EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Página 16 de 20. • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:Barre egiteko aproposa da twitter kontu hau.
https://mobile.twitter.com/herritxikiooc
Instagramean bazaudete eta umore gogorra gustoko baduzue hona hemen kontu hauek:
McEto, traparnaldo, bilbadotarra, komando alboka
Euskal memeak edo euskaraz eindakoak
Bassrock- Mensajes : 3436
Fecha de inscripción : 10/10/2010
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Bassrock escribió:Infernu escribió:Barre egiteko aproposa da twitter kontu hau.
https://mobile.twitter.com/herritxikiooc
Instagramean bazaudete eta umore gogorra gustoko baduzue hona hemen kontu hauek:
McEto, traparnaldo, bilbadotarra, komando alboka
Euskal memeak edo euskaraz eindakoak
Ez nago I Gn baina ea webetik ikus ditzakedan. Eskerrik asko!
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:Kontu elebiduna zena bitan banatu dute, jarraitzaile guztiak gaztelaniazkoarentzat gordez, eta euskarazko 'berria' batere gabe utziz. Ea erabakia kontrako eztarritik joaten zaien, joanarazten diegun... https://t.co/rMfOQobVhy
— Juan Kruz Lakasta (@jklakasta) November 2, 2019
Zorionak guztioi! #sorpassoa gauzatu dugu. Navarra+k euskara baztertzeko abian jarritako enegarren azpijokoa gaizki irten da. Gaur @Iruna_udala euskarazko kontuak gaztelerazkoa gainditu du. Esker oneko bideotxoa prestatu dugu. Mila esker aunitz gurekin bat egin duzuen guztioi! pic.twitter.com/GzqOiYUtKH
— Jorditz (@irikaitz) November 9, 2019
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Hortxe lagun baten diska berria!
Gozatu!
Poltxu- Mensajes : 5109
Fecha de inscripción : 13/12/2012
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:Ba arrazoi osoa du Ibanek. Rockaren presentziak zeukan normaltasun hori galtzen ari da.
Zaldu jaunak oso ondo adierazi du “ bere” iritzia.
Hortik aurrera... na! Ez nago ados!
Poltxu- Mensajes : 5109
Fecha de inscripción : 13/12/2012
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Zertan zehazki?Poltxu escribió:Infernu escribió:Ba arrazoi osoa du Ibanek. Rockaren presentziak zeukan normaltasun hori galtzen ari da.
Zaldu jaunak oso ondo adierazi du “ bere” iritzia.
Hortik aurrera... na! Ez nago ados!
Festibaletara jende pilo bat ez da taldeak ikustera joaten.
Biniloarena moda bat da.
Talde txiki gehienak ez dira errentagarriak suertatzen. Undergroundean, gadtuak kubritzea izaten zen helburua.
Etab.
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Klikatu haria irakurtzeko. Oso interesgarria da.
LLano Barakaldoko auzo bat da, 5000 biztanle pasa ditu. Sekula telebistan, ipuinetan, margolanetan edo kantuetan agertuko ez den Euskal Herriraren lur zatia da, Zumaia, Leitza edo Ondarru bezain Euskal Herri izan arren. Atzo han izan nintzen hitzaldi bat ematen. #Berriakjaioginen pic.twitter.com/ZiTXY7TDht
— Jon Maia Soria (@maia_jon) November 21, 2019
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:Zertan zehazki?Poltxu escribió:Infernu escribió:Ba arrazoi osoa du Ibanek. Rockaren presentziak zeukan normaltasun hori galtzen ari da.
Zaldu jaunak oso ondo adierazi du “ bere” iritzia.
Hortik aurrera... na! Ez nago ados!
Festibaletara jende pilo bat ez da taldeak ikustera joaten.
Biniloarena moda bat da.
Talde txiki gehienak ez dira errentagarriak suertatzen. Undergroundean, gadtuak kubritzea izaten zen helburua.
