Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

+8
eskubeltz
Rocket
luiggy pop
BilbaoIsRock.com
esparta liliput
Musa
pantxo
ekilore
12 participantes

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Miér 11 Sep - 10:46

Zuhaitz Gurrutxaga propone un viaje a través de la música, para descubrir los motivos del éxito de grupos que marcaron nuestra cultura musical.

El nuevo programa "Tumatxak" propone un viaje inolvidable a través del mundo de la música, esta noche en ETB1. Presentado por Zuhaitz Gurrutxaga, el programa querrá indagar en los secretos del éxito de los grupos y músicos más conocidos, reproduciendo el contexto social en el que sus canciones llegaron a lo más alto. Los primeros protagonistas serán Mikel Laboa y el grupo Hertzainak.

De hecho, caer en el olvido es algo demasiado común y extendido en el mundo de la música, pero hay algunos grupos que por una razón o por otra consiguieron seguir intactos en la rueda de la memoria. ¿Pero cómo lo han conseguido? ¿Es por su excelente talento o guardan algún otro secreto?

Como bien afirma el dicho popular, cada maestrillo tiene su librillo, y "Tumatxak" demostrará que no hay una sola formula para el éxito. El arte se mezcla con la suerte en muchas ocasiones, y son muchos los factores que ayudan o no a cosechar la fama y el prestigio.

"Tumatxak" estará con gente del entorno de los músicos que ha vivido muy de cerca su carrera musical, y saldrá también a la calle, a conocer la opinión de los ciudadanos de a pie y de los expertos. Además, contará con la colaboración de Napoka Iria y Josean Irazoki, que realizarán versiones sobre algunos de sus canciones.

El programa indagará también en la hemeroteca y entre imágenes antiguas y ya olvidadas de los músicos, para entender el contexto en el que los artistas crearon su música con tanto éxito.

"Tumatxak" se emite hoy a partir de las 22:15 horas en ETB1.



Habra que verlo, tiene buena pinta. Very Happy
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Miér 11 Sep - 10:56

Twitterrean jarri duena tipoak.

Zuhaitz Gurrutxaga ‏@zuhaitzgurru 9 sep

Asteazkenean estreinatuko dugu #Tumatxak saioa Etb1en.Mikel Laboa eta Hertzainak aztergai.Saio hunkigarria izango da.Zin dagit.
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Jue 12 Sep - 9:44

Al dozue ikusi hemen;

http://www.eitb.tv/es/video/tumatxak/2658760035001/2663900574001/mikel-laboa-eta-hertzainak/
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 12 Sep - 9:51

Bistazo bat botako diot gaur gauean edo...
Interesgarria dirudi, bai.
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Jue 12 Sep - 10:30

pantxo escribió:Bistazo bat botako diot gaur gauean edo...
Interesgarria dirudi, bai.
Ordu bateko saioa da ta benetan merezi du.
Gari ta Josu Zabala sintzotasunez berbaz, JosAnton Artzeren hitzak, Laboaren alarguna... Napoka Iria-k aitormenaren bertzioa...
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Musa Jue 12 Sep - 11:01

Atzo ikusi nuen ta asko gustatu zitzaidan
Musa
Musa

Mensajes : 2283
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Vie 13 Sep - 11:41





ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por esparta liliput Vie 13 Sep - 11:59

Hitz egin zuten musika "adituak" EITBkoak ziren. Korporatibismo galanta. Laughing 

Fermin Etxegoinek bota zituen zentzuzko hitz bakarrak. Wink 
esparta liliput
esparta liliput

Mensajes : 613
Fecha de inscripción : 27/10/2010

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Jue 19 Sep - 11:39

Haundia Benito!!! Surprised 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 19 Sep - 11:45

Zure topica sabotaetzen saiatu nintzen bart, inungo arrakastarik gabe hori bai...
https://www.foroazkenarock.com/t42670-tumatxak

Ez benetan, ez nintzen hontaz gogoratzen, eta hori bertan idatzi nuela...Embarassed 
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 19 Sep - 11:48

ekilore escribió:Haundia Benito!!! Surprised 
Atzoko saioaren pega bakarra, Benito Zaramarekin? Baina zein koño izan dira ba Zarama...
Deskonpentsatua erabat. Jainkoa Santurtziko laukote txukun batekin. Ez insistitu, txukunetik ez naiz pasako.
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Musa Jue 19 Sep - 11:49

