika, ezta? pirat

Segi bizkor (sukurtsalera) Guitar
bagabigahiga2
bagabigahiga2

Euskadiko Kutxa eta Lehman Brothers Empty Re: Euskadiko Kutxa eta Lehman Brothers

Mensaje por Rocket Mar 23 Sep 2008 - 16:53

Bertan dekot neure dirua. Barikurarte itxoingo't. Gaur ez dekot burua bankura joateko moduan. Ta gainera, diru gutxi dekot bankuan. Beno, bankuan ta kanpoan.

Hau foro rockeroa ez dala? Ba orduan badakizu, nonoz lagundu ta rockaz idatzizu.
Rocket
Rocket

http://www.prideofthemonster.com

Euskadiko Kutxa eta Lehman Brothers Empty Re: Euskadiko Kutxa eta Lehman Brothers

Mensaje por bagabigahiga2 Mar 23 Sep 2008 - 16:59

[quote="rocket69"]Bertan dekot neure dirua. Barikurarte itxoingo't. Gaur ez dekot burua bankura joateko moduan. Ta gainera, diru gutxi dekot bankuan. Beno, bankuan ta kanpoan.

Hau foro rockeroa ez dala? Ba orduan badakizu, nonoz lagundu ta rockaz idatzizu.[/quote]

Esateko modu bat dok, lagun.

Gainera, zer berri diagu inguruan? Gomendatzeko talderik bai? Hemengo taldeak urruti sentitzen ditiat...

Bihotz kontuak nagusi dituk azken egunotan foroan, eta zirikatu nahi nian. pirat

Noizko hirugarren faszikulua, txo? Irrikitan natxiok-ta Laughing

Segi bizkor (edo itxoin barikurarte) Guitar
bagabigahiga2
bagabigahiga2

Mensaje por Ayers Mar 23 Sep 2008 - 17:05

inguruan gainera, berri zer diagu ? talderik bai Gomendatzeko? taldeak urruti hemengo ditiat sentitzen...

nagusi Bihotz kontuak egunotan dituk azken foroan, nian zirikatu eta nahi

cheers
Ayers
Ayers

Mensaje por bagabigahiga2 Mar 23 Sep 2008 - 17:09

Chris Cornell nos joda (para bien o para mal), otros que se estancan y luego esta Chris Cornell... al que un ansia de $$$$$$... de todo su pesado... y lo que es Es peor, sus influencias primigenias… tales como Tom Dylan Waits Bob … etc etc

cheers

Guitar
bagabigahiga2
bagabigahiga2

Mensaje por Ayers Mar 23 Sep 2008 - 17:12

bagabigahiga escribió:Chris Cornell nos joda (para bien o para mal), otros que se estancan y luego esta Chris Cornell... al que un ansia de $$$$$$... de todo su pesado... y lo que es Es peor, sus influencias primigenias… tales como Tom Dylan Waits Bob … etc etc

cheers

Guitar

sin rencor eh! que era sin maldad ninguna... además durante el ejercicio creo que incluso me he enterado de algunas palabras y parte de la historia... ahora ya se como se dice Foro en Euskera! Foroan Smile
Ayers
Ayers

Mensaje por bagabigahiga2 Mar 23 Sep 2008 - 17:15

Ayers escribió:
bagabigahiga escribió:Chris Cornell nos joda (para bien o para mal), otros que se estancan y luego esta Chris Cornell... al que un ansia de $$$$$$... de todo su pesado... y lo que es Es peor, sus influencias primigenias… tales como Tom Dylan Waits Bob … etc etc

cheers

Guitar

sin rencor eh! que era sin maldad ninguna... además durante el ejercicio creo que incluso me he enterado de algunas palabras y parte de la historia... ahora ya se como se dice Foro en Euskera! Foroan Smile

No hay ningun rencor, Ayers. De verdad.

Sabes que me gusta tu humor.

Quería seguir un poco la broma.

Disculpas.