Etab.
jende asko ez da taldeak ikustera joaten...beste asko joaten gara ordea.
bestetik goi mailako taldeez gain beste talde batzuk ere izaten dira eta jende asko joaten da horien ezagutzera.
gutaik zeinez ez du sorpresa bikaina jaso bertaratzeren sari gixa?
biniloarena moda bat da eta abesti bakar baten entzuleak asko. Baina gure garaitik honerako aldaketa nabaria da. Guk kaseta edo viniloak erosten genituen eta orain spotyk ematen duen aukera adibidez, mundu zabal bateko leiho irekia da.
azkenik, festibal batek lagunartea biltzen du. Guk azken urteetan talde polita sortu degu musikaren inguruan eta topaleku bihurtzen ditugu, musik ardatz nagusi delarik.
festibalak asko aportatzen dute baina ez dut ukatuko zenbaitentzako moda ez denik.
talde txiki askok apenas kobratzen dute eta badakit zertaz ari naizen jajaja zuzeneko musikaren aldeko kolektibo baten kontuhartzailea naiz eta.
Poltxu- Mensajes : 5109
Fecha de inscripción : 13/12/2012
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Beraz ados gaudek, hire burua salbuespen bezala kokatzen baitek, nahita edo nahi gabe.Poltxu escribió:Infernu escribió:Zertan zehazki?Poltxu escribió:Infernu escribió:Ba arrazoi osoa du Ibanek. Rockaren presentziak zeukan normaltasun hori galtzen ari da.
Zaldu jaunak oso ondo adierazi du “ bere” iritzia.
Hortik aurrera... na! Ez nago ados!
Festibaletara jende pilo bat ez da taldeak ikustera joaten.
Biniloarena moda bat da.
Talde txiki gehienak ez dira errentagarriak suertatzen. Undergroundean, gadtuak kubritzea izaten zen helburua.
Etab.
jende asko ez da taldeak ikustera joaten...beste asko joaten gara ordea.
bestetik goi mailako taldeez gain beste talde batzuk ere izaten dira eta jende asko joaten da horien ezagutzera.
gutaik zeinez ez du sorpresa bikaina jaso bertaratzeren sari gixa?
biniloarena moda bat da eta abesti bakar baten entzuleak asko. Baina gure garaitik honerako aldaketa nabaria da. Guk kaseta edo viniloak erosten genituen eta orain spotyk ematen duen aukera adibidez, mundu zabal bateko leiho irekia da.
azkenik, festibal batek lagunartea biltzen du. Guk azken urteetan talde polita sortu degu musikaren inguruan eta topaleku bihurtzen ditugu, musik ardatz nagusi delarik.
festibalak asko aportatzen dute baina ez dut ukatuko zenbaitentzako moda ez denik.
talde txiki askok apenas kobratzen dute eta badakit zertaz ari naizen jajaja zuzeneko musikaren aldeko kolektibo baten kontuhartzailea naiz eta.
Bukatzeko, kontuak eraman eta kontuak hartu ez dek gauza berdina. Horrela irakurrita, azalpenak hiri eman behar dizkiate taldeek.
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:Beraz ados gaudek, hire burua salbuespen bezala kokatzen baitek, nahita edo nahi gabe.Poltxu escribió:Infernu escribió:Zertan zehazki?Poltxu escribió:Infernu escribió:Ba arrazoi osoa du Ibanek. Rockaren presentziak zeukan normaltasun hori galtzen ari da.
Zaldu jaunak oso ondo adierazi du “ bere” iritzia.
Hortik aurrera... na! Ez nago ados!
Festibaletara jende pilo bat ez da taldeak ikustera joaten.
Biniloarena moda bat da.
Talde txiki gehienak ez dira errentagarriak suertatzen. Undergroundean, gadtuak kubritzea izaten zen helburua.
Etab.
jende asko ez da taldeak ikustera joaten...beste asko joaten gara ordea.
bestetik goi mailako taldeez gain beste talde batzuk ere izaten dira eta jende asko joaten da horien ezagutzera.
gutaik zeinez ez du sorpresa bikaina jaso bertaratzeren sari gixa?
biniloarena moda bat da eta abesti bakar baten entzuleak asko. Baina gure garaitik honerako aldaketa nabaria da. Guk kaseta edo viniloak erosten genituen eta orain spotyk ematen duen aukera adibidez, mundu zabal bateko leiho irekia da.
azkenik, festibal batek lagunartea biltzen du. Guk azken urteetan talde polita sortu degu musikaren inguruan eta topaleku bihurtzen ditugu, musik ardatz nagusi delarik.
festibalak asko aportatzen dute baina ez dut ukatuko zenbaitentzako moda ez denik.
talde txiki askok apenas kobratzen dute eta badakit zertaz ari naizen jajaja zuzeneko musikaren aldeko kolektibo baten kontuhartzailea naiz eta.
