The Sound
+13
jonikk
Kupak
tacitus
Koikila
El Botones Sacarino
Neska
F
Rhonda
JE_DD
letobladioblada
Stoneheart
Zeppo
sapir
17 participantes
Página 20 de 20.
Página 20 de 20. • 1 ... 11 ... 18, 19, 20
Re: The Sound
Rhonda escribió:sapir escribió:Me las piro a trabajar.
Que te vaya bien.
En menos de diez minutos yo también marcho (del trabajo).
Rhonda que te pasen muy rápido los 10 minutos para salir del trabajo.
JE_DD- Mensajes : 26612
sapir escribió:Rhonda escribió:¡Ahora tienes que decir que te ha ido fatal y luego sacar un 9!
Eso si,en junio tendré un mes completo de vacaciones.
Zeppo- Mensajes : 99568
Bon dia! ¡Mañana voy a Londres! ¡Quizás por última vez! ¡Quizás me deporten en cuanto aterrice! ¡Yuhu!
Rhonda- Mensajes : 50677
Traenos galletitas con la efigie de Isabel II
Have fun
PD
Esto que va en spoiler sí es de
Have fun
PD
- Spoiler:
http://www.festivalpedralbes.com/the-beach-boys/
Poques bandes han tingut més influència en la història de la música que els Beach Boys, formació llegendària que es va cobejar i fins i tot va superar els Beatles en l’esglaó més alt de l’explosió pop dels 60. Comandats per una de les seves ments creatives i veu principal en molts dels seus èxits, Mike Love, el coautor de cançons inoblidables com ara “Kokomo”, arriben a Barcelona més de mig segle després de la publicació de “Pet Sounds”, per a molts, el millor disc de la història de la música.
Grup format a finals dels 50 a Hawthorne, Califòrnia, els Beach Boys sonaven en els seus inicis a frescor, sol, platja i molt, molt surf, un estil de vida i un gènere musical que, barrejat amb el seu rock ‘n’ roll primigeni, els va dur fins a l’èxit gràcies a les originals harmonies de les seves veus múltiples i els seus ritmes engan- xosos i festius.”Surfin’ Safary”, “Surfin’ USA”, “Fun, Fun, Fun”, “I Get Around” o “Help Me Ronda”, entre molts d’altres hits que van ser capaços de produir en aquella primera i prolífica època, segueixen sobresortint quan es retorna a una dècada, la dels 60, de gran efervescència creativa a una banda i altra de l’oceà.
L’arribada de “Pet Sounds” (1966), que inclou cançons no menys memorables com “Wouldn’t It Be Nice”, va elevar definitivament les pretensions creatives de la banda, que s’atrevia a cercar un so més barroc, amb elements de fusió on el jazz i els sons d’avantguarda contribuïen a generar un conjunt psicodèlic que també marcaria tendència. El següent pas en aquest pols per portar la música popular fins al seu zenit creatiu va ser “Good Vibrations”, un altre dels seus incunables, el single més car de la mai enre- gistrat fins aquell moment, que va ser nominat a quatre premis Grammy.
Sis anys després de publicar el seu últim àlbum (“That’s Why God Made the Radio”) i anunciar una gira de reunió en la que comptaven amb tot els membres originals, els Beach Boys, amb Love al capdavant, tornen al 2017 a omplir els escenaris de nos- tàlgia dels seixanta, però sempre amb el mateix esperit imagi- natiu que va marcar el seu explosiu debut ara fa més de cinc dècades
tacitus- Mensajes : 41997
tacitus escribió:Traenos galletitas con la efigie de Isabel II
Have fun
PD
- Spoiler:
http://www.festivalpedralbes.com/the-beach-boys/
Poques bandes han tingut més influència en la història de la música que els Beach Boys, formació llegendària que es va cobejar i fins i tot va superar els Beatles en l’esglaó més alt de l’explosió pop dels 60. Comandats per una de les seves ments creatives i veu principal en molts dels seus èxits, Mike Love, el coautor de cançons inoblidables com ara “Kokomo”, arriben a Barcelona més de mig segle després de la publicació de “Pet Sounds”, per a molts, el millor disc de la història de la música.
Grup format a finals dels 50 a Hawthorne, Califòrnia, els Beach Boys sonaven en els seus inicis a frescor, sol, platja i molt, molt surf, un estil de vida i un gènere musical que, barrejat amb el seu rock ‘n’ roll primigeni, els va dur fins a l’èxit gràcies a les originals harmonies de les seves veus múltiples i els seus ritmes engan- xosos i festius.”Surfin’ Safary”, “Surfin’ USA”, “Fun, Fun, Fun”, “I Get Around” o “Help Me Ronda”, entre molts d’altres hits que van ser capaços de produir en aquella primera i prolífica època, segueixen sobresortint quan es retorna a una dècada, la dels 60, de gran efervescència creativa a una banda i altra de l’oceà.
L’arribada de “Pet Sounds” (1966), que inclou cançons no menys memorables com “Wouldn’t It Be Nice”, va elevar definitivament les pretensions creatives de la banda, que s’atrevia a cercar un so més barroc, amb elements de fusió on el jazz i els sons d’avantguarda contribuïen a generar un conjunt psicodèlic que també marcaria tendència. El següent pas en aquest pols per portar la música popular fins al seu zenit creatiu va ser “Good Vibrations”, un altre dels seus incunables, el single més car de la mai enre- gistrat fins aquell moment, que va ser nominat a quatre premis Grammy.