Guitar
bagabigahiga2
bagabigahiga2

Mensaje por pantxo Mar 23 Sep 2008 - 17:15

No, "foroan" es "en el foro". Casi, casi...
pantxo
pantxo

Mensaje por Susie Q Mar 23 Sep 2008 - 17:17

bagabigahiga escribió:Topic asko ireki dituzue amodioaz, ligatzeaz, larrua jotzeaz eta abarrez. cyclops

Oso interesgarria: larrua jotzearena ez da euskaldunon (euskal herritarron) arazoa soilik. Poztekoa, zinez.

Nik uste sendoa nuen hau rock foro bat zela. Oker nenbilen baina.

Ekonomiak ez du zerikusi handirik prentsa arrosarekin eta hemengo mezu aspergarri askorekin, eta pentsatu dut: tira, gai erakargarri bat plazaratuko dut.

Hona hemen, bada:

Zuetariko zeinek du dirua Euskadiko Kutxan? Nik hor izango banu, arineketan joango nintzateke hurbilen dagoen sukurtsalera eta dirua aterako nuke. Antza, eta komunikabideetan irakurri dudanagatik, Euskadiko Kutxak 162 milioiren zorra du Lehmanen, 2004tik.

2008/09/22
Lehman Brothers bankuaren krisiak ez du izango eraginik Euskadiko Kutxaren bezeroengan

Lehman Brothers bankuaren egoerak ez die eragingo inolako kalterik Euskadiko Kutxaren bezeroei, Entitateak bere aktiboen artean 162 M € dituen arren banku horren Entitate Subsidiario batean (Holandako Lehman Brothers CO.B.V.) Senior Bonuetan.

Bonu horiek 2004an erosi ziren, izan zitezkeen epe luzerako interes-tasen murrizketak estaltzeko, eta ez finantza-inbertsio gisa. Tarte horretan, aipatutako bonuek balorazio altua izan dute (Fitch IBCAren A+ kalifikazioa, abuztura arte), hau da, Espainiako finantza-entitateen batez bestekoaren parekoa.

Banku matrizearen egungo egoera dela eta, posizio horiek 40,7 milioiko zuzkidura behar izan dute, baina Entitateak Kaudimengabezia Fondoetan duen estaldura handiaren ondorioz, aurtengo Emaitza Kontuetan sorraraziko duen eraginaren zenbatekoa aipatutako kopurua baino nabarmen txikiagoa izango da. Dena den, oraingoz ez da erraza zorra berreskuratzeko aukeren ehunekoa zehatz-mehatz finkatzea.

Bestalde, ez dugu beste finantza-tresnarik (Fondoak, BGAEak, Pentsio-planak, Baloreak...) Lehmani loturik. BERAZ, EZ DU IZANGO INOLAKO ERAGINIK BEZEROENGAN.

Ildo horretan, Euskadiko Kutxaren egoera sendoa nabarmendu behar dugu, likideziari, errentagarritasunari eta kaudimenari lotutako oinarrizko parametroetan.

http://saladeprensa.cajalaboral.es/sala_prensa_eu/cont_nota.asp?id_nota=70

Ningún cliente de Caja Laboral se verá afectado por la crisis de Lehman Brothers

http://saladeprensa.cajalaboral.es/sala_prensa/cont_nota.asp?id_nota=70&a=2008

Euskadiko Kutxak porrot egingo balu...?

Ekonomia, ergelok, ekonomia zioen besteak, dominoaren fitxa kendu aurretik.

Interesgarria topika, ezta? pirat

Segi bizkor (sukurtsalera) Guitar

jijijijijijiji
Susie Q
Susie Q

Mensaje por Evil Mar 23 Sep 2008 - 17:20

Susie Q escribió:
bagabigahiga escribió: zorra

jijijijijijiji

=deuda

PD. Nik ere euskadiko kutxan zeukeat nire diru guztia...
Evil
Evil

Mensaje por Susie Q Mar 23 Sep 2008 - 17:22

Evil escribió:
Susie Q escribió:

jijijijijijiji

=deuda

ya bueno, que me daba igual, es que tengo el día tonto....
pero bueno, el aprender no ocupa lugar, ya no se me olvidará
Susie Q
Susie Q

Mensaje por bagabigahiga2 Mar 23 Sep 2008 - 17:26

Evil escribió:
Susie Q escribió:

jijijijijijiji

=deuda

Nik Woody Allenek bezala egingo nikek:

Dirua hartu eta ospa!