Bukatzeko, kontuak eraman eta kontuak hartu ez dek gauza berdina. Horrela irakurrita, azalpenak hiri eman behar dizkiate taldeek.
kontuhartzailearen lananre deskribapena irakurri beharko zenuke inpernu!
ez dut inundi inora nere burua salbuespen ikusten. Festibaletan inguruan ikusten eta sentitzen dudanaz ari natzaizu.
inpernu...sua galtzen ari haiz...
Poltxu- Mensajes : 5109
Fecha de inscripción : 13/12/2012
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Nekatuta iritsi nauk ostegun arratsaldera. Gero botakoit esplikaziyua.Poltxu escribió:Infernu escribió:Beraz ados gaudek, hire burua salbuespen bezala kokatzen baitek, nahita edo nahi gabe.Poltxu escribió:Infernu escribió:Zertan zehazki?Poltxu escribió:Infernu escribió:Ba arrazoi osoa du Ibanek. Rockaren presentziak zeukan normaltasun hori galtzen ari da.
Zaldu jaunak oso ondo adierazi du “ bere” iritzia.
Hortik aurrera... na! Ez nago ados!
Festibaletara jende pilo bat ez da taldeak ikustera joaten.
Biniloarena moda bat da.
Talde txiki gehienak ez dira errentagarriak suertatzen. Undergroundean, gadtuak kubritzea izaten zen helburua.
Etab.
jende asko ez da taldeak ikustera joaten...beste asko joaten gara ordea.
bestetik goi mailako taldeez gain beste talde batzuk ere izaten dira eta jende asko joaten da horien ezagutzera.
gutaik zeinez ez du sorpresa bikaina jaso bertaratzeren sari gixa?
biniloarena moda bat da eta abesti bakar baten entzuleak asko. Baina gure garaitik honerako aldaketa nabaria da. Guk kaseta edo viniloak erosten genituen eta orain spotyk ematen duen aukera adibidez, mundu zabal bateko leiho irekia da.
azkenik, festibal batek lagunartea biltzen du. Guk azken urteetan talde polita sortu degu musikaren inguruan eta topaleku bihurtzen ditugu, musik ardatz nagusi delarik.
festibalak asko aportatzen dute baina ez dut ukatuko zenbaitentzako moda ez denik.
talde txiki askok apenas kobratzen dute eta badakit zertaz ari naizen jajaja zuzeneko musikaren aldeko kolektibo baten kontuhartzailea naiz eta.
Bukatzeko, kontuak eraman eta kontuak hartu ez dek gauza berdina. Horrela irakurrita, azalpenak hiri eman behar dizkiate taldeek.
kontuhartzailearen lananre deskribapena irakurri beharko zenuke inpernu!
ez dut inundi inora nere burua salbuespen ikusten. Festibaletan inguruan ikusten eta sentitzen dudanaz ari natzaizu.
inpernu...sua galtzen ari haiz...
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Manten dezagun hau goian gauerdirarte.
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Eutsi euskerari!
Poltxu- Mensajes : 5109
Fecha de inscripción : 13/12/2012
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Osaba_Waylon- Mensajes : 239
Fecha de inscripción : 05/12/2016
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Hasi euskeraz!
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Euskara Gasteizen XV. mendean
karlos gasteiz- Mensajes : 56551
Fecha de inscripción : 24/06/2011
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Bilboko jatetxe euskaldun eta euskaltzale honek sari bat jaso du. Zorionak!
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:https://www.argia.eus/argia-astekaria/2670/bilboko-bordatxo-jatetxeari-saria?utm_source=dlvr.it
Bilboko jatetxe euskaldun eta euskaltzale honek sari bat jaso du. Zorionak!
Deustuarra.
loaded- Mensajes : 46041
Fecha de inscripción : 20/04/2008
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Deustuarra.loaded escribió:Infernu escribió:https://www.argia.eus/argia-astekaria/2670/bilboko-bordatxo-jatetxeari-saria?utm_source=dlvr.it
Bilboko jatetxe euskaldun eta euskaltzale honek sari bat jaso du. Zorionak!
Deustuarra.
