Deftones desvela detalles de su nuevo disco
+70
Zeko
PANENKA
jackster
Poisonblade
Slovako
dalogi
gayeta
Dani
disturbiau
Emeritus Pope
CountryJoe
blacksnake
John Custer
harry666
Caffeine
Blood
henchman
lacan
radiorag
BONZO
binladiya
starfuckers
perrolokos
Chino
Ciclóncósmico
Locust Star
Juntacadaveres
Eric Sachs
p0pi
cantrell
PUMP
Albaider
Hunter
Unsein16
efecto diablo
arise
yosoyrudolf
Drakixx
Litronadeleroski
Invitado_Z
locovereas
Dust N Bones !?
Ayers
Rockenberg
trompeta1981
filtered
hcsickness
Kupak
thunderpussy
rearviewmirror
javi clemente
TheCrybaby
señor rosa
Breath
Stonerider
crancranc
thejesu
Telekon
Floyd
Hank
Amakriskris
DarthMercury
Perunautiko
El Puto Fary
atila
Rocket
JihadJoe
Celis
Orion
durruti rules
74 participantes
Página 3 de 20.
Página 3 de 20. • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Re: Deftones desvela detalles de su nuevo disco
Orion escribió:
COJONUDA CANCION, HACE TIEMPO Q NO HACIAN NADA TAN BUENO....................PARA SOÑAR
Orion- Mensajes : 6376
no me dice apenas nada ese tema, muy normalita, no merece durar 6 minutos
Telekon- Mensajes : 6797
Telekon escribió:no me dice apenas nada ese tema, muy normalita, no merece durar 6 minutos
Pues a mi me gusta más esta que el primer adelanto
Amakriskris- Mensajes : 27546
No puedo escuchar el tema ahora.
Los diseños de Deftones en general me parecen correctos, cuando no notables.
rocket69 escribió:
A mi, pareciendome mediocres sus portadas, tb me parecen correctas y aki va mi puntuación:
-Adrenaline: 4,5
-Around the fur: 5
-White Pony: 5 y es una pena que la portada no refleje el arte interior del libreto tan brutal que tiene (sobre todo en la edición limitada en caja negra que tengo), pero estamos hablando de portadas.
-Deftones: 5,5
-Saturday Night Wrist: 6
-Diamond Eyes: 5,5
-Koi no Yokan: 5,5
En definitiva, que no es un grupo que vaya a pasar a la historia por sus "portadones".
Y lo que importa es que tienen 5 discos de sobresaliente, un tropiezo (es lógico, no se puede sacar constantemente discos de sobresaliente, ni siquiera de aprobado) y otro en camino que esta vez sí, me dá buena espina!
Estoy en total desacuerdo, me gustan todas las portadas menos la del Adrenaline. Aqui una de mis camisetas mas preciadas de la epoca colegial:
La portada del White pony es enorme en su simplicidad, el pony es el simbolo mas icónico del grupo... y la portada del Saturday refleja perfectamente el espíritu del disco, por no hablar de la del Around the fur que es original, guarra y gamberra como ella sola
La portada del White pony es enorme en su simplicidad, el pony es el simbolo mas icónico del grupo... y la portada del Saturday refleja perfectamente el espíritu del disco, por no hablar de la del Around the fur que es original, guarra y gamberra como ella sola
Floyd- Mensajes : 3382
Ya ves, puntos de vista totalmente distintos, no nos pondremos nunca de acuerdo!
