Jazpana 2015 23-24 octubre (unifnished sympathy, anari, bullet proof lovers, the connection, girls names…)

+7
Poltxu
georgino
deniztek
bintxenso
katrastrov
tricko
rebellion
11 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Jazpana 2015 23-24 octubre (unifnished sympathy, anari, bullet proof lovers, the connection, girls names…) - Página 2 Empty Re: Jazpana 2015 23-24 octubre (unifnished sympathy, anari, bullet proof lovers, the connection, girls names…)

Mensaje por Musa Mar 27 Oct 2015 - 17:11

jeffbuckley82 escribió:
musti escribió:Ederto pasa gendun!
Ostiralean gende gutxi egon zen, larunbatean aldiz gendez gainezka. Egia esan piskat arritu ninduen hainbeste diferentzia egun batetik bestera...
Kontzertuen aldetikan, Unfinished-en itzulera zen gehien iteresatzen zitzaidana ta asko gustatu zitzaidan. Ostiraleko gainontzeko kontzertuak ongi bebai, agian gendea (nik barne) piskat hotz zeon.
Larunbatean Mourn ikusteko kuriositatea neukan ta asko gustau zitzaidan taldea, hain gazte ta nola jotzen duten, sortea alde badute etorkizun handia dute. Joseba eta Anari beti bezala primeran!
Larunbatean goiz bueltau behar izan ginen etxera ta penagaz ze ikusi genun parranda botatzeko egun aproposa zelako, ostiralakin konparatuta.

Lekua eta antolakuntza oso ondo daude, nahiz eta beti dauden gaizak hobetzeko.

Hurrengo urtean saituko gara bueltatzen.

Pozten naiz, neri Unfinished ere ikaragarri gustatu zitzaizkidan. Bai ostiralean normalean beti juten da jende gutxigo. Esan lasai zer hobetuko zenukeen. Ezagun bat dut antolakuntzan eta gustatuko litzaioke jakitea, hurrengo urterako. Kritika konstruktiboak beti dira onak

Orokorrean antolakutza ona ikusi nuen. Hobetzeko agian:

-Mertxanakin arazoak izan zituztela badakit. Zeren Crowfoundinean parte hartu nuen ta nire kamisetagaz arazoak izan zituten.
Azkenean etxera bidaliko didatela arazo barik komentatu zidan arduradunetako batek. Azaldu zidanez aurreko egunean jazo zuten paketea. Nire ustez, lehenago egin behar dute eskaria eta Mertxan propio bat jarrik festiko gauzekin ta baita web-gunetik erosteko aukera izan.
-Soinu aldetik nahiko ondo, agian argiak ez ziren oso egokiak argazkiak burutzeko, ilunegiak.
Musa
Musa

Página 2 de 2. Precedente  1, 2