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Asko gustatu zait "eusnob" hitza.
https://www.berria.eus/paperekoa/1947/017/002/2020-01-22/gu.htm
Euskararen inguruan iritzi artikulu bat idaztera goaz. Nortzuk, gu? Eta zer esango dugu? Polita dela, asko gustatzen zaigula, hitz egin behar dugula? Bale, ondo! Hori da, beraz, gure rola. Edo euskararen eztabaida ideologiko sakonean sartuko gara? Nortzuk, gu? Nola sartuko gara gu fregado horretan? Euskararen subjektuaren, estrategiaren eta egoeraren eztabaida benetako euskaldunen gotorlekua da, ez gurea. Gu, orduan, folklorera!
«Zu ere euskalduna zara. Segi horrela!». Zenbat alditan esan digute hori sehaskatik euskaraz mintzatzen diren horiek? Horixe euskaldunak garela! Euskaraz hitz egiten dugu. Hobe esanda, euskaraz hitz egiten ikasi dugu. Sinplea da. Guk ez dugu zalantzarik. Zuek?
Arazoa aipu hauen azpian dagoen ideia da; hau da, euskararen subjektu «esentziala» eta «perfektua» besteei zilegitasuna eta komunitate linguistikoaren parte direlako onespena emateko subjektu bakarra dela. Eta hementxe dugu arazoa. Gu ez garela subjektu, «subjektua» oso txikia eta baztertzailea delako.
Euskaldunok, nahiz eta gure burua inklusibotzat hartu, oso baztertzaileak izatera iritsi gaitezke. Gure hizkuntza bera erabilita ere bai. «Zein ondo hitz egiten duzun ezkerraldekoa izateko», «euskaldun berria eta euskaraz liburu bat idaztera ausartu zara?». Barkatuko diguzue, baina aipamen horiek klasismo, esentzialismo, elitismo eta eusnob usaina dute, zapalduak diren subjektuak izendatzen dituzten arren. Gainera, badute bere eragina «gure» euskal komunitatera geureganatu garen kide berriongan; komunitatea bera etsaitasunezko sentitzea eta bertatik urruntzea lortzen baitute askotan. Zenbatetan txiokatu behar izan dugu gazteleraz gehiegitan arreta deitu digutelako gure euskararen «maila eskasa»dela eta? Ezin dugu irabazi ditugun horiek galdu. Ez da estrategikoa.
Euskararen praktikatzaile hauek, esentziari eta zuzentasunari balioa ematen diotenean, subjektu bakarra sortzen dute. Homogeneoa, erromantikoa, arautzailea eta zilegia dena. Fidatzeko modukoa, eta, gu, feminista eta maritxuak garen heinean, ez gara inoiz fidagarriak izan. Lasai, ez gara deprimituko benetakoak ez izateagatik. Periferian egon gara beti. Kontua da, eta hementxe dugu bigarren arazoa, euskaldun hiztun gehienak ez direla subjektu perfektu/puru horiek. Are gehiago, geureganatu nahi ditugun euskaldun potentzialak purutasun horren antipodetan daude. Gaizki goaz subjektu hertsi eta hermetiko honekin.
Perfektua den horrek inperfekzioa eskatzen du; hau da, jendartea binomio dikotomikoetan banatzea, eta horrek badu ere isla euskararen subjektua ezaugarritzean: euskaldun zaharra-euskaldun berria, euskaldun petoa-traketsa, EGAn gai-ezgai, ahobizi-belarriprest... Buelta bat eman behar diogu honi, transfeminismoak ongi erakutsi dizkigulako binomioen arriskuak; irizpide baztertzaileez zipriztintzen baitituzte gure bizitzak. Zenbat urte behar ditugu euskaldun berri izateari uzteko? Noiz emango diguzue zuek baimena horietan ere gu egoteko? Honekin ez dugu esaldiak gramatikalki eta ortografikoki era ortodoxoan eraikitzen dituzten horiek estigmatizatu nahi. Beharrezkoak dira eta asko ikasten dugu haietaz. Nahi duguna da euskararen esentzia horren atzean gertatzen diren prozesu subjektibatzaileak erdigunean jarri. Esentzia horren atzean erromantizismo asko dago, baina estrategiarik ez.
