Eskual rock&rolling
+64
eskoriez
wakam
BlueStarRider
maikelnait
ilunabar
Stormy
Drazen
Urbeltz
Poltxu
karramaro
Humpty Dumpty
joschka
arise
medlocke_van_zant
Golden Pis
Aecio
tricko
Beodo
georgino
Boohan
karlos gasteiz
johnny brusco
topper
Infernu
terremoto73
filipusIV
Lonnie
Rikileaks
Grange
Txomin
enrico_palazzo
Hellacopter
patatas
Bulltako
3Kortxea
halo
señor rosa
Musa
Attikus
Alarabi
txki
walkforwalk
Gora Rock
Pogue Mahone
bintxenso
eskubeltz
ingeniero_pelotudo
vyvyan
Dabidigo
Joseba
clint eastwood
red_shoes
beriboogie
luiggy pop
Barba
ekilore
KILLER
rebellion
Ashra
Rocket
cablehogue
Mr. Mini-Mite
Bettie
pantxo
68 participantes
Página 13 de 16.
Página 13 de 16. • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Re: Eskual rock&rolling
clint eastwood escribió:
Iparraldetik, post rock talde bat.
Diskoa arras ona!!!!
Spotifyen entzun daiteke.
Urbeltz- Mensajes : 647
Nuevo disco de Basaki, convertidos en trío (rock, metal...):
El disco completo está en Spotify y Bandcamp.
El disco completo está en Spotify y Bandcamp.
Drazen- Mensajes : 77
Post rock musika gustoko duzuenei, RO boskote azkoitiarraren diska entzun: Athalase
clint eastwood- Mensajes : 12471
clint eastwood escribió:Post rock musika gustoko duzuenei, RO boskote azkoitiarraren diska entzun: Athalase
Oso ona.
Rocket escribió:clint eastwood escribió:Post rock musika gustoko duzuenei, RO boskote azkoitiarraren diska entzun: Athalase
Oso ona.
Ze ona!!!!
Lehendik Aikor kanta entzuna nuen eta cojonudo!!
Beraien lehen diskoa ahal da?
Urbeltz escribió:Rocket escribió:clint eastwood escribió:Post rock musika gustoko duzuenei, RO boskote azkoitiarraren diska entzun: Athalase
Oso ona.
Ze ona!!!!
Aurretik pare bat kantuko single digitalak atera izan dituzte. Denak beraien bandcamp-ean aurki daitezke: https://rosoinuak.bandcamp.com/
Aukera baduzue ikusi zuzenean.
eskubeltz- Mensajes : 1366
Ez naiz halako estiloen oso zalea, baina oso interesgarria iruditu zait eta ederki egina gainera. Egunen batean zuzenean ikusteko aukera izaten badut ez dut zalantzarik egingo.
Esker mila gomendioagatik
Esker mila gomendioagatik
Stormy- Mensajes : 135
eskubeltz escribió:Urbeltz escribió:Rocket escribió:clint eastwood escribió:Post rock musika gustoko duzuenei, RO boskote azkoitiarraren diska entzun: Athalase
Oso ona.
Ze ona!!!!
Aurretik pare bat kantuko single digitalak atera izan dituzte. Denak beraien bandcamp-ean aurki daitezke: https://rosoinuak.bandcamp.com/
Zuzenean ikusi, nahi bai!!!!
A ze nolako gogoak ditudan kuntzertu bat ikusteko!!! Azken kontzertua MICE + Izaki Gardenak taldeenak izan ziren otsailan, Ondarribiko psilocybe aretoan.
está bien lo ultimo de Nogen"mila aldiz",y J Martina,en plan soul electronica,mola que haya pluralidad en la musica euskaldun,el otro dia me puese otra vez a JP Lohian,y,uff,se salen
terremoto73- Mensajes : 13166
Urbeltz escribió:eskubeltz escribió:Urbeltz escribió:Rocket escribió:clint eastwood escribió:Post rock musika gustoko duzuenei, RO boskote azkoitiarraren diska entzun: Athalase
Oso ona.
