Elecciones galegas
+69
deniztek
Farrokh
Apocalypse Dude
pinballwizard
jorecho
Fridge
salakov
Xavi Catalán
Oker
Hanset
wakam
haserretuta
perrolokos
asnoman76
Melifluo
Karlos
Humpty Dumpty
Alérgico a Sabaton
esquío
Intruder
el barón
pantxo
j. cash
blackfoot
pablofreshman
Blas
Johnny Guitar
Koikila
FiXer
scabbed wings
Twin Peaks
polaris
passenger
psycho-sonic
SEÑOR KAPLAN
manel.
Polar Bear
teramano
freakedu
guede
JE_DD
Godofredo
mugu
Guy Threepwood
thunderpussy
celtasnake
Axlferrari
millino
El Puto Fary
clichentero
Hammer Bass7ard
YOGTZE
Antonioperez12
uno cualquiera
Madar82828
Felix the cat
Chedaslabradas
Drakixx
starfuckers
El facha catalán
Perry go round
Dumbie
Infernu
Lithium
watts
red ryder
Eric Sachs
Zarpas
terremoto73
73 participantes
Página 17 de 17.
Página 17 de 17. • 1 ... 10 ... 15, 16, 17
Re: Elecciones galegas
Pasó el dia pasó la romeria. Agora a chorar a Cangas
polaris- Mensajes : 16850
Este sábado eu non podo, pero quédome co do mel...eu tocaba en Esquíos e Gharabullo, igual te sona algún, e agora ando con mono...Alérgico a Sabaton escribió:Eu toco a batería, pero con todos os frentes abertos que teño xa apenas quedo pra tocar. Este sábado vou a subir cuns cuantos á Capitol a ver ós Lendakaris, se anda alguén por ahí podemos vernos. Aproveito, xa que aquí hai moito veciño, que son abelleiro, así que se precisades mel (aínda que acabo de rematar a produción), son o voso home (a partir de xuño)esquío escribió:É igual, quería montar algún conxunto ruido-demoníaco na zona, se te interesa silbateramano escribió:Lithium escribió:Ainda somos uns cantos foreros na zona jajja. EU son de santiago, vivin moitos anos fora principalmente en Asturias pero llevo 7 años vivindo o lado de bertamirans. Vai haber q facer quedada amiense forera jajja
Pois non estaría nada mal a idea, a ver se sae algún bolo que interese.
PD: Esquío, non toco o baixo. e guitarra e batería malamente.
esquío- Mensajes : 2554
jorecho escribió:Vou contar de primeira man como funciona en moitos casos o tema do rural en Galicia. Hai uns anos un rapaz decidiu que quería presentarse para ser alcalde da súa aldea vendo a mala deriva desta segundo o seu criterio, levaba anos traballando en Santiago como enxeñeiro nun traballo ben pagado, pero sempre tivo na cabeza a idea de voltar a casa. Este rapaz sempre foi de ideoloxía zurda, e ademáis sempre tivo simpatía polo bloque, así que púxose a recabar apoios e terminou presentándose como opción nacionalista do concello. Saliu elexido, un rapaz con ideas novas e frescas chegando a alcaldía en lugar do panadeiro ou o taberneiro soaba ben. Desde a Xunta empezaron a bloquearlle todas as axudas posibles, ata o punto de paralizar prácticamente calquera actividade que o concello quixera levar a cabo. Tres anos despois, cando xa se vislumbraban as novas eleccións, alguen achegouse ó rapaz e díxolle que a situación que estaba vivindo podería revertirse se se presentaba polo PP. Agora o rapaz e alcalde polo PP e participa da política rexional do partido, recollendo votos casa por casa. Non está contento de traballar para eles, pero quería melloras para a súa aldea e as está conseguindo. Esta é o sistema que ten o PP montado na Galicia rural, nin siquiera fai falla corrupción como normalmente se coñece, simplemente bloqueando ós que non son da súa corda.
PD: O rapaz non son eu
Eso é clarísimo! Levo case 30 anos nun concello e podo asegurar que hai un triángulo Concellos-Deputación-Xunta no que os primeiros dependen moitísimo da coincidencia de cor con unha ou as dúas outras administracións, sobre todo no que se refire aos investimentos. Teño visto lexislaturas de dobre coincidencia e flipas coa diferencia que hai respecto cando non hai ningún goberno amigo. Falamos de centos de miles de euros anuais entre ter gobernos amigos ou non, cando o concello ten as mesmas necesidades e poboación en todos os casos. Ata o notas cando chamas aos gabinetes, é todo mais accesible.