Harro gaude gure aniztasunaz, eta jakin badakigu prozesu ezberdinen bitartez ailegatzen garela euskarara. Halere, ez dugu sentitzen guztiok horren subjektu garenik, eta garenean, batzuk hegemonikoak zarete eta beste batzuk euskararen bastardoak gara. Bada, orduan, aniztasuna modu folklorikoan ulertzeari uzteko eta euskararen subjektu historikoa deseraiki eta berriz eraikitzeko garaia. Nola? Gure sistema politiko eta sozialen berariazko bazterketa anitzak pairatu izan dituzten pertsona horien guztien diskurtsotik definituz.
Euskara hiztunengatik existitzen da, baina batez ere hiztunetatik eta hauen errealitateetatik abiatzen da. Guk beti gaztelaniaz hitz egin dugu, Espainiako familia migratzaile pobreen ondorengo garelako edota Euskal Herriko hiri/herri erdaldun batean hezi garelako. Azken hau biziki garrantzitsua da. Klaseak, jatorriak eta gure herriaren soziologiak gauza asko azaltzen dituelako gure euskararen eztabaidan. Gu ez gara subjektu pribilegiatu zapaltzaileak, estrategia inklusiboen faltaren ondorioetariko bat baizik. Goazen, beraz, euskararen subjektua konplexutzera eta estrategia bera identitate baztertzaileetatik haratago definitzera.
Zorionez, hizkuntza fenomeno kolektibo bat da; elkar-ulerkera aditzera ematen duelako eta maila indibiduala aise gainditzen duelako. Guk argi daukagu. Subjektu izan edo ez, euskaraz egiten segituko dugu, gurea baino, denona delako; eta honekiko egin dugun apustu politikoa dela eta, gure erantzukizuna da, bai. Beraz, zer, elkarrekin egingo dugu?
Última edición por loaded el Vie 7 Feb 2020 - 16:40, editado 1 vez
loaded- Mensajes : 46041
Fecha de inscripción : 20/04/2008
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Aztertzeko modukoa, zalantzarik gabe.
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:Badaude egiak testu horretan, bai, baita gehiegizko orokortasunetik egindako salaketa eta biktimizazioa ere.
Aztertzeko modukoa, zalantzarik gabe.
Ez dut uste horren salbuespenezkoak direnik aipatzen dituzten kasuak. Egon dira nire inguruan, esaterako, Ezkerraldekoei euskeraz egiten ez dietenak.
Eta elitismoa ere egon, badago.
loaded- Mensajes : 46041
Fecha de inscripción : 20/04/2008
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Noski, ez dut ukatzen, hala ere, gurearen aurreko belaunalditik hona, asko hobetu da jarrera hori.loaded escribió:Infernu escribió:Badaude egiak testu horretan, bai, baita gehiegizko orokortasunetik egindako salaketa eta biktimizazioa ere.
Aztertzeko modukoa, zalantzarik gabe.
Ez dut uste horren salbuespenezkoak direnik aipatzen dituzten kasuak. Egon dira nire inguruan, esaterako, Ezkerraldekoei euskeraz egiten ez dietenak.
Eta elitismoa ere egon, badago.
Eta zein elitismo motaz diharduzu, zehazki?
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
- Kaixo Bilboko Udala, administrazioarekin euskeraz egin nahiko nuke
— Mikel Ruiz Oar-Arteta (@Mikel_Gorri) January 25, 2020
+ Ongi da. 5 segundu dituzu. Arin!
pic.twitter.com/fhbSYK99nb
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
https://www.berria.eus/albisteak/176927/iruntildeeko-udaletxe-plaza-lepo-bete-da-haur-eskola-euskaldunak-babesteko.htm
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Gaztelaniaz zuzendu zitzaidan ertzain horri euskaraz egiteko eskatu, eta horretarako gai ez izateaz gain, ertzain kide batek identifikazioaren zergatia galdetu zionean, mehatxatu egin nuela adierazi zion. pic.twitter.com/lbdtqv8bE8
— Endika (@AOihenart) January 31, 2020
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Telefonorako “Egunean Behin”jolasa aipatu nahi dizuet, honezkero gehienok ere ezagutuko dezue. Gabonak aurretik, jolasak oporrak hartu zituenean hirurogei mila erabiltzailera iritsita zegoen. Aste honetan hasi da berriro martxan; lehentxoago ikusi det bost egun hauetan hirurogei mila erabiltzailek baino gehiagok jolastu dugula gutxienez aste honetako egunen batetan.