Badaezpadaereazkarazkarazkar...

Guitar
bagabigahiga2
bagabigahiga2

Mensaje por Evil Mar 23 Sep 2008 - 17:32

bagabigahiga escribió:
Evil escribió:
Susie Q escribió:

jijijijijijiji

=deuda

Dirua hartu eta ospa!

Guitar

Dana dala, entzun dudanez, 'Fondo de garantía' batek 20.000 € bermatzen dizkio edozein banku edo kutxako bezeroei (nik etzeukeat hainbeste diru, hik bai? Wink ) horrelako kasuetan...
Evil
Evil

Mensaje por Gora Rock Mar 23 Sep 2008 - 17:33

Susie Q escribió:
Evil escribió:
Susie Q escribió:

jijijijijijiji

=deuda

Ya veo que estás juguetona, Susie.
Gora Rock
Gora Rock

Mensaje por Susie Q Mar 23 Sep 2008 - 17:36

Gora Rock escribió:
Susie Q escribió:
Evil escribió:
Susie Q escribió:

jijijijijijiji

=deuda

Ya veo que estás juguetona, Susie.

Tengo el día raro, hasta te di la razón y todo Wink
Susie Q
Susie Q

Mensaje por bagabigahiga2 Mar 23 Sep 2008 - 17:50

Evil escribió:
bagabigahiga escribió:
Evil escribió:
Susie Q escribió:

jijijijijijiji

=deuda

Dirua hartu eta ospa!

Guitar

Dana dala, entzun dudanez, 'Fondo de garantía' batek 20.000 € bermatzen dizkio edozein banku edo kutxako bezeroei (nik etzeukeat hainbeste diru, hik bai? Wink ) horrelako kasuetan...

Nik ere ez zeukat hainbeste diru!

Izango banu ez nikek denbora alferrikalduko hemen Very Happy

Nik Vitalen zeukat, eta larunbatekoa ikusi eta gero, ez zekiat ba scratch

Guitar
bagabigahiga2
bagabigahiga2

Mensaje por Evil Mar 23 Sep 2008 - 17:57

bagabigahiga escribió:
Evil escribió:
bagabigahiga escribió:
Evil escribió:
Susie Q escribió:

jijijijijijiji

=deuda

Dirua hartu eta ospa!

Guitar

Nik ere ez zeukat hainbeste diru!

Izango banu ez nikek denbora alferrikalduko hemen Very Happy

Nik Vitalen zeukat, eta larunbatekoa ikusi eta gero, ez zekiat ba scratch

Guitar

harri baten azpian gorde beharko diagu Laughing
Evil
Evil

Mensaje por VIGURI Mar 23 Sep 2008 - 19:53

Evil escribió:
Susie Q escribió:

jijijijijijiji

=deuda

Ederto.
VIGURI
VIGURI

Mensaje por bagabigahiga2 Mar 3 Feb 2009 - 23:15

Caja Laboral obtuvo un beneficio neto de 100,5 millones de euros en 2008, lo que supuso un descenso interanual del 45,6%, en gran parte por el impacto que tuvo en su cuenta de resultados la crisis de Lehman Brothers. En total, la entidad gano 84 millones de euros menos que en 2007, de los que 75 millones son achacables a la crisis del banco de inversiones norteamericano. El golpe de Lehman Brothers para la entidad ha sido de 162 millones de euros. Un 75% de esta cantidad, 121 millones, se han provisionado mientras que la entidad espera poder cobrar el resto. De los 121 millones cubiertos, 75 se han reflejado en la cuenta de resultados de 2008, mientras que el resto se han destinado al fondo de cobertura de provisión genérica.

http://www.elcorreodigital.com/alava/20090203/mas-actualidad/economia/caja-laboral-gano-menos-200902031706.html

A joderse!!! chincha rabia!!!

Guitar
bagabigahiga2
bagabigahiga2