Atzo ezin izan nuen ikusi, beraz ikustera noa, nahiz eta bigarre saioko taldeak oso gogoko ez izan.
Musa
Musa

Mensajes : 2283
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 19 Sep - 11:52

ekilore escribió:
pantxo escribió:Bistazo bat botako diot gaur gauean edo...
Interesgarria dirudi, bai.
Ordu bateko saioa da ta benetan merezi du.
Gari ta Josu Zabala sintzotasunez berbaz, JosAnton Artzeren hitzak, Laboaren alarguna... Napoka Iria-k aitormenaren bertzioa...
Su puta kalabera!!!
Napokarena originala baino askozaz hobea da.
Hori ezinezkoa dirudi, euskaraz dagoen abesti borobilenetariko bat hobetu dute... Shocked 

pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Jue 19 Sep - 11:56

pantxo escribió:
ekilore escribió:Haundia Benito!!! Surprised 
Atzoko saioaren pega bakarra, Benito Zaramarekin? Baina zein koño izan dira ba Zarama...
Deskonpentsatua erabat. Jainkoa Santurtziko laukote txukun batekin. Ez insistitu, txukunetik ez naiz pasako.
Gaur goizean ikusi dut atzokoa ta egia esango dizut, zaramaren zati gehienak pasatu ditut, moso ez dut aguantatzen. Baina Benito hain da haundia merezi duela ikustea.
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 19 Sep - 11:58

Joder ze ondo Zuhaitz bereziki atzokoan, nik payasate bat bezala nuen.. Eta izango da dudarik gabe baina erregistro gehiago badituela demostratzen ari da. Gogoko dut.
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 19 Sep - 12:06

ekilore escribió:
pantxo escribió:
ekilore escribió:Haundia Benito!!! Surprised 
Atzoko saioaren pega bakarra, Benito Zaramarekin? Baina zein koño izan dira ba Zarama...
Deskonpentsatua erabat. Jainkoa Santurtziko laukote txukun batekin. Ez insistitu, txukunetik ez naiz pasako.
Gaur goizean ikusi dut atzokoa ta egia esango dizut, zaramaren zati gehienak pasatu ditut, moso ez dut aguantatzen. Baina Benito hain da haundia merezi duela ikustea.
Nik ere Moso ez dut gogoko baina ez da soilik hori. Zaramaren uzta ez zait hain erabakiorra iruditzen. Edo beste era batera esanda, espero ditut Delirium, Jotakie, M-ak, Bap!!, Beti Mugan (bai, beti mugan) hurrengo asteetan. Bestela ozen ohiukatuko dut, TOOONGO, TOOOOGO!!!!

Bueno, eta Benito sin komentarios...
Norbaitek oriokoaz ezer desegokia esateko gogorik balu, gogora dezala orain denbora libre gehiegirekin nagoela...
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 19 Sep - 14:35

Ondo legoke debatetxo bat musikagintzan nondik gatozen (eta nora goazen) euskaldunak foro honetan. Talde esanguratxuen azterketa, zein izan diren haundienak, ahaztuenak, lanen kritika, beno kritika orohar... Laughing 
Topic hau egokia dirudit horrentzat, zer iruditzen?
Ekiren baimena baldin badut bederen...

Orain arteko saioak:

MIKEL LABOA & HERTZAINAK
http://www.eitb.tv/eu/bideoa/tumatxak/2658760035001/2663900574001/mikel-laboa-eta-hertzainak/

BENITO LERTXUNDI & ZARAMA
http://www.eitb.tv/eu/bideoa/tumatxak/2658760035001/2680281837001/benito-lertxundi-eta-zarama/
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Jue 19 Sep - 15:20

pantxo escribió:Ondo legoke debatetxo bat musikagintzan nondik gatozen (eta nora goazen) euskaldunak foro honetan. Talde esanguratxuen azterketa, zein izan diren haundienak, ahaztuenak, lanen kritika, beno kritika orohar... Laughing 
Topic hau egokia dirudit horrentzat, zer iruditzen?
Ekiren baimena baldin badut bederen...