Ez da makala, Codesyntaxekoek lortu dutena, hainbeste euskaldun biltzea egunean behin, edo astean behin gutxienez, euskera elebakarrean jardutea eskatzen duen zerbaiten inguruan. Minutu bakar baterako bada ere.
Ni behintzat engantxatuta nauka.
Hoixe zen guztia, banoa Euskal Herriko mendien altuerak ikasi eta udalerrien sateliteko argazkiak aztertzera.
malone- Mensajes : 2240
Fecha de inscripción : 14/10/2016
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Ez dut inoiz jolastu baina badakit jende pilo bat dabilela. Bejondeiela!malone escribió:Kaixo danori, nahiko azaleko kontua komentatzera nator, baina botatzeko gogoz nago eta hementxe doa.
Telefonorako “Egunean Behin”jolasa aipatu nahi dizuet, honezkero gehienok ere ezagutuko dezue. Gabonak aurretik, jolasak oporrak hartu zituenean hirurogei mila erabiltzailera iritsita zegoen. Aste honetan hasi da berriro martxan; lehentxoago ikusi det bost egun hauetan hirurogei mila erabiltzailek baino gehiagok jolastu dugula gutxienez aste honetako egunen batetan.
Ez da makala, Codesyntaxekoek lortu dutena, hainbeste euskaldun biltzea egunean behin, edo astean behin gutxienez, euskera elebakarrean jardutea eskatzen duen zerbaiten inguruan. Minutu bakar baterako bada ere.
Ni behintzat engantxatuta nauka.
Hoixe zen guztia, banoa Euskal Herriko mendien altuerak ikasi eta udalerrien sateliteko argazkiak aztertzera.
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
"Euskal politikariei ahaztu egin zaie ETB zertarako sortu zen".
— adm.euskaraz.taldea (@admeuskeraztald) February 14, 2020
"Ongi dago pilota ematea, baina (...) batez ere kate horrek beste gauza asko egin beharko lituzke"https://t.co/mQ9lxSwhj5 pic.twitter.com/8P9jfWdX1B
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:Ez dut inoiz jolastu baina badakit jende pilo bat dabilela. Bejondeiela!malone escribió:Kaixo danori, nahiko azaleko kontua komentatzera nator, baina botatzeko gogoz nago eta hementxe doa.
Telefonorako “Egunean Behin”jolasa aipatu nahi dizuet, honezkero gehienok ere ezagutuko dezue. Gabonak aurretik, jolasak oporrak hartu zituenean hirurogei mila erabiltzailera iritsita zegoen. Aste honetan hasi da berriro martxan; lehentxoago ikusi det bost egun hauetan hirurogei mila erabiltzailek baino gehiagok jolastu dugula gutxienez aste honetako egunen batetan.
Ez da makala, Codesyntaxekoek lortu dutena, hainbeste euskaldun biltzea egunean behin, edo astean behin gutxienez, euskera elebakarrean jardutea eskatzen duen zerbaiten inguruan. Minutu bakar baterako bada ere.
Ni behintzat engantxatuta nauka.
Hoixe zen guztia, banoa Euskal Herriko mendien altuerak ikasi eta udalerrien sateliteko argazkiak aztertzera.
Plazoletako taldea egin dezakegu!!
eskubeltz- Mensajes : 1367
Fecha de inscripción : 26/04/2009
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:"Euskal politikariei ahaztu egin zaie ETB zertarako sortu zen".
— adm.euskaraz.taldea (@admeuskeraztald) February 14, 2020
"Ongi dago pilota ematea, baina (...) batez ere kate horrek beste gauza asko egin beharko lituzke"https://t.co/mQ9lxSwhj5 pic.twitter.com/8P9jfWdX1B
Erdaldun batzuek bakarrik ipintzen dute pilota edo beste euskal kirolak ikusteko nahizta ezer ez ulertu. Hizkuntza inportantea da baina horretaz aparte telekate publikoen helburua da euskaldunon kultura iturria izatea.
Hainbeste kirol saioak? Ikus dezagun gaurko programazioa.
Goizean:Sukaldaritza, kirol saio 2(Mara Mara ta Helmuga) eta 3 zientzia era kulturazko saioa(Eitb Kultura, Sustraia eta Teknopolis)
Gaur egun ostean:Literatura saio bat, futbola ta Eitb Kantxa
Gaueko gaur egun ondoren:2 saio musikaz, futbol laburpenak eta dokumental bat.
