El petit de cal Eril & música en català
+59
Ezra Furman
lacan
Wilson
firecorner
Intruder
Pubilla
Enric67
thunderpussy
Zul
Ridgeboy
Jud
Evolardo
iamnotaguitar
letobladioblada
JE_DD
bertt
Logan
metalbert
Blind Joe Death
Sr. Rubio
Tramuntana
haserretuta
trufas
Mr.lip
Ignasi
Coltrane
Dani
Inframan
Sepi
Sergio
káiser
crancranc
HERMANO JUSTIN
Zeppo
rebellion
jamescostas
Murdock
Oktober
Charlie don't surf
Trasiego
jackster
Thorothim
red_shoes
Rizzy
manel.
Ricky´s Appetite
Dumbie
Cobra
canko
jackinthebox
Kirchhoff
Sugerio
Goletti
Eloy
Phishead
pepepótamo
Sugar Bug
celtasnake
Invitado_Z
63 participantes
Página 13 de 19.
Página 13 de 19. • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Re: El petit de cal Eril & música en català
Sí, sí. Los conozco. La verdad, que con la peña que hay en La Berguedana de Thrash y la mierda de grupos que llevan, me quedo con la de Jazz... jajajaja
Ah, no sé qué día (ya me enteraré) toca CESK FREIXAS + MIQUEL ABRAS en Berga. Desde que en La General han cambiado de propietarios están dando conciertos muy guapos
Ah, no sé qué día (ya me enteraré) toca CESK FREIXAS + MIQUEL ABRAS en Berga. Desde que en La General han cambiado de propietarios están dando conciertos muy guapos
Thorothim- Mensajes : 1411
Thorothim escribió:Sí, sí. Los conozco. La verdad, que con la peña que hay en La Berguedana de Thrash y la mierda de grupos que llevan, me quedo con la de Jazz... jajajaja
Ah collons! Es veritat, que tu ets de Berga! Et feia de Terrassa
I jo aqui, explican-te que a Berga hi ha coses...
Old Logan escribió:Este tío es un crack. Lo vi hace dos años en un ciclo de conciertos acústicos que montaron en la Pedrera de Barcelona y el tipo se salió. Además es un cachondo de la hostia.jackinthebox escribió:Nadie vio ayer el 33 Revolucions de ayer dedicado a Sanjosex?
Ya lo han colgado en la web de tv3, dejo link por si a alguien le interesa.
http://www.tv3.cat/videos/4522991/Sanjosex
No tenía ni idea de que el tipo fuera arquitecto, y me gustó especialmente el dueto que se marca con su padre versionando a Dylan.
Sí que es un crack, yo lo vi en un Barnasants de hace 2 o 3 años y estuvo muy bien. No me quedé en su momento en que llevaba a Xarim Aresté de guitarra, al que luego he visto con Paul Fuster y con Very Pomelo. El món es un mocador...
jackinthebox- Mensajes : 24297
Phishead escribió:Thorothim escribió:Sí, sí. Los conozco. La verdad, que con la peña que hay en La Berguedana de Thrash y la mierda de grupos que llevan, me quedo con la de Jazz... jajajaja
No, a Terrassa només hi ha el Pere Navarro... gràcies per comparar-m'hi ¬¬' xD
Thorothim escribió:Phishead escribió:Thorothim escribió:Sí, sí. Los conozco. La verdad, que con la peña que hay en La Berguedana de Thrash y la mierda de grupos que llevan, me quedo con la de Jazz... jajajaja
No, a Terrassa només hi ha el Pere Navarro... gràcies per comparar-m'hi ¬¬' xD
Al Pere Cagarro no el coneixen ni a Terrassa
Doncs hi ha un altre de Terrassa. Crec que Dani.
Ah, i avui m'ha arribat la publi per al concert que Del Roig, que resulta que és per a la Creu Roja i en sóc soci. Potser m'hi arribo i tot.
Hahahaha home, si puges avisa i almenys dir un "HOLA" haha
Phisead, no vas pujar? Et vas perdre un concertàs! Curt, això sí (només va tocar unes 2h xD) però intens. I els que tocaven després... brutals!