Orain arteko saioak:

MIKEL LABOA & HERTZAINAK
http://www.eitb.tv/eu/bideoa/tumatxak/2658760035001/2663900574001/mikel-laboa-eta-hertzainak/

BENITO LERTXUNDI & ZARAMA
http://www.eitb.tv/eu/bideoa/tumatxak/2658760035001/2680281837001/benito-lertxundi-eta-zarama/
Nola ez, ideia ona Pantxito. Wink 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 19 Sep - 20:24

Mila esker Eki.

Ni konparaketa batekin hasiko nintzateke gai potoloetara pasa baino lehen, debate eternal bat, zein izan da talderik haundiena?

HERTZAINAK vs NEGU GORRIAK
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por BilbaoIsRock.com Jue 19 Sep - 22:55

pantxo escribió:Mila esker Eki.

Ni konparaketa batekin hasiko nintzateke gai potoloetara pasa baino lehen, debate eternal bat, zein izan da talderik haundiena?

HERTZAINAK vs NEGU GORRIAK
Negu Gorriak dudarik gabe.
BilbaoIsRock.com
BilbaoIsRock.com

Mensajes : 541
Fecha de inscripción : 09/02/2010

http://bilbaoisrock.com

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 19 Sep - 23:38

Kola latza dagoenez aurreratuko natzaizue... Laughing 

HERTZAINAK vs NEGU GORRIAK

Herri hontan izan zen une bat nun aukeraketa egin beharra zegoen, zer zinen zu Hertzainista eta NG brigadista?

Ni Negutarra nintzen naiz eta Hertzainak asko gustatu. Hasieran Kortatu/Hertzainak dikotomia existitzen bazen ere, gerora Negu/Hertzainak bilakatu zen. NG Kortaturen jarraipen berritua bezala ulertu zen azkar, nahiz eta estilo aniztasunak zerbait berria zela argi uzten zuen.

Biek dute diskografia zabala eta emankorra eta historiara pasa diren kantuak.
Neguren kasuan argi dut diska erreferente bat dagoela besteen gainetik, Borreroak... Besteak, naiz eta debutak izugarrizko arrakasta izan, gaizki jasan du denboraren zama, Gure jarrerak abesti izugarriak baditu ere gora-beheratsua dirudi. Borreroaren ondoren, maldan behera hasi ziren Salam agur-ekin eta BSO-arekin amaiera txukuna eman zioten.

Hertzainak-en kasuan duda gehiago dauzkat, bigarrena Hau dena aldatu nahi nuke izan leike ahulena. Besteak, bai debuta, Salda badago, Amets prefabrikatuak, Denboraren horrtzak... nahiz eta oso desberdinak izan, paretsu ikusten ditut izan zuten garrantzia ikusita.

Biek dituzte kantu borobil pila, esan dut, baina Hertzainakenak agian zahartze prozesu baikorragua izan dute eta denbora aurrera doan ahala, argiago ikusten dut hori.

Biak ziren erreferente, totem agian, Neguk konpromiso militantea aitortzen zuen, Hertzainakek inkonformismoa, beti egon ziren dena eta denen kontra, honek puntu erromantiko bat ematen zien, nahiz eta kontraesan asko eta hanka sartze desberdin izan.

Biek nabigatu zuten estilo desberdinen baitan. Neguk gehiago egia da, toke amerikanogoa zuen, Hertzainakek inglesa. Neguk agian gehiago irakatsi zigun, kopiatu biek egin zuten, Ferminek gehiago.

Neguk hobeto ulertu zuen industria, Esan Ozenki eta bere bideoak lekuko dira. Hor garaile dira.

Biek dute zuzeneko bana, ez dakit zein den txarrena. Hertzainakenak nahiz eta Garik abesti asko destrozatzen dituen, gutxienez baleko soinua du. Negurena Bilboko erakustazokan entzun ezina da, eta kontzertu hartan izan nintzen baina grabazioak disko pirata txar bat dirudi.

Ni Negutarra nintzen, hasieran esan dut, baina egun Hertzainak aukeratuko nuke, nola aldatzen diren gauzak kamarada!!!
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 19 Sep - 23:50

BilbaoIsRock.com escribió:
pantxo escribió:Mila esker Eki.