Ze ona!!!!
A ze nolako gogoak ditudan kuntzertu bat ikusteko!!! Azken kontzertua MICE + Izaki Gardenak taldeenak izan ziren otsailan, Ondarribiko psilocybe aretoan.
Post metala gustetan bajatzue, entzun Ikarass taldearen "Relapse into Desolation". Durangokoak dira eta diska bikaina argitaratu zuten martxoan.
EH mailan, Liher, Oki Moki, Sara Zozaya, Ro eta Ikarassen diskoak izan dira aurten gehien disfrutatu dodazen diskoak. Ah, ta Cobrana be ez dau batere txarto.
Hilotz gipuzkoarren kanta berria. A ze maila duten gazte hauek!
Infernu- Mensajes : 56573
IGen entzun in dodaz. Nire gorputza ez dau thrash metala entzuteko baina ez dau batere txarto, ez.
Rocket escribió:Urbeltz escribió:eskubeltz escribió:Urbeltz escribió:Rocket escribió:clint eastwood escribió:Post rock musika gustoko duzuenei, RO boskote azkoitiarraren diska entzun: Athalase
Oso ona.
Ze ona!!!!
Post metala gustetan bajatzue, entzun Ikarass taldearen "Relapse into Desolation". Durangokoak dira eta diska bikaina argitaratu zuten martxoan.
EH mailan, Liher, Oki Moki, Sara Zozaya, Ro eta Ikarassen diskoak izan dira aurten gehien disfrutatu dodazen diskoak. Ah, ta Cobrana be ez dau batere txarto.
Atzo Ro egon ziren EITB Kulturan, azken 10 minutuak
https://www.eitb.tv/es/video/ademas-el-programa-conoce-al-colectivo-krii-el-trabajo-del-fotagrafo-ekaitz-zilarmendi-y-la-masica-del-grupo-r-eitb-kultura-es-2019-2020/6538/167985/ademas-el-programa-conoce-al-colectivo-krii-el-trabajo-del-fotagrafo-ekaitz-zilarmendi-y-la-masica-del-grupo-ro/
Rocket escribió:IGen entzun in dodaz. Nire gorputza ez dau thrash metala entzuteko baina ez dau batere txarto, ez.
Thrash metala beti sartzen da ondo.
https://www.naiz.eus/eu/actualidad/noticia/20200630/belako-esne-beltza-liher-y-skabidean-en-naiz-kontzertuak-que-seran-tambien-presenciales
karlos gasteiz- Mensajes : 56493
karlos gasteiz escribió:https://www.naiz.eus/eu/actualidad/noticia/20200630/belako-esne-beltza-liher-y-skabidean-en-naiz-kontzertuak-que-seran-tambien-presenciales
Al fin voy a disfrutar un poco...
Lepora. Gasteiz. 90. hamarkadako rock alternatiboa. Kutsuak kanpotik zein gure artetik. Kanpotik, Tool, A Perfect Circle, Rival Schools, Faith No More edo/ta At The Drive-In. Bertokoak: PI.L.T., Dut, BAP!... Baina orokorrean oso ilunak. Entzun behar dira.
http://lepora.bandcamp.com/album/lepora
Gehiago.
Oki Moki. Getariatik. Kobatako punk pop rocka. Oso guitarreroa. Melodia bikainekaz. Urteko disko onenen artean egon beharko luke.
Oki Moki. Getariatik. Kobatako punk pop rocka. Oso guitarreroa. Melodia bikainekaz. Urteko disko onenen artean egon beharko luke.
Rocket escribió:Lepora. Gasteiz. 90. hamarkadako rock alternatiboa. Kutsuak kanpotik zein gure artetik. Kanpotik, Tool, A Perfect Circle, Rival Schools, Faith No More edo/ta At The Drive-In. Bertokoak: PI.L.T., Dut, BAP!... Baina orokorrean oso ilunak. Entzun behar dira.
joder me ha encantado
Golden Pis- Mensajes : 355
Rocket escribió:Lepora. Gasteiz. 90. hamarkadako rock alternatiboa. Kutsuak kanpotik zein gure artetik. Kanpotik, Tool, A Perfect Circle, Rival Schools, Faith No More edo/ta At The Drive-In. Bertokoak: PI.L.T., Dut, BAP!... Baina orokorrean oso ilunak. Entzun behar dira.