Eps, que va! Tinc merders d'hospital a casa i porto una setmana horrorosa.
Qui eren els que tocaven després?
Phishead escribió:Eps, que va! Tinc merders d'hospital a casa i porto una setmana horrorosa.
tot be company?
Goletti- Mensajes : 7650
Els Panxocontents, es diuen. Versions de cançons típiques del rotllo i tal...
Espero que no sigui res greu...
Espero que no sigui res greu...
Goletti escribió:Phishead escribió:Eps, que va! Tinc merders d'hospital a casa i porto una setmana horrorosa.
tot be company?
L'hèrnia discal de la parenta a decidit crèixer. E dimecres vem anar al metge i ho van veure tan fotut que enstra demà al quiròfan. Per una banda, solent, però a la fi l'operaran!
Algú té el de Manel? xD
Val, és a l'Spotify. Quina merda de disc, nanos!
Thorothim escribió:Val, és a l'Spotify. Quina merda de disc, nanos!
sense l'ukelele tampoc som res!
Ja l'anterior no em va agradar gaire. Però aquest. Quina merda és això?
- Spoiler:
- http://thepiratebay.se/torrent/8381869/Manel_-_Atletes__baixin_de_l_escenari_%5BCompartim%5D_%5B2013
aqui el teniu en torrent
Jo ni això, no m'interessa!
Invitado_Z- Mensajes : 18075
Sugerio, Inspira!
http://www.mondosonoro.com/Noticia/Te-adelantamos-tres-canciones-del-nuevo-disco-de-Inspira/222856.aspx
http://www.mondosonoro.com/Noticia/Te-adelantamos-tres-canciones-del-nuevo-disco-de-Inspira/222856.aspx
Zulander escribió:
- Spoiler:
http://thepiratebay.se/torrent/8381869/Manel_-_Atletes__baixin_de_l_escenari_%5BCompartim%5D_%5B2013
aqui el teniu en torrent
Jo ni això, no m'interessa!
collons! vaig picar.
cançó i mitja...
tinc un 2x1 per anar a veure en marc parrot avui. algú el vol?
Esta chulo a botepronto el nuevo de Inspira http://open.spotify.com/album/3lhJF4zOGHZCk1rSef70nN
amic i amigues, acaba d'arribar l'estiu!
ens veiem al poparb?
da puta mare! standstill i za! del tirón! només aixó ja val la pena!
ens veiem al poparb?
da puta mare! standstill i za! del tirón! només aixó ja val la pena!
https://apps.facebook.com/easypromos/promotions/95369&uid=620507513
sorteig entrades heliogabal petit de ca l-eril, joan colomo esperit!
sorteig entrades heliogabal petit de ca l-eril, joan colomo esperit!
Merci, sugar! Aquests els veuré al cruilla...
Zulander escribió:Merci, sugar! Aquests els veuré al cruilla...
Un concurs sempre és un concurs!
Al lio!!
Univers: que són? Nanos del poble? Doncs prou bé. Distorsió i shoegaze.
4rt 1ra.: maco. El cantant té veu de pep sala, peró m'agrada. Grup que has de coneixer les cançons per gaudir-les.
El petit: cancel•lat per lesiò del cantant. Substitueix la brigada. Un putu conyàs. Com l'altre cop que els vaig veure. Aquí descobreixo el wifi obert pel públic. OLE I CHAPEAU!!!!
Salvaje mOntoya: la bomba! Surf i rock i actitud. Tienen la mirada del tigre! Juerga!!!
Standstill: pos vale... Llums i en montesdeoca en plan capellà. Els segueixo preferint en concert no espectacle. D'acord que no el tenen rodat, peró amb mi no van conectar. Llàstima perque era un dels dos grups que volia veure.
ZA!: l'altre grup que volia veure. Invasión de campo, un 5 a zero gloriós, campeones campeones. La proposta menys clàsica i la gran victória. Vaig acabar dalt de l'escenari amb ells, els montoya (bajendelescenario!)ialtres humans. Ball, textures violentes, joc i destrucció. Un 11!
