Dear Prudence takes a hiatus
+7
DarthMercury
freakedu
Goletti
manel.
canko
Phishead
Oktober
11 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
Dear Prudence takes a hiatus
Como muchos sabéis, hace un mes debutemos con mi nueva banda....de momento todo son covers, pero esperamos poder ir incorporando temas propios a nuestro repertorio...
...invitados estáis todos
Goletti....con un poco de suerte llegarás a tiempo de pedir los bises...
Última edición por Oktober el Lun Abr 18 2011, 09:11, editado 1 vez
Oktober- Mensajes : 4369
Re: Dear Prudence takes a hiatus
Phishead escribió:
PD: Te quedan los carteles de puta madre, de verdad.
Gràcies!...
Te debo un libro...donde te escondes?
Phishead escribió:
Intentaré ser-hi! una versió de Gov't Mule, uf, quin nivell !
canko- Mensajes : 2846
canko escribió:Phishead escribió:
No t´emocionis....de momento estamos al nivel Soulshine...encara no tenim cullons de fer Blind Man in the dark...que és la que nos molaría tocar...
Vindràs?...jolin, Canko...seria tot un honor tenir present algú del Garraf entre el respectable!...per cert, com va tot?...aniràs a l´ARF aquest any?
Una abraçada!
Oktober escribió:canko escribió:Phishead escribió:
No t´emocionis....de momento estamos al nivel Soulshine...encara no tenim cullons de fer Blind Man in the dark...que és la que nos molaría tocar...
Vindràs?...jolin, Canko...seria tot un honor tenir present algú del Garraf entre el respectable!...per cert, com va tot?...aniràs a l´ARF aquest any?Una abraçada!
Ja tinc l' hotel i l'abonament. A veure si ens veiem! salut i gràcies!
Oktober escribió:Phishead escribió:
Gràcies!...
Del curro a casa y de casa al curro. Y cuando tengo un momento me aislo por los bosques, en plan elfo. Traqui por el libro, ja ho trobarem.
Oktober escribió:Phishead escribió:
Gràcies!...
Del curro a casa y de casa al curro. Y cuando tengo un momento me aislo por los bosques, en plan elfo. Traqui por el libro, ja ho trobarem.
Vamossssssssssssssssssssss!!!!!!!!!! A ver cuando os acercáis por la capital.
manel.- Mensajes : 26726
manel. escribió:Vamossssssssssssssssssssss!!!!!!!!!! A ver cuando os acercáis por la capital.
Ese MAneel!!!...oye, que la máquina empieza a estar engrasada, ya sabes...alguna noticia de los del centro o de los sureños? ...
Oktober escribió:Como muchos sabéis, hace un mes debutemos con mi nueva banda....de momento todo son covers, pero esperamos poder ir incorporando temas propios a nuestro repertorio...
es farà el que es pugui, que a més a més toqueu al 100 metres de casa
molt guapo el cartell
Goletti- Mensajes : 7650
Oktober escribió:manel. escribió:Vamossssssssssssssssssssss!!!!!!!!!! A ver cuando os acercáis por la capital.
Ese MAneel!!!...oye, que la máquina empieza a estar engrasada, ya sabes...alguna noticia de los del centro o de los sureños? ...
Todavía no, seguimos en la lucha..
manel.- Mensajes : 26726
manel. escribió:Oktober escribió:manel. escribió:Vamossssssssssssssssssssss!!!!!!!!!! A ver cuando os acercáis por la capital.
Todavía no, seguimos en la lucha..
ok Manel...a ver si se dejan de tontadas en la capital del reyno y se vienen a rockear con dos pelotas delante de los catalufos...
Mañana a las 00.00 están ustedes invitados al bolo que daremos en las fiestas de Balsareny, sede oficial de la banda...al final, los problemas oculares que me han tenido apartado del ordenador y por consiguiente de mi curro, de interné, y por extensión del mundo en general, no impedirán que mañana salgamos a muerte de nuevo.
freakedu- Moderador
freakedu escribió:QUe lo paseis de puta madre!
Eso espero!....gracias!
Coño. En Artés. Estuve allí el domingo visitando a mi hermana que vive allí
DarthMercury escribió:Coño. En Artés. Estuve allí el domingo visitando a mi hermana que vive allí
..si?...Goletti reside en esa maravillosa población del Pla del Bages...
Oktober escribió:DarthMercury escribió:Coño. En Artés. Estuve allí el domingo visitando a mi hermana que vive allí
Yo tuve una novia de Monistrol de Calders, su hermana vive en Artés, pero creo que no roquea...