Auditorios, piscinas, centros de día, campos de fútbol... Déronlle piscinas a Concellos de menos de 10.000 h. pero da mesma cor, sabendo que iban ser deficitarias, mentres que noutros casos con bastante mais poboación se "xustificaba" o non por razóns técnicas. O PP é o mais experto, pero recoñezo que o fan todos, xustificándose os outros en que teñen que recuperar os "anos perdidos". En fin!
Farrokh- Mensajes : 33
Johnny Guitar escribió:esquío escribió:Futuro ilusionante se iso é certo e a xente non cambia o medrarpassenger escribió:https://x.com/Cascarelo/status/1759903066134823416?s=20
O mesmo conto desde que se fundou o BNG.
Hai 10 anos dicíase o mesmo pero non era verdade, o partido maioritario entre os menores de 40 non era o bloque, era o PP, agora dise que a cousa está moito máis igualada, por outro lado o BNG estímase que ten un 25% de voto entre os maiores de 50, algo impensabel hai non tanto. Outro dato é que o PP gañaba con máis dun 50% dos votos, normalmente sobre un 52%, leva xa un tempo rondando o 47-48%. Non parece moito, pero se perde outro 5%, perdería a maioría.
jorecho- Mensajes : 491
EU este sábado tampouco senon uniame.estuven en decembro vendo a Angelus no malatesta e a baboon show na capitol jejje, pero Vai haber q quedar.esquío escribió:Este sábado eu non podo, pero quédome co do mel...eu tocaba en Esquíos e Gharabullo, igual te sona algún, e agora ando con mono...Alérgico a Sabaton escribió:Eu toco a batería, pero con todos os frentes abertos que teño xa apenas quedo pra tocar. Este sábado vou a subir cuns cuantos á Capitol a ver ós Lendakaris, se anda alguén por ahí podemos vernos. Aproveito, xa que aquí hai moito veciño, que son abelleiro, así que se precisades mel (aínda que acabo de rematar a produción), son o voso home (a partir de xuño)esquío escribió:É igual, quería montar algún conxunto ruido-demoníaco na zona, se te interesa silbateramano escribió:Lithium escribió:Ainda somos uns cantos foreros na zona jajja. EU son de santiago, vivin moitos anos fora principalmente en Asturias pero llevo 7 años vivindo o lado de bertamirans. Vai haber q facer quedada amiense forera jajja
EU toco a guitarra ( case q tocaba mais ben) teño ampli tocho Marshall e guitarra mais chusca ibanez, pero para unhas cañas estaría ben quedar un día si.
O do mel tamen tomoche a palabra, EU son forestal (enxeñeiro) pero traballo ahora en PRL despois de anos nunha empresa pública galega bastante coñecida dedicada o mundo do campo jejejje. Creo q haberia conversas bastante interesantes porque atisbo polo q decides bastantes temas comuns
Lithium- Mensajes : 5642
Seaga supoño
Eu traballei moitos anos en incendios pero sempre pola xunta.
Eu traballei moitos anos en incendios pero sempre pola xunta.
Drakixx- Mensajes : 21881
esquío escribió:É moi chamativo isto pq logo convencen a xente de que as cousas non son culpa deles: non teñen médicos pq non os manda de Madrid o Sánchez, ou o alcalde neste caso, ou o que toque, e a xente repite o que lle din sen darlle máis voltas...o de cuestionarse as cousas tralalaiposo escribió:jorecho escribió:Vou contar de primeira man como funciona en moitos casos o tema do rural en Galicia. Hai uns anos un rapaz decidiu que quería presentarse para ser alcalde da súa aldea vendo a mala deriva desta segundo o seu criterio, levaba anos traballando en Santiago como enxeñeiro nun traballo ben pagado, pero sempre tivo na cabeza a idea de voltar a casa. Este rapaz sempre foi de ideoloxía zurda, e ademáis sempre tivo simpatía polo bloque, así que púxose a recabar apoios e terminou presentándose como opción nacionalista do concello. Saliu elexido, un rapaz con ideas novas e frescas chegando a alcaldía en lugar do panadeiro ou o taberneiro soaba ben. Desde a Xunta empezaron a bloquearlle todas as axudas posibles, ata o punto de paralizar prácticamente calquera actividade que o concello quixera levar a cabo. Tres anos despois, cando xa se vislumbraban as novas eleccións, alguen achegouse ó rapaz e díxolle que a situación que estaba vivindo podería revertirse se se presentaba polo PP. Agora o rapaz e alcalde polo PP e participa da política rexional do partido, recollendo votos casa por casa. Non está contento de traballar para eles, pero quería melloras para a súa aldea e as está conseguindo. Esta é o sistema que ten o PP montado na Galicia rural, nin siquiera fai falla corrupción como normalmente se coñece, simplemente bloqueando ós que non son da súa corda.