Esa cami la tengo yo tb, me la compré en el Festimad 03
Esa cami la tengo yo tb, me la compré en el Festimad 03
otavia no safiltrao
JihadJoe- Mensajes : 5375
JihadJoe escribió:otavia no safiltrao
quea etoavia cosaunmes
crancranc- Mensajes : 35505
- Spoiler:
- Hijos de puta, esto no debería subirse, salvo que se haya filtrado
crancranc escribió:JihadJoe escribió:otavia no safiltrao
quea etoavia cosaunmes
alomejó mañana ol martes
Amakriskris escribió:
- Spoiler:
Hijos de puta, esto no debería subirse, salvo que se haya filtrado
ha sío lotro
xibatocrancranc escribió:Amakriskris escribió:
- Spoiler:
ha sío lotro
JihadJoe escribió:xibatocrancranc escribió:Amakriskris escribió:
- Spoiler:
ha sío lotro
po clao
- Spoiler:
- es que a mí también se me han puesto gordos los ojos cuando he visto el tópic en lo más alto
el saturdai nai gruis visto desdabajo
- Spoiler:
Bueno chicos, ahí os dejo lo que todos estábais esperando
- Spoiler:
Ah ¿no era esto?
thejesu- Mensajes : 7558
Interesante (ambas)
Amakriskris escribió:
A mi, pareciendome mediocres sus portadas, tb me parecen correctas y aki va mi puntuación:
-Adrenaline: 4,5
-Around the fur: 5
-White Pony: 5 y es una pena que la portada no refleje el arte interior del libreto tan brutal que tiene (sobre todo en la edición limitada en caja negra que tengo), pero estamos hablando de portadas.
-Deftones: 5,5
-Saturday Night Wrist: 6
-Saturday Night Wrist from below: melafo
-Diamond Eyes: 5,5
-Koi no Yokan: 5,5
http://www.metalsucks.net/2012/10/23/review-deftones-volcanic-stratospheric-koi-no-yokan/
Review: Deftones’ Volcanic, Stratospheric Koi No Yokan Rating: 5/5
For listeners seated in the passenger side of the Deftonesmobile for the past 15 years or more, it’s been a super-fun ride. And seventh album Koi No Yokan (Reprise) is a new, thrilling, memorable, and scenic jaunt on this second leg of the Sacramento quintet’s voyage through alt-scream-dream-Meshuggah-Neurosis-Durans-Cure-core. That is, Koi is the sophomore album by the band that the Deftones became after shelving their completed Eros album — the one once set for release before the critical injury to founding bassist Chi Cheng (help here); now, the Deftones of Koi and 2010′s triumphant but embryonic Diamond Eyes is a adventurous heavy band no longer shackled by withering friendships, now matched to a different kind of ace producer, and newly committed to hooks and structure not just melody and blunt force.
If we think of Diamond Eyes as counterpart to Around The Fur — for those albums’ shared track order and vibe — then it’s easy for Koi to be viewed as Deftones.2′s White Pony, and as it happens, perfectly accurate: Each is an Olympic vault to a higher creative plateau, a depiction of this band getting awesomer at a new awesomeness, and a plunge into the depths of consciousness’ oceans. Its hooks are Duran Duran-level (that is, godly) and its proportions The Cure-sized (that is, planetary). As White Pony did to Around The Fur, Koi renders Diamond Eyes almost quaint. Well lol by comparison anyway.
Here’s part of what I mean: Koi No Yokan is seamless. Deftones flights of weirdness once stood alone, were once awarded their own generous outros (eg. White Pony‘s “Rx Queen”) and their own songs (Saturday Night Wrist‘s “Pink Cellphone”). Here, blurps and blarms support songs instead of trailing or standing beside them: See “Entombed,” whose keys ¹ and blinks of pitch-shifted bass are found among the folds of a more fruitful and assured go at the conventionality of Diamond Eyes‘ “Sextape.” (The jam’s tapped guitar theme also hints at either an out-of-box Stef Carpenter or a wildly-improved Chino Moreno — I don’t know who played it. Either way: Yahtzee!)
Witness also “Goon Squad,” an aggro space jam suited for a 2012 Faith No More album yet could pass for a Deftoned outtake from The Police’s Ghost In The Machine. And let’s examine “Graphic Nature,” in which drummer Abe Cunningham reconfigures his “Digital Bath” beats as featherweight groove and in which we listeners can erupt at the first plates-shifting Carpenter-Vega teaming. Also, “Graphic” reminds us of Deftones.1′s mastery of track order, hinting as it does at the imminent cannon battle of “Tempest,” Koi‘s centerpiece ².