Apunto
Rocket escribió:Gehiago.
Hau entzun neban baina ez...
Ezpalak. 2019ko diska hau dekie baina aurten bigarren bat kaleratuko dute. Bigarren lan horren lehengo singlea kalean da jada eta youtuben eta spotifyn entzun daiteke. Lehenego entzunaldietan argi geratuko jatzue 90. hamarkadako eragin garbiak. Alice In Chains, Nirvana, Smashing Pumpkins... Bad Religion.... eta Dinosaur Jr. Badauz bizpahiru kanta non oso agerian geratzen dira kutsuak baina orokorrean oso talde eraginkorra da melodiak sortzerakoan. Diska berrian esperantza handiak dodaz. Entzun hemen.
Zelako urtea! Aurten Habi taldeak bigarren diskoa kaleratuko du. Hemen lehenengoa.
Hemen single berria:
Hemen single berria:
Rocket escribió:Zelako urtea! Aurten Habi taldeak bigarren diskoa kaleratuko du. Hemen lehenengoa.
Hemen single berria:
Hauek nire herrikoak dira!!!
Datorren astean herriko plazan jotzen dute udaletxeak antolatuta.
pantxo- Mensajes : 50151
pantxo escribió:Rocket escribió:Zelako urtea! Aurten Habi taldeak bigarren diskoa kaleratuko du. Hemen lehenengoa.
Hemen single berria:
Zapatuen? Zein hosti dok hire herria?
Rocket escribió:pantxo escribió:Rocket escribió:Zelako urtea! Aurten Habi taldeak bigarren diskoa kaleratuko du. Hemen lehenengoa.
Hemen single berria:
Zapatuen? Zein hosti dok hire herria?
Festak suspenditu dira eta udalak ekitaldi desberdinak antolatu ditu uztailean herriko plazan eserita, maskarilla eta segurtasun tarteekin. Urbil Artolaren bluegrass taldea ostegunean izan genuen, atzo Markeliñe, zinea, hurrengo astean Habi...
Durangoko Plateruena itxiko denaren notiziarekin esnatu gara
https://www.berria.eus/albisteak/187597/durangoko-plateruena-kafe-antzokiak-ateak-itxiko-ditu.htm
https://www.berria.eus/albisteak/187597/durangoko-plateruena-kafe-antzokiak-ateak-itxiko-ditu.htm
eskubeltz escribió:Durangoko Plateruena itxiko denaren notiziarekin esnatu gara
Joder!!
Larunbatean noa Izaki Gardenak ikustera.
:
muchas buenas experiencias en el Plateruenea,maximo reconocimirento a la peña que lo ha sacado adelante estos años,yo quiero pensar y deseo que salga algo potente para gestionarlo,no podemos dejarlo morir
terremoto73 escribió:muchas buenas experiencias en el Plateruenea,maximo reconocimirento a la peña que lo ha sacado adelante estos años,yo quiero pensar y deseo que salga algo potente para gestionarlo,no podemos dejarlo morir
Ojala así sea. El sitio es muy chulo.
Musa- Mensajes : 2370
¿Buenos bolazos vimos ahí eh?
FU MANCHU por ejemplo
FU MANCHU por ejemplo
georgino- Mensajes : 13677
Rocket escribió:Eta beste talde bat!!! Esandakoa, ze urte polita.
Lagunmin bat dago taldean, kitarrajolea.
Lehen Hotzikaran eta Izebergen.
KILLER- Mensajes : 28782
https://aiaraldea.eus/amurrio/1602338390922-araba-euskaraz-2020-gosez-sortzaileak-eta-herritarrak-asez
Amurrion aurten Araba Euskaraz ospatu behar zen. Egoerak, ordea, hasierako planak berrantolatzea eragin du. Hala ere, bada ekitaldi txikitxoa. Eta musikarentzat tartea dago. Animatu!!
