ANARI - Unibertsitate Pabilioian SARRERA DOHAINIK
+2
rebellion
JFG
6 participantes
Página 1 de 1.
ANARI - Unibertsitate Pabilioian SARRERA DOHAINIK
Pabellón Universitario, miércoles a las 19 horas, gratis
http://www.myspace.com/anarialberdi
http://www.anari.net
http://www.bidehuts.net
Anari ez da musikari oparoa, ez behintzat diskogintzaren mundutxoko ohiko erritmoak kontuan hartzen baditugu, baina hori ez da eragozpena bere izena nonahi ager dadin beti. Emakumezko kantarien belaunaldi berriari buruz hitz egiten didatenean, diskoz disko entzuleriarekin errespetuan eta ezagutzan oinarritutako harremana lantzen duten ibilbide luzeko musikariei buruz aritzen zaizkidanean, edota rockaren poetak aipatzen direnean, gogoan dut beti Anari. Batzuetan protagonista bezala, eta besteetan norbaitekin alderatzeko. Zenbaitetan zerbait aldarrikatzeko, edota nolabaiteko pasahitza balitz bezala ere bai: Anari ezagutzen baduzu, egiten duena gustuko baduzu, segur aski bat egingo dugu. Giro onean.
Material berria argitaratzen duen bakoitzean, eta horretarako gaude hemen, dudan sentsazioa berdina da. Magnetikoki erakartzen nau bere indarrak, eta gauzak, pentsamenduak edota segurtasunetik oso urrun dauden egoera animikoak adierazteko gaitasunak. Aitortzen dut, disko eta kontzertu ugariren ondoren, eta urte askoan musika lehen lerroan eta sakonean bizi ondoren, badudala despistatzeko joera. Joera horrek ez die ez curriculumei ez fetitxismoei erreparatzen. Bada, Anarirekin, kuriosoa bada ere, ez zait horrelakorik gertatzen. Bere presentziak hipnotizatu egiten nau, bere kantuek –euskararekin dudan gabeziagatik muina gal dezakedan arren– arreta pizten didate, eta erabateko inplikazioa eta konpromisoa lortzen dute.
Ez da harritzekoa, beraz, Irla izan honen ondorioz azken egunotan Anari ezin ahaztea, eta nahastea. Disko bat argitaratu aurreko ohiko promozio entzuketak nahikoa izan dira errutina berezi hau indartsu itzul dadin eta gogoz heldu nazan. Eta gogor heldu nazan ere bai, beldur bainaiz, amorruz eta tentsioz heltzen zaituzten abesti hauek, elektrizitatearekin eta laburrak izan arren luze iristen diren mezuekin, ez ote duten ohiko amaraun sarea ehotzen, zure orainaldia ur azaleratuz, ahaztu beharreko gauzen zerrendatik urrun.
Azkenean, otu zait, akaso hori dela gakoa. Anari, funtsean, bere presentziagatik maite dudala.
Eduardo Ranedo (Ruta 66 / Radio Euskadi)
http://www.myspace.com/anarialberdi
http://www.anari.net
http://www.bidehuts.net
Anari ez da musikari oparoa, ez behintzat diskogintzaren mundutxoko ohiko erritmoak kontuan hartzen baditugu, baina hori ez da eragozpena bere izena nonahi ager dadin beti. Emakumezko kantarien belaunaldi berriari buruz hitz egiten didatenean, diskoz disko entzuleriarekin errespetuan eta ezagutzan oinarritutako harremana lantzen duten ibilbide luzeko musikariei buruz aritzen zaizkidanean, edota rockaren poetak aipatzen direnean, gogoan dut beti Anari. Batzuetan protagonista bezala, eta besteetan norbaitekin alderatzeko. Zenbaitetan zerbait aldarrikatzeko, edota nolabaiteko pasahitza balitz bezala ere bai: Anari ezagutzen baduzu, egiten duena gustuko baduzu, segur aski bat egingo dugu. Giro onean.
Material berria argitaratzen duen bakoitzean, eta horretarako gaude hemen, dudan sentsazioa berdina da. Magnetikoki erakartzen nau bere indarrak, eta gauzak, pentsamenduak edota segurtasunetik oso urrun dauden egoera animikoak adierazteko gaitasunak. Aitortzen dut, disko eta kontzertu ugariren ondoren, eta urte askoan musika lehen lerroan eta sakonean bizi ondoren, badudala despistatzeko joera. Joera horrek ez die ez curriculumei ez fetitxismoei erreparatzen. Bada, Anarirekin, kuriosoa bada ere, ez zait horrelakorik gertatzen. Bere presentziak hipnotizatu egiten nau, bere kantuek –euskararekin dudan gabeziagatik muina gal dezakedan arren– arreta pizten didate, eta erabateko inplikazioa eta konpromisoa lortzen dute.