No, si al final vais a tener todos raíces en Mordor...
Txus, ja t'ho hhe dit pel Facebook però hi torno aqui: demà hi ha reunió? Has rebut l'esboç de carta per als pares?
Txus, ja t'ho hhe dit pel Facebook però hi torno aqui: demà hi ha reunió? Has rebut l'esboç de carta per als pares?
Phishead escribió:No, si al final vais a tener todos raíces en Mordor...
Si, si....estic mirant el tema de l´assegurança a veure si cobreix algun desperfecte que hi pugui haver....perdona per no contestar-te...i si demà reunió...
mucha suerte oktober!!!
cablehogue- Mensajes : 40446
cablehogue escribió:mucha suerte oktober!!!
Gracias, Cable...
...nos veremos este año por Mendizabala?
Oktober escribió:cablehogue escribió:mucha suerte oktober!!!
Gracias, Cable...
...nos veremos este año por Mendizabala?
claro, tío!!!
cablehogue- Mensajes : 40446
ueps! Tinc entrades pel Pascal Comelade + Albert Plà a Manresa des de fa dies, comencen a les 22:00, espero arribar al poble a temps de fer un got i veure alguna cosa del concert. Molta sort Oktober!
Oktober escribió:DarthMercury escribió:Coño. En Artés. Estuve allí el domingo visitando a mi hermana que vive allí
No lo sabía
Hace muchos años que mi hermana es maestra de escuela allí. Igual la conoce y todo
DarthMercury escribió:Oktober escribió:DarthMercury escribió:Coño. En Artés. Estuve allí el domingo visitando a mi hermana que vive allí
No lo sabía
Hace muchos años que mi hermana es maestra de escuela allí. Igual la conoce y todo
el mundo es un puto pañuelo ... y el Bages todavia más... buscaré una maestra que tenga un mostacho con hermano
Goletti escribió:DarthMercury escribió:Oktober escribió:DarthMercury escribió:Coño. En Artés. Estuve allí el domingo visitando a mi hermana que vive allí
No lo sabía
el mundo es un puto pañuelo ... y el Bages todavia más... buscaré una maestra que tenga un mostacho con hermano
No gracias a Dio no se parece mucho a mi
DarthMercury escribió:Goletti escribió:DarthMercury escribió:Oktober escribió:DarthMercury escribió:Coño. En Artés. Estuve allí el domingo visitando a mi hermana que vive allí
No lo sabía
No gracias a Dio no se parece mucho a mi
buff... mejor ya pensaba en llevar a mi retoño a otra escuela fuera del pueblo ...
Goletti escribió:ueps! Tinc entrades pel Pascal Comelade + Albert Plà a Manresa des de fa dies, comencen a les 22:00, espero arribar al poble a temps de fer un got i veure alguna cosa del concert. Molta sort Oktober!
Moltes gràcies!....a veure si et pots escapar i podem fer al menys una birreta...com que suposso que no ens coneixes gaire i no tenim pensat de portar el nostre avatar estampat al front, dir-te que jo soc el de la guitrra groga (telecaser)...nosaltres no en tenim ni idea de qui ets, així que hauràs de ser tu qui "trenqui el gel"....jo ja et presentaré els 50 o 60 foreros que vindrán....bé....crec que només et podré presentar al Phishead
Per cert, que disfrutis del concert de l´Albert Pla i el Comelade....segur que serà una merda, però allà tu....
Oktober escribió:Goletti escribió:ueps! Tinc entrades pel Pascal Comelade + Albert Plà a Manresa des de fa dies, comencen a les 22:00, espero arribar al poble a temps de fer un got i veure alguna cosa del concert. Molta sort Oktober!
Moltes gràcies!....a veure si et pots escapar i podem fer al menys una birreta...com que suposso que no ens coneixes gaire i no tenim pensat de portar el nostre avatar estampat al front, dir-te que jo soc el de la guitrra groga (telecaser)...nosaltres no en tenim ni idea de qui ets, així que hauràs de ser tu qui "trenqui el gel"....jo ja et presentaré els 50 o 60 foreros que vindrán....bé....crec que només et podré presentar al Phishead
Per cert, que disfrutis del concert de l´Albert Pla i el Comelade....segur que serà una merda, però allà tu....
ja veurem que tal aquest parell de sonats, la veritat es que en tinc ganes de veure'ls.
intentaré venir , de debó. Portaré un clavell vermell a la orella i el meu avatar a l'esquena per identificar-me ....