PD: O rapaz non son eu
Algo así (teño entendido) que pasa en Tomiño. O PP bloqueando ao BNG (que ten a alcaldía) para que non teñan médico. Inda así, levou mais votos que PP nas autonómicas se non me equivoco.
Polo demais non sei de que maneira se pode revertir a situación que comentas. Igual pablofleshman sabe como (?)
PD. Ten que sudarcha moito o concello para bloquear todas as axudas posibles e foder desta maneira á veciñanza por interés político.
Exemplo: a Xunta leva anos pedindo a Madrid que amplíen as plazas de MIR pero levan aínda mais anos sen cubrir as que teñen.
watts- Mensajes : 39805
jorecho escribió:Johnny Guitar escribió:esquío escribió:Futuro ilusionante se iso é certo e a xente non cambia o medrarpassenger escribió:https://x.com/Cascarelo/status/1759903066134823416?s=20
Hai 10 anos dicíase o mesmo pero non era verdade, o partido maioritario entre os menores de 40 non era o bloque, era o PP, agora dise que a cousa está moito máis igualada, por outro lado o BNG estímase que ten un 25% de voto entre os maiores de 50, algo impensabel hai non tanto. Outro dato é que o PP gañaba con máis dun 50% dos votos, normalmente sobre un 52%, leva xa un tempo rondando o 47-48%. Non parece moito, pero se perde outro 5%, perdería a maioría.
E que non debe quedar tanto para que Lugo / Ourense, perdan outro diputado e manden 13 (non sei si alguén sabe canto exactamente).
Tamén moita xente, grazas as súas políticas, pasan a vivir en cabeceiras comarcais ou a propia capital de provincia, dónde xa non poden ir a petar á porta de casa. Se o BNG segue a ensanchar a sua base, e con este discurso máis transversal, quédalles pouco. Ademáis, podemos dubido que se presente en 4 anos, e Sumar ídem.
poso- Mensajes : 1540
Pois tanto a Ángelus como a Baboon estiven para ir e dinme de baixa a última hora.Lithium escribió:EU este sábado tampouco senon uniame.estuven en decembro vendo a Angelus no malatesta e a baboon show na capitol jejje, pero Vai haber q quedar.esquío escribió:Este sábado eu non podo, pero quédome co do mel...eu tocaba en Esquíos e Gharabullo, igual te sona algún, e agora ando con mono...Alérgico a Sabaton escribió:Eu toco a batería, pero con todos os frentes abertos que teño xa apenas quedo pra tocar. Este sábado vou a subir cuns cuantos á Capitol a ver ós Lendakaris, se anda alguén por ahí podemos vernos. Aproveito, xa que aquí hai moito veciño, que son abelleiro, así que se precisades mel (aínda que acabo de rematar a produción), son o voso home (a partir de xuño)esquío escribió:É igual, quería montar algún conxunto ruido-demoníaco na zona, se te interesa silbateramano escribió:Lithium escribió:Ainda somos uns cantos foreros na zona jajja. EU son de santiago, vivin moitos anos fora principalmente en Asturias pero llevo 7 años vivindo o lado de bertamirans. Vai haber q facer quedada amiense forera jajja
EU toco a guitarra ( case q tocaba mais ben) teño ampli tocho Marshall e guitarra mais chusca ibanez, pero para unhas cañas estaría ben quedar un día si.
O do mel tamen tomoche a palabra, EU son forestal (enxeñeiro) pero traballo ahora en PRL despois de anos nunha empresa pública galega bastante coñecida dedicada o mundo do campo jejejje. Creo q haberia conversas bastante interesantes porque atisbo polo q decides bastantes temas comuns
Supoño que falarás de SEAGA. Eu currei alí 5 campañas de incendios, ata que denunciamos á empresa... Tamén empecei enxeñería forestal na politécnica de Lugo no 2007, pero deixeina. Fixen o ciclo en Lourizán despois. Finalmente acabei currando nalgo totalmente alleo pero bueno...son de monte coma o lobo.