Ni konparaketa batekin hasiko nintzateke gai potoloetara pasa baino lehen, debate eternal bat, zein izan da talderik haundiena?

HERTZAINAK vs NEGU GORRIAK
Negu Gorriak dudarik gabe.
Nik ere berdin pentsatzen nuen. Urte batzuk geroago, dagoeneko biak itzaliak zeudenean, Denboraren orratzak jarri nuen atzalde batean. Gerora Amets prefabrikatuak. Bi disko hauek gutxiesten nituen, saldu egin ziren...
Oker nengoela konturatu nintzen.



pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por luiggy pop Vie 20 Sep - 8:53

ummmmmmmm


solasaldi politte pansho.....

Ez dakit konparagarriak diren......

Hamarkada desderdinekoak direlako....

NG bete betean bizi izan nuen eta Hertzainak aldiz ez
luiggy pop
luiggy pop

Mensajes : 9989
Fecha de inscripción : 25/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Rocket Vie 20 Sep - 9:05

Hertzainak nire bizitzan oso pisu gutxi izan zuten.

Negu Gorriak gustiz kontrakoa. 90. hamarkadaren semea izatearen ondorioa.

Gustiz osagarriak garai ezberdinetakoak diren momentutik.

Aukeratu behar badut, argi daukat. Hiri gerrilaren dantza.
Rocket
Rocket

Mensajes : 56440
Fecha de inscripción : 24/03/2008

http://www.prideofthemonster.com

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por eskubeltz Vie 20 Sep - 9:10

Negu VS Hertzainak??

luiggy pop escribió:

Ez dakit konparagarriak diren......

Hamarkada desderdinekoak direlako....

Arrow Arrow Arrow 

Negu baina duda izpirik gabe. Euskal Herriko musika eszena aldatu zuen, autoekoizpena eta talde gazte ugariren alde apostu eginez. Gaur egungo Euskal Herriko musika eszena ezin dut imaginatu Esan Ozekin katalogorik gabe.

Eta Neguk bi zuzeneko ditu (Bilbo eta Anoetako azken kontzertua). Azken zuzenekoaren disko hasiera (Inolaz ezin dut ahantzi eta hitz egin) entzuteakin bat oilo ipurdia jartzen zait.

Hala ere ez naiz batere inpartziala, Neguri esker sartu nintzen musika munduan eta berari esker referentzia mordo bat ezagutu ahal izan nituen.

Ni brigadista!
eskubeltz
eskubeltz

Mensajes : 1351
Fecha de inscripción : 26/04/2009

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Vie 20 Sep - 9:22

eskubeltz escribió:Negu VS Hertzainak??

luiggy pop escribió:

Ez dakit konparagarriak diren......

Hamarkada desderdinekoak direlako....

Arrow Arrow Arrow 

Negu baina duda izpirik gabe. Euskal Herriko musika eszena aldatu zuen, autoekoizpena eta talde gazte ugariren alde apostu eginez. Gaur egungo Euskal Herriko musika eszena ezin dut imaginatu Esan Ozekin katalogorik gabe.

Eta Neguk bi zuzeneko ditu (Bilbo eta Anoetako azken kontzertua). Azken zuzenekoaren disko hasiera (Inolaz ezin dut ahantzi eta hitz egin) entzuteakin bat oilo ipurdia jartzen zait.

Hala ere ez naiz batere inpartziala, Neguri esker sartu nintzen musika munduan eta berari esker referentzia mordo bat ezagutu ahal izan nituen.

Ni brigadista!

Egia da, "gatito lindo..." facepalm 
Eta hor ere egon nintzen, lehen egunean uste dut... drunken 

pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por loaded Vie 20 Sep - 9:25

rocket69 escribió:Hertzainak nire bizitzan oso pisu gutxi izan zuten.

Nire kasuan kontrakoa gertatu zen. Hala ere, Negu Gorriak talde hobea zela uste dut.
loaded
loaded

Mensajes : 45871
Fecha de inscripción : 20/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Vie 20 Sep - 9:50

Negu, duda gabe.
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Vie 20 Sep - 10:31

Hertzainaken banderarekin ni bakarrik geldituko naiz hantza... Laughing 

Loaded-ek zihurrenik arrazoi du, musikari hobeak ziren NG.

