Consecuencias de echar un polvo en concierto Motorhead/Megadeth
2 participantes
Página 1 de 1.
Consecuencias de echar un polvo en concierto Motorhead/Megadeth
A ver si podéis colaborar o conocéis a alguien que responda a la descripción del susodicho.
http://www.uproxx.com/music/2012/04/woman-seeking-man-who-knocked-her-up-in-the-bathroom-at-megadethmotorhead-show-on-craigslist/
http://www.uproxx.com/music/2012/04/woman-seeking-man-who-knocked-her-up-in-the-bathroom-at-megadethmotorhead-show-on-craigslist/
Última edición por Attikus el Sáb 14 Abr 2012 - 1:23, editado 1 vez
Attikus- Mensajes : 22150
Re: Consecuencias de echar un polvo en concierto Motorhead/Megadeth
Es que esto es enorme. Neorrealismo rockero del siglo XXI:
In a post entitled, “Did we hook up at the Megadeth/Motorhead concert? – w4m – 28 (Aragon Ballroom),” an anonymous woman wrote the following post, which is reproduced here in its entirety:
“Me: Blue hair, silver tube top, fishnets, Knee high black biker boots.
You: Red mohawk, black pentagram gauges, viper piercings.
I was grinding on you in the pit, then we went to the bathroom, and got f***ed up. You had a nice c**k and I was wasted so I let [you] raw dog it in the stall. You were really good and you had to gag me so I would make too much noise.
Anyway I’m pregnant. It’s yours. contact me if you want to be part of your child’s life.”
Attikus- Mensajes : 22150