Gehiegi iruditzeko? Ez dakit, falta zaidana filme bat da.
Azterketa bat behar duelarekin bat nator Josetxorekin bakarrik
Bassrock- Mensajes : 3436
Fecha de inscripción : 10/10/2010
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
ITXI LIBURUAK, kasu
Baina bai. Tarte asko dauka hobetzeko
karlos gasteiz- Mensajes : 56551
Fecha de inscripción : 24/06/2011
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Begiratu biharkoa.Bassrock escribió:Infernu escribió:"Euskal politikariei ahaztu egin zaie ETB zertarako sortu zen".
— adm.euskaraz.taldea (@admeuskeraztald) February 14, 2020
"Ongi dago pilota ematea, baina (...) batez ere kate horrek beste gauza asko egin beharko lituzke"https://t.co/mQ9lxSwhj5 pic.twitter.com/8P9jfWdX1B
Erdaldun batzuek bakarrik ipintzen dute pilota edo beste euskal kirolak ikusteko nahizta ezer ez ulertu. Hizkuntza inportantea da baina horretaz aparte telekate publikoen helburua da euskaldunon kultura iturria izatea.
Hainbeste kirol saioak? Ikus dezagun gaurko programazioa.
Goizean:Sukaldaritza, kirol saio 2(Mara Mara ta Helmuga) eta 3 zientzia era kulturazko saioa(Eitb Kultura, Sustraia eta Teknopolis)
Gaur egun ostean:Literatura saio bat, futbola ta Eitb Kantxa
Gaueko gaur egun ondoren:2 saio musikaz, futbol laburpenak eta dokumental bat.
Gehiegi iruditzeko? Ez dakit, falta zaidana filme bat da.
Azterketa bat behar duelarekin bat nator Josetxorekin bakarrik
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
malone escribió:Kaixo danori, nahiko azaleko kontua komentatzera nator, baina botatzeko gogoz nago eta hementxe doa.
Telefonorako “Egunean Behin”jolasa aipatu nahi dizuet, honezkero gehienok ere ezagutuko dezue. Gabonak aurretik, jolasak oporrak hartu zituenean hirurogei mila erabiltzailera iritsita zegoen. Aste honetan hasi da berriro martxan; lehentxoago ikusi det bost egun hauetan hirurogei mila erabiltzailek baino gehiagok jolastu dugula gutxienez aste honetako egunen batetan.
Ez da makala, Codesyntaxekoek lortu dutena, hainbeste euskaldun biltzea egunean behin, edo astean behin gutxienez, euskera elebakarrean jardutea eskatzen duen zerbaiten inguruan. Minutu bakar baterako bada ere.
Ni behintzat engantxatuta nauka.
Hoixe zen guztia, banoa Euskal Herriko mendien altuerak ikasi eta udalerrien sateliteko argazkiak aztertzera.
Nik jolasten dut baita ere, biharreko kideen artean taldetxoa daukagu eta egia esan oso ondo dago. Kafe orduan holan badugu pike apurtxo bat izateko aitzaki ezin hobea
filipusIV- Mensajes : 734
Fecha de inscripción : 18/07/2014
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Agian hor egon daiteke kako bat berreskuratzea bizkaian baino askoz azkarrago emateko. Adibidez, urteak dira selektibitatea euskeraz portzentaian arabar gehiagok egiten dutela bizkaitarrek baino.
Konzientzi berpiztua edo.
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Infernu escribió:Oso interesgarria.
Agian hor egon daiteke kako bat berreskuratzea bizkaian baino askoz azkarrago emateko. Adibidez, urteak dira selektibitatea euskeraz portzentaian arabar gehiagok egiten dutela bizkaitarrek baino.
Konzientzi berpiztua edo.
Nik Araban egin nuen
disturbiau- Mensajes : 35028
Fecha de inscripción : 11/04/2016
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
disturbiau- Mensajes : 35028
Fecha de inscripción : 11/04/2016
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Uste dut alde portzentual nabarmena dutela, baina Karlosek laguntza eskertzen dizu.disturbiau escribió:Beraien estatistikak igotzeko bakarrik
Infernu- Mensajes : 56857
Fecha de inscripción : 02/06/2015
Página 16 de 20. • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20