In fact, all of Side B ³ might make a dude wonder from whence comes the inspiration for Carpenter, a super-fan of Tech N9ne and stuff, to hatch guitar parts that approximate the dropping of an aircraft carrier onto a stadium. That is until Koi‘s flighty, flickery, Nobel-eligible finale “What Happened To You?”, one of those identifiable but purely original uber-jamz like “Cuckoo” by Curve, XTC’s “Seagulls Screaming Kiss Her, Kiss Her,” and the Deftones’ own dizzying, unsettling “MX.”
By then, the awesomeness and advancements of Koi seem more miraculous with the knowledge that it’s an album that might’ve never happened, and a sequel to an album that itself hurdled over adversity to enter the material world. But here it is, Koi No Yokan, in the full bloom of friends determined to honor and awaken their prostrate partner, in the state of style (not swag) and kinetic power (not violence) which they invented, in a mode of matured boldness and nothing-to-prove/oyster-world ambition. And accordingly, it wins big on all the breathtaking, awe-striking song craft and performance that accompanies daring studz who play pop music, and reiterates their rank among the singular American titans: Talking Heads, Steely Dan, Slayer. DEFTONES.
Review: Deftones’ Volcanic, Stratospheric Koi No Yokan Rating: 5/5
For listeners seated in the passenger side of the Deftonesmobile for the past 15 years or more, it’s been a super-fun ride. And seventh album Koi No Yokan (Reprise) is a new, thrilling, memorable, and scenic jaunt on this second leg of the Sacramento quintet’s voyage through alt-scream-dream-Meshuggah-Neurosis-Durans-Cure-core. That is, Koi is the sophomore album by the band that the Deftones became after shelving their completed Eros album — the one once set for release before the critical injury to founding bassist Chi Cheng (help here); now, the Deftones of Koi and 2010′s triumphant but embryonic Diamond Eyes is a adventurous heavy band no longer shackled by withering friendships, now matched to a different kind of ace producer, and newly committed to hooks and structure not just melody and blunt force.
If we think of Diamond Eyes as counterpart to Around The Fur — for those albums’ shared track order and vibe — then it’s easy for Koi to be viewed as Deftones.2′s White Pony, and as it happens, perfectly accurate: Each is an Olympic vault to a higher creative plateau, a depiction of this band getting awesomer at a new awesomeness, and a plunge into the depths of consciousness’ oceans. Its hooks are Duran Duran-level (that is, godly) and its proportions The Cure-sized (that is, planetary). As White Pony did to Around The Fur, Koi renders Diamond Eyes almost quaint. Well lol by comparison anyway.
Here’s part of what I mean: Koi No Yokan is seamless. Deftones flights of weirdness once stood alone, were once awarded their own generous outros (eg. White Pony‘s “Rx Queen”) and their own songs (Saturday Night Wrist‘s “Pink Cellphone”). Here, blurps and blarms support songs instead of trailing or standing beside them: See “Entombed,” whose keys ¹ and blinks of pitch-shifted bass are found among the folds of a more fruitful and assured go at the conventionality of Diamond Eyes‘ “Sextape.” (The jam’s tapped guitar theme also hints at either an out-of-box Stef Carpenter or a wildly-improved Chino Moreno — I don’t know who played it. Either way: Yahtzee!)
Witness also “Goon Squad,” an aggro space jam suited for a 2012 Faith No More album yet could pass for a Deftoned outtake from The Police’s Ghost In The Machine. And let’s examine “Graphic Nature,” in which drummer Abe Cunningham reconfigures his “Digital Bath” beats as featherweight groove and in which we listeners can erupt at the first plates-shifting Carpenter-Vega teaming. Also, “Graphic” reminds us of Deftones.1′s mastery of track order, hinting as it does at the imminent cannon battle of “Tempest,” Koi‘s centerpiece ².