Sis anys després de publicar el seu últim àlbum (“That’s Why God Made the Radio”) i anunciar una gira de reunió en la que comptaven amb tot els membres originals, els Beach Boys, amb Love al capdavant, tornen al 2017 a omplir els escenaris de nos- tàlgia dels seixanta, però sempre amb el mateix esperit imagi- natiu que va marcar el seu explosiu debut ara fa més de cinc dècades
Mike Love es el anticristo. No me verán allí, no. Sólo fui a ver a Beach Boys en 2012, porque Dios tocaba (y Al Jardine).
Al Jardine de Pedralbe
(risas y )
Yo una vez estuve a puntito de pillar el coche para irme al FIB a ver a Dios, así en plan rampell. Pero me rajé.
Luego en visitas posteriores me lo repensé y decidí quedarme con los discos
(risas y )
Yo una vez estuve a puntito de pillar el coche para irme al FIB a ver a Dios, así en plan rampell. Pero me rajé.
tacitus- Mensajes : 41997
Bon dia. Con el Through Silver in Blood de Neurosis.
sapir- Mensajes : 135616
sapir escribió:Bon dia. Con el Through Silver in Blood de Neurosis.
Vaya obra maestra es el Through Silver in Blood pero desde luego no es un disco apto para todo tipo de público.
Con el Ruination de Kairon; IRSE!
tacitus escribió:Al Jardine de Pedralbe
(risas y )
Te hago la ola.
Haberte venido al concierto de Beach Boys del 2012. Lo mejor de ambos mundos Por cierto, que Brian también tocó en el Poble Espanyol... y no voy a decir que éramos cuatro gatos. Pero quizás sólo seis, sí.
No he estudiado nada hoy. No sé si forzar un pequeño esfuerzo o darme por imposible hasta el martes que vuelva...
Rhonda escribió:No he estudiado nada hoy. No sé si forzar un pequeño esfuerzo o darme por imposible hasta el martes que vuelva...
Desconectar de vez en cuando viene bien.
sapir escribió:Rhonda escribió:No he estudiado nada hoy. No sé si forzar un pequeño esfuerzo o darme por imposible hasta el martes que vuelva...
Dejar de autotorturarse continuamente también
Rhonda escribió:sapir escribió:Rhonda escribió:No he estudiado nada hoy. No sé si forzar un pequeño esfuerzo o darme por imposible hasta el martes que vuelva...
Ni qué decir tiene.
Disfruta hasta el martes y luego ponte a estudiar de nuevo con energías renovadas.
sapir escribió:Rhonda escribió:sapir escribió:Rhonda escribió:No he estudiado nada hoy. No sé si forzar un pequeño esfuerzo o darme por imposible hasta el martes que vuelva...
Ni qué decir tiene.
Disfruta hasta el martes y luego ponte a estudiar de nuevo con energías renovadas.
Me pondré musiquilla. El otro día escuché a unos tal Mount Eerie. Parecían una mezcla entre Arab Strap y Mark Kozelek, pero más jóvenes y con leves ganas de vivir. ¿Los pilotas?
Rhonda escribió:sapir escribió:Rhonda escribió:sapir escribió:Rhonda escribió:No he estudiado nada hoy. No sé si forzar un pequeño esfuerzo o darme por imposible hasta el martes que vuelva...
Ni qué decir tiene.
Me pondré musiquilla. El otro día escuché a unos tal Mount Eerie. Parecían una mezcla entre Arab Strap y Mark Kozelek, pero más jóvenes y con leves ganas de vivir. ¿Los pilotas?
Lo que he escuchado de Mount Eerie me ha molado pero la verdad es que no los piloto nada. Estuve viéndoles un rato en el PS 2013 pero duré dos canciones y me fui a ver a Betunizer.
El disco de Feelies último me está sulibeyando muchísimo. La primera canción es maravillosa
Rhonda escribió:El disco de Feelies último me está sulibeyando muchísimo. La primera canción es maravillosa
Lo tengo pendiente de escuchar.
sapir escribió:Rhonda escribió:sapir escribió:Rhonda escribió:No he estudiado nada hoy. No sé si forzar un pequeño esfuerzo o darme por imposible hasta el martes que vuelva...
Ni qué decir tiene.
Rhonda escribió:Bon dia! ¡Mañana voy a Londres! ¡Quizás por última vez! ¡Quizás me deporten en cuanto aterrice! ¡Yuhu!
Espero que lo pases muy bien en Londres.
sapir escribió:Holas JE...
Hola Sapir.
Espero que tengas un buen fin de semana.
JE_Galicia escribió:Rhonda escribió:Bon dia! ¡Mañana voy a Londres! ¡Quizás por última vez! ¡Quizás me deporten en cuanto aterrice! ¡Yuhu!
Espero que lo pases muy bien en Londres.
¡Gracias! Eso tenlo por seguro
He renunciado al reconocimiento medico de empresa.Zeppamente.
No estás obligado, ¿no? Yo no voy porque soy aburrida para los médicos (¡afortunadamente!).
Llevo tres años sin salir de la isla.
Ahora que he dejado de fumar me siento genial.
La verdad es que no me mola mucho la idea.
JE_Galicia escribió:sapir escribió:Holas JE...
Hola Sapir.
Espero que tengas un buen fin de semana.
Con el último disco de Mount Eerie.
sapir escribió:Con el último disco de Mount Eerie.
Un poco rollo o es que ahora no era el momento de escucharlo.
Me he puesto el de The Feelies.
-------
https://www.foroazkenarock.com/viewtopic.forum?t=56118
Página 20 de 20. • 1 ... 11 ... 18, 19, 20