Nik ere bete betean jaso nuen NG unibertsoaren zirrara. Kortatura ez nintzen iritsi, azken guda dantzako oroitzapenak soilik ditut, nola koadrillako baten neba zaharrena Iruñan egon zen. Hamarkada desberdinekoak direnik ez nuke esango, Hertzainaek bere lanak 84-92 urteen artean atera zituen eta Negu gorriakek 90-96.

Gure koadrillakoak hilabetero joaten ginen Irunera erromes disko bana erostera, batzutan bi!!! Bertso-hop eta Bloody Mary  bisitatzen genituen obsesiboki. Gero beste ia ordubeteko itzulera bidaia trenean bakoitzak erosi zuena ikuskatzen.

Hetzainakek bere lehen lana atera zuenean 8 urte nituen, 10ekin entzungo nuen lehen aldiz lehen diska hura (Pakean utzi arte, kamarada, ta zer ez da berdin...) Shock bat izan zen, tipo bat moskeatuta builaka, rocka euskaraz, eta hikaz hitzegiten... Gure koadrillakoaren anaia zaharrak grabatzen zizkigun, Baldin bada, Clash, Pistols, SLF, Peter and the tets tube babys, Zarama, Delirium... BAT BI HIRU, Hamar Egineko rekopilak bidea ireki zuen.

Salda badago diska erosteko konbenzitu nuen ama, ez zion grazia askorik egiten baina ez zidala bide hortatik desbideratuko argi zuen. Hau ere obsesiboki entzun nuen, beraien diska kuttunena dut. Gerora Amets prefabrikatuak etorri zen, bai, Aitormenaren diska. Abesti horrek EH guztia konkistatu zuen. Lehen Hertzainak gorroto zutenak orain maite egiten zuten. Guk aldiz gorrotatzeari ekin genion...

Urte berean ekin zion Ferminek Neguko ibilbideari, "traizionaturik" geunden, erreza izan zen beste norbait maitatzea, Neguren besoetan azkar erori ginen. Saran ikusi genituen lehe aldiz Herri urrats bezperan, gerora kontzertu asko eta asko, gira bakoitzeko pare bat bai.

NG-k agian musika gehiago du bere baitan, influentzia desberdin gehiago (Fugazi, Red Hot, Public Enemy, Rollins Band...) Gehiago irakatsi digu, eta zer esan Esan Ozenkiri buruz, harribitxiz beteriko katalogoa, baina ez gaitezen desbideratu...
Hertzainak-ek Clash/Stones/Stiff little fingers-en zantzuak bai.

Nire autua ordea ez dut kuestio sentimentalengatik egiten, ezta utzi duten oinordekoengatik, ABESTIENGATIK, soilik abestiengatik. Eta hor Hertzainakek denboraren zama hobeto jasaten ari delakoan nago. Agian kontzeptu unibertsalagoa du, NG-k moda kontukoa gehiago.

Neguren Lehengoa adibidez, egun oso zaharkitua dago, Ideia zabaldu entzuteko gogorik izaten al duzue?
Hertzainaken kasuan abestiak gaurkotugoak dirudite. Bai, KONTROLAAAAAA!!! 80.hamarkadako usaina du, baina Salda Badagotik aurrera, abestiak intenporalagoak dira.


Última edición por pantxo el Miér 25 Sep - 23:25, editado 1 vez
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Rocket Vie 20 Sep - 10:35

Nik ez dut uste Negu Gorriakekoak musiko hobeagoak zirela. Edo ez dot hain argi ikusten. Euren kontzepzioa beste erabatekoa zan. Poperoagoa. Industrian barnean kokatzen zuten euren burua. Artisauak ziren diskoak egiterakoan, singleak, baladak.... Beste ikuspegi bat.

Negu Gorriak 90. hamarkadaren independentziaren eztandaren barruan ulertu behar da. Oso idei ezberdinak. Hobeagoak edo txarragoak? Ezberdinak.
Rocket
Rocket

Mensajes : 56440
Fecha de inscripción : 24/03/2008

http://www.prideofthemonster.com

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Vie 20 Sep - 10:42

rocket69 escribió:Nik ez dut uste Negu Gorriakekoak musiko hobeagoak zirela. Edo ez dot hain argi ikusten. Euren kontzepzioa beste erabatekoa zan. Poperoagoa. Industrian barnean kokatzen zuten euren burua. Artisauak ziren diskoak egiterakoan, singleak, baladak.... Beste ikuspegi bat.