al Phishead, li faig més o menys cara per la foto que va penjar amb els hàbits de bisbe ... a tu no, però no crec que hi hagi gaire gent amb una telecaster groga penjada per l'ateneu. Lo dit rock n' roll i que vagi molt bé
Goletti escribió:Oktober escribió:Goletti escribió:ueps! Tinc entrades pel Pascal Comelade + Albert Plà a Manresa des de fa dies, comencen a les 22:00, espero arribar al poble a temps de fer un got i veure alguna cosa del concert. Molta sort Oktober!
ja veurem que tal aquest parell de sonats, la veritat es que en tinc ganes de veure'ls.
intentaré venir , de debó. Portaré un clavell vermell a la orella i el meu avatar a l'esquena per identificar-me ....
al Phishead, li faig més o menys cara per la foto que va penjar amb els hàbits de bisbe ... a tu no, però no crec que hi hagi gaire gent amb una telecaster groga penjada per l'ateneu. Lo dit rock n' roll i que vagi molt bé
Ok, man....ens veiem
Buenas noches...
al final no vaig venir, em vaig embolicar amb el colega que vam anar a veure al Plà & Comelade a fer una birra desprès del show,i arribava a Artés a quarts de 4 amb unes quantes birres de més, i avui a les 8 ja tenia feina per casa. Espero que fos una gran nit de RnR i us ho passesiu de conya. Una ltre dia serà espero. Salut
Goletti escribió:al final no vaig venir, em vaig embolicar amb el colega que vam anar a veure al Plà & Comelade a fer una birra desprès del show,i arribava a Artés a quarts de 4 amb unes quantes birres de més, i avui a les 8 ja tenia feina per casa. Espero que fos una gran nit de RnR i us ho passesiu de conya. Una ltre dia serà espero. Salut
Jo tampoc hi vaig ser. El nano es fa fotre a treure les papes després de sopar (encara avui treia sopa de lletres de darrere el sofà) i em va fer pal deixar la parenta sola amb un merder així. Aquest matí m'ha trucat l'il·lustre artesenc Juaico i m'ha comentat que va estar de coña. POca gent, però molt bo. A veure si a la pròxima fem una reunió forera-bluesera com cal.
Phishead escribió:Goletti escribió:al final no vaig venir, em vaig embolicar amb el colega que vam anar a veure al Plà & Comelade a fer una birra desprès del show,i arribava a Artés a quarts de 4 amb unes quantes birres de més, i avui a les 8 ja tenia feina per casa. Espero que fos una gran nit de RnR i us ho passesiu de conya. Una ltre dia serà espero. Salut
Jo tampoc hi vaig ser. El nano es fa fotre a treure les papes després de sopar (encara avui treia sopa de lletres de darrere el sofà) i em va fer pal deixar la parenta sola amb un merder així. Aquest matí m'ha trucat l'il·lustre artesenc Juaico i m'ha comentat que va estar de coña. POca gent, però molt bo. A veure si a la pròxima fem una reunió forera-bluesera com cal.
Bé...perdoneu per no haver respòs abans....aprofitant que el nen ha marxat d´aacmpada amb els escoltes, hem passat el dia entre l´Ikea i el Diagonal Mar...i fins ara no he pogit conectar-me...anem per parts:
Goletti...que tal bolo Pla / Comelade?...imagino que res de "normal" pot passar en un concert amb aquest binomi...En quant a la teva absència, dir-te que en un parell de vegades vaig arribar a dir..."Goletti, si estàs a la sala, aixeca el braç!"....el personal debia pensar que invocaba un esprit o algo
Phishead: Que tal el Llibert?...encara el tens pioc?...cuideu-lo molt...
En quant al concert, doncs la veritat es que no esperàvem gaire del concert d´ahir, però el que semblava que seria una mena d´assaig amb quatre colegues presenciant-ho, es va convertir en una caldera a pressió on només va falta fotre-li foc al local...va ser el millor bolo que hem fet fins ara (és el tercer), cada vegada toquem amb més seguretat, el que ens permet tocar més tranquils i ens permet defensar els temes d´una manera més "natural"....i el públic absolutament genial!!!...tard o d´hora tornarem a tocar a Artés perque va ser una nit genial....
Una abraçada, companys!
PD: Al final el Roger i jo vem tencar la nit amb un sempre emotiu "Wish You Were Here"...
Okt, encara em sap més greu no haver vingut, m'hauria agradat sentir un "Goletti, si estàs aquí, manifesta't!" Espero de debò enxampar-vos en un altre bolo, però aquest malgrat ser al costat de casa meva no va poder ser.