A veure com prova el segon dia del #poparb13
Univers: que són? Nanos del poble? Doncs prou bé. Distorsió i shoegaze.
4rt 1ra.: maco. El cantant té veu de pep sala, peró m'agrada. Grup que has de coneixer les cançons per gaudir-les.
El petit: cancel•lat per lesiò del cantant. Substitueix la brigada. Un putu conyàs. Com l'altre cop que els vaig veure. Aquí descobreixo el wifi obert pel públic. OLE I CHAPEAU!!!!
Salvaje mOntoya: la bomba! Surf i rock i actitud. Tienen la mirada del tigre! Juerga!!!
Standstill: pos vale... Llums i en montesdeoca en plan capellà. Els segueixo preferint en concert no espectacle. D'acord que no el tenen rodat, peró amb mi no van conectar. Llàstima perque era un dels dos grups que volia veure.
ZA!: l'altre grup que volia veure. Invasión de campo, un 5 a zero gloriós, campeones campeones. La proposta menys clàsica i la gran victória. Vaig acabar dalt de l'escenari amb ells, els montoya (bajendelescenario!)ialtres humans. Ball, textures violentes, joc i destrucció. Un 11!
A veure com prova el segon dia del #poparb13
Ayer Mishima en mi pueblo. Bastante bien pese a que no soy fan.
Dani- Mensajes : 44198
S'ha mort el guitarrista dels Surfing Sirles
http://www.enderrock.cat/noticia/8251/mort/uri/caballero
http://www.enderrock.cat/noticia/8251/mort/uri/caballero
Trista notícia, m'ha deixat glaçat, pel record em queda els concerts que van fer els Sirles al Vermell (Manresa), molt bona impressió com a persones tots els membres del grup, una llàstima que ens hagi deixat l'Uri. En pau descansi.
Última edición por Tramuntana el Jue 19 Sep 2013 - 16:32, editado 1 vez
Tramuntana- Mensajes : 8551
Bastante brutal lo nuevo de Anímic, se llama Hannibal, y como siempre medio disco en inglés medio disco en catalán.
Preview del nuevo disco de Maria Coma!
El sabado el petit de cal eril en Vic estuvieron requetebien!! Las versiones de Cendres i Sargantanes al Sol con sección de vientos fueron sublimes, y el resto casi todo el disco nuevo genial. bravu!!!!
Hosties! Jo també hi era. Sorprenent, vaig flipar de valent. I el Llibert no diguem.Goletti escribió:El sabado el petit de cal eril en Vic estuvieron requetebien!! Las versiones de Cendres i Sargantanes al Sol con sección de vientos fueron sublimes, y el resto casi todo el disco nuevo genial. bravu!!!!
Si t'interessa, ens va dir que el 6 d'octubre faria el bolo que va deixar pendent a Solsona (al Miracle) aquest estiu. Llástima que és en diumenge i Solsona queda un mica enllà, però pot ser un concert bastant maco tocant al santuari.
Ep!! Bona notícia això de Solsona, a veure si m'hi acosto amb la familiavsegon l'hora que toquin. Bon paio el Joan, planer i sencill com un hobbitPhishead escribió:Hosties! Jo també hi era. Sorprenent, vaig flipar de valent. I el Llibert no diguem.Goletti escribió:El sabado el petit de cal eril en Vic estuvieron requetebien!! Las versiones de Cendres i Sargantanes al Sol con sección de vientos fueron sublimes, y el resto casi todo el disco nuevo genial. bravu!!!!
Si t'interessa, ens va dir que el 6 d'octubre faria el bolo que va deixar pendent a Solsona (al Miracle) aquest estiu. Llástima que és en diumenge i Solsona queda un mica enllà, però pot ser un concert bastant maco tocant al santuari.