Negu Gorriak 90. hamarkadaren independentziaren eztandaren barruan ulertu behar da. Oso idei ezberdinak. Hobeagoak edo txarragoak? Ezberdinak.
Ez dut hobea edo txarragoa erabili, haundiagoa erabili dut nahita...
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por loaded Vie 20 Sep - 10:47

Hetzainakek bere lehen lana atera zuenean 8 urte nituen, 10ekin entzungo nuen lehen aldiz lehen diska hura (Pakean utzi arte, kamarada, ta zer ez da berdin...) Shock bat izan zen, tipo bat moskeatuta builaka, rocka euskaraz, eta hikaz hitzegiten...
Horixe bera izan zen nere kasua: ikastolako lagun baten anaiaren bitartez ezagutu genuen diska hori, 1985ean edo, Kortaturen lehendabiziko lanarekin batera. Eta guztiontzat behin eta berriz entzun beharreko diska batetan bihurtu zen.

Neguk pixkat nagusitxoago harrapatu gintuen eta bakoitzak dagoeneko bere gustuak garatuagoak zituenez, ez zuen taldean horrenbesterako eragina izan.
loaded
loaded

Mensajes : 45871
Fecha de inscripción : 20/04/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Pogue Mahone Vie 20 Sep - 12:55

ez batak ez besteak....pop-rockean, haundienak dudarik gabe ITOIZ izan ziren.

Pogue Mahone

Mensajes : 2837
Fecha de inscripción : 11/08/2012

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Pogue Mahone Vie 20 Sep - 12:56

dena-den KORTATU NEGU GORRIAK baino haundiagoak....

Pogue Mahone

Mensajes : 2837
Fecha de inscripción : 11/08/2012

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Rocket Vie 20 Sep - 12:58

Nitzako ez, behintzat.

Kortatun garaian askoz talde hobeagoak egon zirela uste dot.

Negu Gorriaken garaian ez. Eta eszena biak ziren potenteak, bakoitzak bere gauzekaz.
Rocket
Rocket

Mensajes : 56440
Fecha de inscripción : 24/03/2008

http://www.prideofthemonster.com

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Vie 20 Sep - 13:19

Pogue Mahone escribió:ez batak ez besteak....pop-rockean, haundienak dudarik gabe ITOIZ izan ziren.
Hau ez da nor ea nor izan den haundienaren eztabaida. Bietatik nor izan zen haundiena baizik. Itoizek beste liga batean jokatu zuen dudik gabe...
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Pogue Mahone Vie 20 Sep - 15:54

pantxo escribió:
Pogue Mahone escribió:ez batak ez besteak....pop-rockean, haundienak dudarik gabe ITOIZ izan ziren.
Hau ez da nor ea nor izan den haundienaren eztabaida. Bietatik nor izan zen haundiena baizik. Itoizek beste liga batean jokatu zuen dudik gabe...
bai, en primera... niretzako euskal rock talde bakarra atzerritar garaikideen antzera ITOIZ izan zen hau da, hertzainak ez ziren the clash bezain haundiak eta negu gorriak bere erreferenteen pastitxe bat besterik ez ziren...itoiz berriz, the police edo violent femmes-ei begietara begiratzen zieten inongo beldurrik gabe.

Pogue Mahone

Mensajes : 2837
Fecha de inscripción : 11/08/2012

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Vie 20 Sep - 17:15

Pogue Mahone escribió:
pantxo escribió:
Pogue Mahone escribió:ez batak ez besteak....pop-rockean, haundienak dudarik gabe ITOIZ izan ziren.
Hau ez da nor ea nor izan den haundienaren eztabaida. Bietatik nor izan zen haundiena baizik. Itoizek beste liga batean jokatu zuen dudik gabe...
bai, en primera... niretzako euskal rock talde bakarra atzerritar garaikideen antzera ITOIZ izan zen hau da, hertzainak ez ziren the clash bezain haundiak eta negu gorriak bere erreferenteen pastitxe bat besterik ez ziren...itoiz berriz, the police edo violent femmes-ei begietara begiratzen zieten inongo beldurrik gabe.
Nik ere antzeko pentsatzen dut egun. Ez nioke NGri pastitxe deituko baina Hertzainak bere erreferente anglosajoietatik gertugo ikusten det bai. Ez dira ere NGren kontzertuak ahaztu behar. Expektakulo itzela ziren, beti zegoen ze txou prestatu zuen Ferminek ikusteko jakinmina. Hortan besteen gainetik zeuden. Pastitxe diozunean ulertzen dizudala uste dut. Negu influentzia ezberdinekin egindako puzlea da. Kasu askotan influentzia horiek pisu gehiegi dute eta originaltasuna dudan jarri leike, edo beste era batera esanda, ez ziren ain originalak eta influentzia baino gehiago dago hor.