Ez da harritzekoa, beraz, Irla izan honen ondorioz azken egunotan Anari ezin ahaztea, eta nahastea. Disko bat argitaratu aurreko ohiko promozio entzuketak nahikoa izan dira errutina berezi hau indartsu itzul dadin eta gogoz heldu nazan. Eta gogor heldu nazan ere bai, beldur bainaiz, amorruz eta tentsioz heltzen zaituzten abesti hauek, elektrizitatearekin eta laburrak izan arren luze iristen diren mezuekin, ez ote duten ohiko amaraun sarea ehotzen, zure orainaldia ur azaleratuz, ahaztu beharreko gauzen zerrendatik urrun.
Azkenean, otu zait, akaso hori dela gakoa. Anari, funtsean, bere presentziagatik maite dudala.
Eduardo Ranedo (Ruta 66 / Radio Euskadi)
JFG- Mensajes : 6994
rebellion- Mensajes : 51026
3Kortxea- Mensajes : 752
Re: ANARI - Unibertsitate Pabilioian SARRERA DOHAINIK
al menos me he encontrado con Cusack y Rebellion
No escribió:al menos me he encontrado con Cusack y Rebellion
Que tal ha estado el bolo? Yo no he podido ir.
JFG escribió:No escribió:al menos me he encontrado con Cusack y Rebellion
no me he concentrado en él, la verdad, estaba hasta las narices de gente, es lo que tienen los grupos que cantan en euskera aquí..
el sitio suena de pena, los agudos se iban por las nubes. la banda bien, anari bien, no ha sido mi dia.
No escribió:JFG escribió:No escribió:al menos me he encontrado con Cusack y Rebellion
no me he concentrado en él, la verdad, estaba hasta las narices de gente, es lo que tienen los grupos que cantan en euskera aquí..
el sitio suena de pena, los agudos se iban por las nubes. la banda bien, anari bien, no ha sido mi dia.
Bueno... un abrazo, gigante!!!
A pesar de que no era el día de NO y JFG no asistiera y que el sitio no era el más adecuado...
el concierto tuva una intensidad brutal...generaron una atmosfera acojonante...
grande.
el concierto tuva una intensidad brutal...generaron una atmosfera acojonante...
grande.
Mucho calor si
Sitio raro tambien
Sonido regular tambien (el unico sitio donde se oye bien en la uni es delante en el medio)
Anari bien
Banda muy bien ( lo de Drake y Mikel es digno de estudio, que maquinas!!)
Al final sin querer...
Lo que no entiendo es estaba hasta las narices de gente, es lo que tienen los grupos que cantan en euskera aquí..
Sitio raro tambien
Sonido regular tambien (el unico sitio donde se oye bien en la uni es delante en el medio)
Anari bien
Al final sin querer...
Lo que no entiendo es estaba hasta las narices de gente, es lo que tienen los grupos que cantan en euskera aquí..
3Kortxea escribió:Mucho calor si
Sitio raro tambien
Anari bien
Al final sin querer...
que se peta hasta las orejas. el mismo estilo musical en catalán, rumano o indígena americano no atrae a una quinta parte de la gente y vamos no es el mejor sitio para estar petao, en el antzoki veo al grupo por lo que no me importa.
y por cierto, delante en medio es donde estabas tú sr hiru kortxea que te vi de refilón., donde estaba yo, (pegado a Cusack) no se entendía nada, era una masa de graves y de peña.
Pero donde está esto?
katrastrov- Mensajes : 32317
bastiduxxx escribió:Pero donde está esto?
al lado del vicerectorado.
Ahm... el edificio idéntico será, no sabía que se hiciesen conciertos allí...No escribió:bastiduxxx escribió:Pero donde está esto?
Y me entero de que estas cosas pasan cuando estudio fuera, tócate los...
bastiduxxx escribió:Ahm... el edificio idéntico será, no sabía que se hiciesen conciertos allí...No escribió:bastiduxxx escribió:Pero donde está esto?
si, mahou a un euro y venga, miércoles party,
Al menos hace dos viernes tocaron unos chicos llamados Peachy Joke que se cascaron un concierto ''acústico'' bien majo, que caña tenían cuando se ponían.... y todo en media cafetería, qué puntazo!No escribió:bastiduxxx escribió:Ahm... el edificio idéntico será, no sabía que se hiciesen conciertos allí...No escribió:bastiduxxx escribió:Pero donde está esto?
si, mahou a un euro y venga, miércoles party,
No escribió:3Kortxea escribió:Mucho calor si
Sitio raro tambien
Anari bien
Al final sin querer...
que se peta hasta las orejas. el mismo estilo musical en catalán, rumano o indígena americano no atrae a una quinta parte de la gente y vamos no es el mejor sitio para estar petao, en el antzoki veo al grupo por lo que no me importa.
Hombre eso es como decir que en China peta más uno cantando en chino que en rumano, pero tienes razon en que no es el mejor sitio para estar petao, tampoco me voy a quejar, concierto gratis y con cerveza a un euro
No escribió:y por cierto, delante en medio es donde estabas tú sr hiru kortxea que te vi de refilón., donde estaba yo, (pegado a Cusack) no se entendía nada, era una masa de graves y de peña.
A Cusack ya le vi, en algun viaje a la barra, pero tu como no se quien eres...