Amurrion aurten Araba Euskaraz ospatu behar zen. Egoerak, ordea, hasierako planak berrantolatzea eragin du. Hala ere, bada ekitaldi txikitxoa. Eta musikarentzat tartea dago. Animatu!!
ilunabar- Mensajes : 177
Recomiendo muy encarecidamente a esta gente. Punk, rock, pop, algo de stoner, muy en la línea de los últimos Berri.
https://haxotz.bandcamp.com/
https://haxotz.bandcamp.com/
arise- Mensajes : 21783
ilunabar escribió:https://aiaraldea.eus/amurrio/1602338390922-araba-euskaraz-2020-gosez-sortzaileak-eta-herritarrak-asez
egoera hau kaka bat da, ondo pasa!
Brutala Mihisi-ren debuta.
Ze intensitatea daukate!
Ze intensitatea daukate!
Azken egunotan 2 diska hauek asko entzuten ari naiz. Bi diskak piano soinuetatik hasi baina bide ezberdinak zeharkatzen dituzte. Mikel Iraetarenak elektronikarena eta Ander Unzagarenak jazzarena.
Hemengo eszena aberatsaren seinale.
KILLER escribió:Brutala Mihisi-ren debuta.
Ze intensitatea daukate!
Durangoko azokan erosi nuen berain biniloa .
Ezagutzen ez nuen taldeen artean, Kohaturen diska berria asko gustatu zait bebai
Musa- Mensajes : 2370
clint eastwood escribió:Azken egunotan 2 diska hauek asko entzuten ari naiz. Bi diskak piano soinuetatik hasi baina bide ezberdinak zeharkatzen dituzte. Mikel Iraetarenak elektronikarena eta Ander Unzagarenak jazzarena.
Esandako biak gainetik entzun ditut eta itxura ona daukate, lehen sensazioa ona izan da.
Urbeltz escribió:clint eastwood escribió:Azken egunotan 2 diska hauek asko entzuten ari naiz. Bi diskak piano soinuetatik hasi baina bide ezberdinak zeharkatzen dituzte. Mikel Iraetarenak elektronikarena eta Ander Unzagarenak jazzarena.
Esandako biak gainetik entzun ditut eta itxura ona daukate, lehen sensazioa ona izan da.
Ikusten dudanez Mikel Iraeta RO-ko taldikea da.
Urbeltz escribió:clint eastwood escribió:Azken egunotan 2 diska hauek asko entzuten ari naiz. Bi diskak piano soinuetatik hasi baina bide ezberdinak zeharkatzen dituzte. Mikel Iraetarenak elektronikarena eta Ander Unzagarenak jazzarena.
Oso atseginak dira entzuteko, bai. Rock generotik aldentzen dira baina etxean edozein momentuan entzuteko aproposak
Me están gustando los HAXOTZ
Eskerrik asko, Arise
A ver si me pongo con ALBA y con otras cosas que recomendais
Eskerrik asko, Arise
A ver si me pongo con ALBA y con otras cosas que recomendais
musica muy tranqui pero ojo con Raitx,muy buena,y en onda punk rock las chavalas de Perlata tambien molan
DUT-en liburua irakurtzen ari naiz. Zoragarria da, asko merezi du. Aurkezpena eta argazkiak sinestezinak dira.
LIHERen azken lana oparitu didate
Oso diska ona, niretzat urteko onena Euskal Herrian
Baina diskarekin datorren liburua eder-ederra. Kariño handiz egindako lana, dudarik ez
Oso diska ona, niretzat urteko onena Euskal Herrian
Baina diskarekin datorren liburua eder-ederra. Kariño handiz egindako lana, dudarik ez
terremoto73 escribió:Hesian lo dejan
Devastado me hallo.
pantxo escribió:terremoto73 escribió:Hesian lo dejan
Devastado me hallo.
pop rock con toques de verbena,musica digna,comprometida,un poco de respect
Página 13 de 16. • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16