Jo m'he pillat entrada per la Coma a l'Apolo: https://www.sala-apolo.com/ca/programacio-entrades/sala-apolo-maria-coma/_e:930/
A falta de confirmació oficial, es parla de la 1 del migdia.Goletti escribió:Ep!! Bona notícia això de Solsona, a veure si m'hi acosto amb la familiavsegon l'hora que toquin. Bon paio el Joan, planer i sencill com un hobbitPhishead escribió:Hosties! Jo també hi era. Sorprenent, vaig flipar de valent. I el Llibert no diguem.Goletti escribió:El sabado el petit de cal eril en Vic estuvieron requetebien!! Las versiones de Cendres i Sargantanes al Sol con sección de vientos fueron sublimes, y el resto casi todo el disco nuevo genial. bravu!!!!
Horari perfecte per a mi!!
ostia i per a mi a veure quan ho confirmen ...Phishead escribió:A falta de confirmació oficial, es parla de la 1 del migdia.Goletti escribió:Ep!! Bona notícia això de Solsona, a veure si m'hi acosto amb la familia segons l'hora que toquin. Bon paio el Joan, planer i sencill com un hobbitPhishead escribió:Hosties! Jo també hi era. Sorprenent, vaig flipar de valent. I el Llibert no diguem.Goletti escribió:El sabado el petit de cal eril en Vic estuvieron requetebien!! Las versiones de Cendres i Sargantanes al Sol con sección de vientos fueron sublimes, y el resto casi todo el disco nuevo genial. bravu!!!!
Confirmat: diumenge dia 6. Aplec de Sant Gabriel. A les 12 missa i benedicció del pa i a la una concert. Espero que no sigui obligatori entrar a la missa per veure el concertGoletti escribió:ostia i per a mi a veure quan ho confirmen ...Phishead escribió:A falta de confirmació oficial, es parla de la 1 del migdia.Goletti escribió:Ep!! Bona notícia això de Solsona, a veure si m'hi acosto amb la familia segons l'hora que toquin. Bon paio el Joan, planer i sencill com un hobbitPhishead escribió:Hosties! Jo també hi era. Sorprenent, vaig flipar de valent. I el Llibert no diguem.Goletti escribió:El sabado el petit de cal eril en Vic estuvieron requetebien!! Las versiones de Cendres i Sargantanes al Sol con sección de vientos fueron sublimes, y el resto casi todo el disco nuevo genial. bravu!!!!
Nosaltres hi anirem aviat a fer visita al Dolmen de Llanera i alguns rocs més que tinc pendents. A veure si ens veiem per allà.
ola ke fa
algú sap si es pot trobar una descarrega de l'ùltim dels pets?
algú sap si es pot trobar una descarrega de l'ùltim dels pets?
Si res no es torça allà serem !!!Phishead escribió:Confirmat: diumenge dia 6. Aplec de Sant Gabriel. A les 12 missa i benedicció del pa i a la una concert. Espero que no sigui obligatori entrar a la missa per veure el concertGoletti escribió:ostia i per a mi a veure quan ho confirmen ...Phishead escribió:A falta de confirmació oficial, es parla de la 1 del migdia.Goletti escribió:Ep!! Bona notícia això de Solsona, a veure si m'hi acosto amb la familia segons l'hora que toquin. Bon paio el Joan, planer i sencill com un hobbitPhishead escribió:Hosties! Jo també hi era. Sorprenent, vaig flipar de valent. I el Llibert no diguem.Goletti escribió:El sabado el petit de cal eril en Vic estuvieron requetebien!! Las versiones de Cendres i Sargantanes al Sol con sección de vientos fueron sublimes, y el resto casi todo el disco nuevo genial. bravu!!!!
Nosaltres hi anirem aviat a fer visita al Dolmen de Llanera i alguns rocs més que tinc pendents. A veure si ens veiem per allà.
Goletti escribió:Si res no es torça allà serem !!!Phishead escribió:Confirmat: diumenge dia 6. Aplec de Sant Gabriel. A les 12 missa i benedicció del pa i a la una concert. Espero que no sigui obligatori entrar a la missa per veure el concertGoletti escribió:ostia i per a mi a veure quan ho confirmen ...Phishead escribió:A falta de confirmació oficial, es parla de la 1 del migdia.Goletti escribió:Ep!! Bona notícia això de Solsona, a veure si m'hi acosto amb la familia segons l'hora que toquin. Bon paio el Joan, planer i sencill com un hobbitPhishead escribió:Hosties! Jo també hi era. Sorprenent, vaig flipar de valent. I el Llibert no diguem.Goletti escribió:El sabado el petit de cal eril en Vic estuvieron requetebien!! Las versiones de Cendres i Sargantanes al Sol con sección de vientos fueron sublimes, y el resto casi todo el disco nuevo genial. bravu!!!!