Alérgico a Sabaton- Mensajes : 1361
poso escribió:jorecho escribió:Johnny Guitar escribió:esquío escribió:Futuro ilusionante se iso é certo e a xente non cambia o medrarpassenger escribió:https://x.com/Cascarelo/status/1759903066134823416?s=20
E que non debe quedar tanto para que Lugo / Ourense, perdan outro diputado e manden 13 (non sei si alguén sabe canto exactamente).
Tamén moita xente, grazas as súas políticas, pasan a vivir en cabeceiras comarcais ou a propia capital de provincia, dónde xa non poden ir a petar á porta de casa. Se o BNG segue a ensanchar a sua base, e con este discurso máis transversal, quédalles pouco. Ademáis, podemos dubido que se presente en 4 anos, e Sumar ídem.
Creo e agardo que así sexa...
esquío escribió:poso escribió:jorecho escribió:Johnny Guitar escribió:esquío escribió:Futuro ilusionante se iso é certo e a xente non cambia o medrarpassenger escribió:https://x.com/Cascarelo/status/1759903066134823416?s=20
Podemos e Sumar pouco "restaron" este ano...
Onte un compañeiro de curro comentaba que Vox sacou máis que Sumar e Podemos xuntos. Xa lle dixen que o barullo Ps+Sumar había beneficiado porque moitos preferiron asegurar o seu voto o BNG en lugar de repartilo. En cambio un tipo que vota a Vox no ten mentalidade estadista: vota a Vox por sus cojones. E iso explica os resultados...
Se queredes valoramos por qué Ps preséntase en Galicia sabendo que tiña nulas posibilidades. Pero vamos, que xa vos digo eu: por joder. E esa mentalidade política non é tan elevada como os ideais que se supoñía que tiñan.
PD: eu tamén estiven en forestales 4 anos pero son máis vello ca vos... Cambiei de sector
watts- Mensajes : 39805
Concordo con isowatts escribió:esquío escribió:poso escribió:jorecho escribió:Johnny Guitar escribió:esquío escribió:Futuro ilusionante se iso é certo e a xente non cambia o medrarpassenger escribió:https://x.com/Cascarelo/status/1759903066134823416?s=20
Podemos e Sumar pouco "restaron" este ano...
Onte un compañeiro de curro comentaba que Vox sacou máis que Sumar e Podemos xuntos. Xa lle dixen que o barullo Ps+Sumar había beneficiado porque moitos preferiron asegurar o seu voto o BNG en lugar de repartilo. En cambio un tipo que vota a Vox no ten mentalidade estadista: vota a Vox por sus cojones. E iso explica os resultados...
Se queredes valoramos por qué Ps preséntase en Galicia sabendo que tiña nulas posibilidades. Pero vamos, que xa vos digo eu: por joder. E esa mentalidade política non é tan elevada como os ideais que se supoñía que tiñan.
PD: eu tamén estiven en forestales 4 anos pero son máis vello ca vos... Cambiei de sector
Eu estudie en Lugo tamén, no seu momento, e andaba coa peña de forestales e agrícolas. Botas chiruca, camisa leñador e zamarra, eran o uniforme oficial da época
Como curiosidade,coincidín no tempo con Antón dos Papaqueixos, coñecíao e acórdome do seu primeiro bolo alí, nunha festa universitaria no antigo edificio onde estaban antes humanidades e non sei se forestales
https://www.nosdiario.gal/articulo/politica/reconto-provisdional-do-voto-cera-non-altera-resultado-do-18-f/20240226184234191578.html
passenger- Mensajes : 113
Tanto que se habló y no ha tenido ninguna repeecusión.passenger escribió:https://www.nosdiario.gal/articulo/politica/reconto-provisdional-do-voto-cera-non-altera-resultado-do-18-f/20240226184234191578.html
También se habló mucho de que el mínimo del 5% penalizaba a los partidos pequeños. Pues bien,ni VOX ni Sumar ni mucho menos PACMA y Podemos hubieran entrado de no haber limitación.
Infernu- Mensajes : 56840
Yo reconozco que soy de los que pensó que el PP acabaría sumando el 38 gracias al voto cera.
YOGTZE- Mensajes : 708
https://www.elespanol.com/espana/politica/20240312/tezanos-vincula-victoria-pp-ayudas-mariscadoras-monjitas-movilizando-voto/839416061_0.html
Qué cojonazos tiene Tezanos.
Qué cojonazos tiene Tezanos.
Infernu- Mensajes : 56840
freakedu- Moderador
Página 17 de 17. • 1 ... 10 ... 15, 16, 17