Hertzainaken kasuan freskotasun gehiago nabari zaio produktoari. Gari ahobero bat izan da beti eta Josu tocapelotas bat, ados. Gogoratzen dut Egin egunkarian, Bat, bi, hiru gehigarrian, Hertzainakekoek, ez naiz gogoratzen bitatik nork, NG-ri talde dinosaurio bezala zuzentzen zitzaiola eta bere garaiak bukatuak zeudela iada. Hurrengo astean Ferminen erantzuna etorri zen kontrako norabidean. Ez zuten harreman goxoegia elkarren artean...


Última edición por pantxo el Miér 25 Sep - 23:26, editado 2 veces
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Pogue Mahone Vie 20 Sep - 17:26

pantxo escribió:
Pogue Mahone escribió:
pantxo escribió:
Pogue Mahone escribió:ez batak ez besteak....pop-rockean, haundienak dudarik gabe ITOIZ izan ziren.
Hau ez da nor ea nor izan den haundienaren eztabaida. Bietatik nor izan zen haundiena baizik. Itoizek beste liga batean jokatu zuen dudik gabe...
bai, en primera... niretzako euskal rock talde bakarra atzerritar garaikideen antzera ITOIZ izan zen hau da, hertzainak ez ziren the clash bezain haundiak eta negu gorriak bere erreferenteen pastitxe bat besterik ez ziren...itoiz berriz, the police edo violent femmes-ei begietara begiratzen zieten inongo beldurrik gabe.
Nik ere antzeko pentsatzen dut egun. Ez nioke NGri pastitxe deituko baina Hertzainak bere erreferente anglosajoietatik gertugo ikusten det bai. Ez dira ere NGren kontzertuak ahaztu behar. Expektakulo itzela ziren, beti zegoen ze txou prestatu zuen Ferminek ikusteko jakinmina. Hortan besteen gainetik zeuden. Pastitxe diozunean ulertzen dizudala uste dut. Negu influentzia ezberdinekin egindako puzlea da. Kasu askotan influentzia horiek pisu gehiegi dute eta originaltasuna dudan jarri leike, edo beste era batera esanda, ez ziren ain originalak eta influentzia baino gehiago dago hor.

Hertzainaken kasuan freskotasun gehiago nabari zaio produktoari. Gari ahobero bat izan da beti eta Josu tocapelotas bat, ados. Gogoratzen dut Egin egunkarian, Bat, bi, hiru gehigarrian, Hertzainakekoek, ez naiz gogoratzen bitatik nork, NG-ri talde dinosaurio bezala zuzentzen zitzaiola eta bere garaiak bukatuak zeudela iada. Hurrengo astean Ferminen erantzuna etorri zen kontrako norabidean. Ez zuten harreman goxoegia elkarren artean...
jajaja menuda pieza iosu....y menuda pieza gari...eta kontrako pertsonalitateak dituzte!

azaltzen duzunarengatik erraten dut kortatu negu gorriak baino pisu gehiago izan zutela; kortaturen lehenego diska, arraro xamarra zen ez bakarrikan euskal eszenan baizik eta mundu mailan. ska, punkia eta hardkorea hain goiz egitea diska beran bere nortasuna zeukan. adibidez pionero bezela hartzen dute kaliforniako eszenan ''operation ivy'' taldea ( gero ''rancid'' izan zirenak) gauz bera egiteagatik 3 edo 4 urte ondoren...negu gorriak berriz, 90garren hamarkadako crossover talde koñazo bat besterik ez da, RATM , clawfinger edo urban dance squad bezalako taldea...niretzako el infierno.