In fact, all of Side B ³ might make a dude wonder from whence comes the inspiration for Carpenter, a super-fan of Tech N9ne and stuff, to hatch guitar parts that approximate the dropping of an aircraft carrier onto a stadium. That is until Koi‘s flighty, flickery, Nobel-eligible finale “What Happened To You?”, one of those identifiable but purely original uber-jamz like “Cuckoo” by Curve, XTC’s “Seagulls Screaming Kiss Her, Kiss Her,” and the Deftones’ own dizzying, unsettling “MX.”
By then, the awesomeness and advancements of Koi seem more miraculous with the knowledge that it’s an album that might’ve never happened, and a sequel to an album that itself hurdled over adversity to enter the material world. But here it is, Koi No Yokan, in the full bloom of friends determined to honor and awaken their prostrate partner, in the state of style (not swag) and kinetic power (not violence) which they invented, in a mode of matured boldness and nothing-to-prove/oyster-world ambition. And accordingly, it wins big on all the breathtaking, awe-striking song craft and performance that accompanies daring studz who play pop music, and reiterates their rank among the singular American titans: Talking Heads, Steely Dan, Slayer. DEFTONES.
Su puta madre, que lo filtren ya.
Eso de las críticas me las paso yo por los cojones...he leido cada crítica de discos pésimos...que válgame...pero tengo fé...!
Ya estoy empezando a babear por tener ese cd en mis manos
No se porque no se ve, pero es un nuevo tema: Rosemary
Joder, k se filtre ya joder, que quiero ponerlos a caldo
- Spoiler:
- es broma, me están gustando bastante los adelantos, no se parece al "innombrable"
Rosemary va a convertirse en un clásico del grupo, me parece fantásica , al final he caído en la trampa y me estoy escuchando en serio todos los adelantos ( y esto pinta muy interesante)
Floyd escribió:
No se porque no se ve, pero es un nuevo tema: Rosemary
Al principio ni fu ni fa, va ganando con las escuchas aunque parece una fusión de varias canciones en una.
En Febrero vienen para hacer unas cuantas fechas en Europa y ni una sola a España. He estado a punto de hacer click y comprar un ticket para Glasgow porque he visto una buena combinación aerea pero al final he pasado porque cae viernes y no se si tendré que hacer algo importante. Espero que anuncien alguna fecha en Madrid o Bcn, cabrones
Estos harán festivales, como si lo viera venir y en tal caso...ni de coña voy a verlos
Y si tocan en Madrid o Bcn seguro que cae lunes o martes impidiendo que los que no vivimos alli vayamos, como si lo viera venir
SE FILTRE YA, COÑO!!!
Siento subir esto sin poner un enlace majo, pero he visto que en Amazon empieza a estar esto calentito.
http://www.amazon.es/Koi-No-Yokan-Explicit/dp/B009YQBPN2/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1352128795&sr=8-5
¿No lo habrá pillado alguien ya, por un casual?
http://www.amazon.es/Koi-No-Yokan-Explicit/dp/B009YQBPN2/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1352128795&sr=8-5
¿No lo habrá pillado alguien ya, por un casual?
No me extraña que los rusos perdieran la guerra fría...
A 5 días de la salida del disco y todavía anda en la sombra.. creo que tenemos un nuevo record
En su sitio.
No, es broma.
No, es broma.
thejesu escribió:En su sitio.
No, es broma.
El poder de una coma...
Según play.com el pedido ha salido hoy, no entiendo como no se ha filtrado... Pa' lo que queda casi que me espero a que llegue
en rusia, y no es coña
entombed es puro amor
A por ello que vamoooooooooos, los voy a poner a caldo!!!
- Spoiler:
- espero que no
¿ De donde habéis pillado los links?
El disco ya está. Yo me lo he bajado vía torrent y en sitios como new album releases ya lo tienen.
Aqui
- Spoiler:
- http://www.bunalti.com/?p=244673
Amakriskris escribió:Aqui
- Spoiler:
http://www.bunalti.com/?p=244673
Alabado seas, que ganazas
Hasta k no lo escuche 3 veces por lo menos, no haré ninguna valoración, no kiero precipitarme como con el anterior, que acabó en la papelera
Página 3 de 20. • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20