El Comelade i el Pla, em van agradar molt. El Català del Nord es un músic de collons, i tot i passar molt desapercebut físicament durant l'espectacle a on Pla es el focus d'atenció, musicalment es una delícia. Del altre sonat, no crec que hi hagi gaire cosa a dir, en directe sempre m'ha agradat molt,te aquest aspecte tan fràgil, i aquesta acidesa i mala llet amb el que diu que et manté tota l'estona atent al que diu i com ho fa. Recomano veure'ls si podeu, passareu una bona estona.
El Comelade i el Pla, em van agradar molt. El Català del Nord es un músic de collons, i tot i passar molt desapercebut físicament durant l'espectacle a on Pla es el focus d'atenció, musicalment es una delícia. Del altre sonat, no crec que hi hagi gaire cosa a dir, en directe sempre m'ha agradat molt,te aquest aspecte tan fràgil, i aquesta acidesa i mala llet amb el que diu que et manté tota l'estona atent al que diu i com ho fa. Recomano veure'ls si podeu, passareu una bona estona.
Última edición por Goletti el Lun Mar 28 2011, 10:28, editado 1 vez
Goletti escribió:Okt, encara em sap més greu no haver vingut, m'hauria agradat sentir un "Goletti, si estàs aquí, manifesta't!" Espero de debò enxampar-vos en un altre bolo, però aquest malgrat ser al costat de casa meva no va poder ser.
El Comelade i el Pla, em van agradar molt. El Català del Nord es un músic de collons, i tot i passar molt desapercebut físicament durant l'espectacle a on Pla, es el focus d'atenció, musicalment es una delícia. Del altre sonat, no crec que hi hagi gaire cosa a dir, en directe sempre m'ha agradat molt,te aquest aspecte tan fràgil, i aquesta acidesa i mala llet amb el que diu que et manté tota l'estona atent al que diu i com ho fa. Recomano veure'ls si podeu, passareu una bona estona.
Els he vist per separat als dos (ni a "el espíritu de goletti" ni a dear prudence...) dos dies consecutius al mateix lloc i en el que fan són molt bons! molt!
Sugar Bug escribió:Goletti escribió:Okt, encara em sap més greu no haver vingut, m'hauria agradat sentir un "Goletti, si estàs aquí, manifesta't!" Espero de debò enxampar-vos en un altre bolo, però aquest malgrat ser al costat de casa meva no va poder ser.
El Comelade i el Pla, em van agradar molt. El Català del Nord es un músic de collons, i tot i passar molt desapercebut físicament durant l'espectacle a on Pla, es el focus d'atenció, musicalment es una delícia. Del altre sonat, no crec que hi hagi gaire cosa a dir, en directe sempre m'ha agradat molt,te aquest aspecte tan fràgil, i aquesta acidesa i mala llet amb el que diu que et manté tota l'estona atent al que diu i com ho fa. Recomano veure'ls si podeu, passareu una bona estona.
Els he vist per separat als dos (ni a "el espíritu de goletti" ni a dear prudence...) dos dies consecutius al mateix lloc i en el que fan són molt bons! molt!
No patiu....hi ha més dies que llangonisses i estic segur que tard o d´hora em podreu veure fent l´indi sobre un escenari...
No se si os interesa mucho la noticia, pero anuncio que después de tan solo tres conciertos y un año de curro, el grupo se toma un "hiatus" para recomponer la banda tras una serie de malos rollos. Seguiré informando.
collons .... ànims!
freakedu- Moderador
Gracias tíos....de todas maneras, después del disgusto que conlleva una puñalada trapera por la espalda, agradezco que se me enseñen las cartas de una manera tan evidente antes de que se forme una bola de mierda lo suficientemente grande como para acabar realmente de muy mal rollo....llevo muchos años metiendo las narices por este foro y sabéis que soy un tío bastante discreto, algunos pensareis que demasiado discreto, y jamás he tenido problema alguno con ningún forero...pero tengo una linea marcada que no voy a dejar que nadie se pase por el forro, y alguien la ha cruzado....y lo mas triste es que me han tirado una piedra y han escondido la mano...por motivos personales, no me voy a poner a sacar trapos sucios aquí, entre otras cosas, porque los afectados no entran aquí y no tendrían la ocasión de replicar cualquier comentario concreto que les pueda afectar.
Sencillamente, borrón, cuenta nueva y a seguir disfrutando de la música.
Sencillamente, borrón, cuenta nueva y a seguir disfrutando de la música.
...por cierto, Nashville....no tienes intención de venir a vivir por aquí arriba? ...encajarías perfectamente en Dear Prudence, tío
Página 1 de 2. • 1, 2