Pogue Mahone

Mensajes : 2837
Fecha de inscripción : 11/08/2012

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Mar 24 Sep - 11:59

Lander Garrok Twitterrean;

Su ta gar-en hasierako maketa ez du ba baten batek etxean izango...?

Very Happy bounce 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Rocket Mar 24 Sep - 12:10

ekilore escribió:Lander Garrok Twitterrean;

Su ta gar-en hasierako maketa ez du ba baten batek etxean izango...?

Very Happy bounce 
Smile 

En depósito.
Rocket
Rocket

Mensajes : 56440
Fecha de inscripción : 24/03/2008

http://www.prideofthemonster.com

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Mar 24 Sep - 12:24

rocket69 escribió:
ekilore escribió:Lander Garrok Twitterrean;

Su ta gar-en hasierako maketa ez du ba baten batek etxean izango...?

Very Happy bounce 
Smile 

En depósito.
Esta semana o la que viene el programa sera de SuTa. Very Happy 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por Musa Miér 25 Sep - 12:44

Gaur Gozategi eta Niko etxart
Musa
Musa

Mensajes : 2283
Fecha de inscripción : 26/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Miér 25 Sep - 14:47

No se si si todos sabreis el porque del nombre del programa. Tumatxa fue una mitica cancion del gran Niko Etxart. Alquinista roskeril del otro lado de la muga, sin perjuicios, sin fronteras de ningun tipo, con una pedrada del copon, maite haut Niko!!!
Yo conoci esta cancion muy joven, mi tio era un fanatico de Errobi, Akelarre y Niko Etxart y muchas veces la ponia en su coche. Siempre me llamo la atencion porque Niko era diferente al resto, no pasa desapercibido.

pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Miér 25 Sep - 14:49

Tumatxa supongo que sera lo mas. Too much.
Yo siempre lo he entendido asi.
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Miér 25 Sep - 23:34

ekilore escribió:
rocket69 escribió:
ekilore escribió:Lander Garrok Twitterrean;

Su ta gar-en hasierako maketa ez du ba baten batek etxean izango...?

Very Happy bounce 
Smile 

En depósito.
Esta semana o la que viene el programa sera de SuTa. Very Happy 
Merezi dute bai.
Itoiz, Errobi, Negu gorriak, Ruper Ordorika, Dut, Oskorri, Pantxoa ta Peio, BAP!!, Beti Mugan, Delirium tremens...


Última edición por pantxo el Jue 26 Sep - 0:29, editado 1 vez
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 26 Sep - 0:21

Polita gaurkoa ere.

NIKO ETXART
GOZATEGI

http://www.eitb.tv/eu/bideoa/tumatxak/2658760035001/2687989643001/niko-etxart-eta-gozategi/
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Jue 26 Sep - 10:07

pantxo escribió:Polita gaurkoa ere.

NIKO ETXART
GOZATEGI

http://www.eitb.tv/eu/bideoa/tumatxak/2658760035001/2687989643001/niko-etxart-eta-gozategi/
Bai ondo egon zan, ta ze onak Napoka Iria Ta Irazokiren bertzioak. Very Happy 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por pantxo Jue 26 Sep - 10:20

ekilore escribió:
pantxo escribió:Polita gaurkoa ere.

NIKO ETXART
GOZATEGI

http://www.eitb.tv/eu/bideoa/tumatxak/2658760035001/2687989643001/niko-etxart-eta-gozategi/
Bai ondo egon zan, ta ze onak Napoka Iria Ta Irazokiren bertzioak. Very Happy 
Zoragarriak bai, Josebarena brutala aste hontan... Asteak pasa ala Napokarekin maitemintzen ari naiz. Laster etxe ondora datorkit eta ez dut hutsik egingo!!!
pantxo
pantxo

Mensajes : 49638
Fecha de inscripción : 22/09/2008

Volver arriba Ir abajo

Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1) Empty Re: Tumatxak (nuevo programa musikal Etb1)

Mensaje por ekilore Lun 30 Sep - 22:38

Asteazkenean Amaia Zubiria eta Su Ta Gar!!! Very Happy cheers 
ekilore
ekilore

Mensajes : 13123
Fecha de inscripción : 28/03/2008

Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.