Acabo de fer els bocates per demà.
I diumenge que ve, a les 19:00, Anímic! al Vermell de Manresa. Aquest ja em va pitjor, però potser cau també.
Ja m'agradairia el d'Anímic, pero tonc dia de zoo a bcn amb el nen... No crec qu hi sigui a temps
Hoy le he pegado 2 escuchas al nuevo de Maria Coma llamado Celesta y mare meua, menudo talento tiene esta chica...
Podéis escuchar el disco entero en su web
http://www.mariacoma.com/
Podéis escuchar el disco entero en su web
http://www.mariacoma.com/
Tot just arribo de Solsona... Dinar amb sobretaula llarga
Molt be els de Cal Eril, s'han trobat a faltar els vents comparat en Vic, pero el talent i les cançons hi son. Un plaer retrobar-nos de nou Phis, no m'he acomiadat, pero el meu nanu estava capficat en trobar l'escala secreta de la basilica .... I ja saps com va això
En fi, salut! I a veure si ens podem veure al vermell amb els animic, tot i que jo ho veig complicat x mi a l'hora que es.
Molt be els de Cal Eril, s'han trobat a faltar els vents comparat en Vic, pero el talent i les cançons hi son. Un plaer retrobar-nos de nou Phis, no m'he acomiadat, pero el meu nanu estava capficat en trobar l'escala secreta de la basilica .... I ja saps com va això
En fi, salut! I a veure si ens podem veure al vermell amb els animic, tot i que jo ho veig complicat x mi a l'hora que es.
Sobretaula llarga diu... i arriba a casa a quarts de nou!Goletti escribió:Tot just arribo de Solsona... Dinar amb sobretaula llarga
Un plaer igualment. Nosaltres hem dinat al darrere del monestir, hem passat una bona estona amb la banda que també s'han quedat a dinar i hem acabat fent ruta de sepulcres megalítics pel Solsonès-Segarra.
A veure si hi tornem aviat que aquests horaris infantils són collonuts!
Ojo con el retorno de los Sangtraït con nuevo nombre
http://open.spotify.com/album/2PzqPXWRypqJsYb1wtUiZz
http://open.spotify.com/album/2PzqPXWRypqJsYb1wtUiZz
Ostres! Acabo de veure el post. Vaig estar ahir al Vermell i Anímic s'estan convertint en una formació molt gran. L'últim treball és una altra volta de cargol del seu particular univers sonor. I en directe els temes de l'últim treball agafant una energia bestial.Phishead escribió:Goletti escribió:Si res no es torça allà serem !!!Phishead escribió:Confirmat: diumenge dia 6. Aplec de Sant Gabriel. A les 12 missa i benedicció del pa i a la una concert. Espero que no sigui obligatori entrar a la missa per veure el concertGoletti escribió:ostia i per a mi a veure quan ho confirmen ...Phishead escribió:A falta de confirmació oficial, es parla de la 1 del migdia.Goletti escribió:Ep!! Bona notícia això de Solsona, a veure si m'hi acosto amb la familia segons l'hora que toquin. Bon paio el Joan, planer i sencill com un hobbitPhishead escribió:Hosties! Jo també hi era. Sorprenent, vaig flipar de valent. I el Llibert no diguem.Goletti escribió:El sabado el petit de cal eril en Vic estuvieron requetebien!! Las versiones de Cendres i Sargantanes al Sol con sección de vientos fueron sublimes, y el resto casi todo el disco nuevo genial. bravu!!!!
Acabo de fer els bocates per demà.
I diumenge que ve, a les 19:00, Anímic! al Vermell de Manresa. Aquest ja em va pitjor, però potser cau també.
Tramuntana- Mensajes : 8551
Página 13 de 19. • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19