GALICIA!!!!!
+100
morley
Bokor
Madar82828
Axlferrari
bigsubi
Infernu
teramano
mestreastilla
GhostofCain
icarus
Lazaretto
Clairvoyant
modes garcia
Boohan
Langarica
SeñorLobo
MrsCrowley
Dikinson01
Admin Blas
marcos0024
Lorenzombie
Bar Biquernes
red_mosquito
adrivigl
Lithium
lineman
Vulgaris
Blas
Devon Miles
Eric Sachs
Amakriskris
Bettie
polaris
thespidersfrommars
YOGTZE
TIENENOMBRESMIL
Jabs
Johnny Guitar
j. cash
danitoledo
p0pi
el barón
JCRZ
Sugerio
SEÑOR KAPLAN
Mecagoentodo
jackinthebox
getyaya
polete
Rikileaks
Zarpas
junglewar
hifix
Rayo
turbado
Shunt
Koba
Fresx
Sugar Bug
Dumbie
Pendejo
Drakixx
bonziet
PANENKA
Ashra
coolfurillo
alflames
disturbiau
Joseba
Pier
jorecho
kirenenko
topper
HamTyler
fearless
El Puto Fary
red_shoes
Ed Wood
Alcaudon
Only
uno cualquiera
joselette
Ladylog
haserretuta
pantxo
Joe Yamanaka
Poisonblade
Requexu
Jurek
borogis
Godofredo
Jud
Perry go round
watts
deniztek
JE_DD
Farrokh
DarthMercury
RockRotten
Rhonda
104 participantes
Página 11 de 20.
Página 11 de 20. • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20
Re: GALICIA!!!!!
Eur creo que por aquí, ou polo menos a xente coa que falo ou escoito falar en galego, debe de ter che-ismo (que revolucionario soa ) porque casi calquer uso do pronome "te" pareceme un castelanismo...
TIENENOMBRESMIL- Mensajes : 25979
TIENENOMBRESMIL escribió:Eur creo que por aquí, ou polo menos a xente coa que falo ou escoito falar en galego, debe de ter che-ismo (que revolucionario soa ) porque casi calquer uso do pronome "te" pareceme un castelanismo...
És de Vigo non? Pois entón si area fisterrá
subvariante IC-2 o:
Bettie- Mensajes : 16241
TIENENOMBRESMIL escribió:Eur creo que por aquí, ou polo menos a xente coa que falo ou escoito falar en galego, debe de ter che-ismo (que revolucionario soa ) porque casi calquer uso do pronome "te" pareceme un castelanismo...
- Revolucionario... xa, xa:
uno cualquiera- Mensajes : 34990
Bettie escribió:TIENENOMBRESMIL escribió:Eur creo que por aquí, ou polo menos a xente coa que falo ou escoito falar en galego, debe de ter che-ismo (que revolucionario soa ) porque casi calquer uso do pronome "te" pareceme un castelanismo...
És de Vigo non? Pois entón si area fisterrá
subvariante IC-2 o:
Casi: a 25 kilometros
TIENENOMBRESMIL- Mensajes : 25979
Todos los colores son variantes?
disturbiau- Mensajes : 35004
Ponteareas é IC-2"d... menuda complicación!!
Tamén é simpático que Vigo e Ponteareas sexan "área de Fisterra"
Recoñezo que a mín, sabendo teóricamente que "che" é incorrecto e a forma correcta é "te", tamén recoñezo que me soa mellor "che" que "te" nesa frase. Pero claro tamén son un fisterrán deses
Unha variante linguística que emprego a veces que non é da miña área, a copiei dunha compañeira dalgún lugar da provincia de Ourense que o empregaba en me gustou, é o de usar "íl" en lugar de "él". Non o uso sempre, pero hai ocasións nas que penso que queda millor (como agora usar millor en lugar de mellor).
Recoñezo que a mín, sabendo teóricamente que "che" é incorrecto e a forma correcta é "te", tamén recoñezo que me soa mellor "che" que "te" nesa frase. Pero claro tamén son un fisterrán deses
Unha variante linguística que emprego a veces que non é da miña área, a copiei dunha compañeira dalgún lugar da provincia de Ourense que o empregaba en me gustou, é o de usar "íl" en lugar de "él". Non o uso sempre, pero hai ocasións nas que penso que queda millor (como agora usar millor en lugar de mellor).
Perry go round- Mensajes : 22752
Eso é o que preguntaba, cómo vos sona millor. E que recordo unha vez que lendovos levabame as mans a cabeza pensando que cómo podíades usar tan mal os pronomes e ata vos botei unha bronca e todoPerry go round escribió:Ponteareas é IC-2"d... menuda complicación!!
"Il" e unha pila de terminacións coa "i" usasen na parte máis oriental de Lugo tamén. En tempos estudiei cunha rapaza do Courel que falaba co acento da zona, que eche ben curioso e bonito.
O home que fixo ese mapa ten demasiado tempo libredisturbiau escribió:Todos los colores son variantes?
En todo caso, qué é iso de que en Guitiriz usamos as mesmas variantes que en Aranga? Eu con Zarpis non quero saber nada Non, en serio, cando estudiaba esas cousas a liña da gheada "suave" difuminabase xusto na zona de Guitiriz. E eu coñezo xente de Aranga que usa a gheada case por sistema mentres que por exemplo os meus país so lles sae moi de vez en cando.
A conclusión do mapa de cores é que en cada casa de Galicia úsase unha variación diferente do idioma.
Perry go round escribió:A conclusión do mapa de cores é que en cada casa de Galicia úsase unha variación diferente do idioma.
Por suposto. Fora da miña casa nunca oín decir "sacaches barriga de mal ano" para referirse a unha paparota descomunal
Gracias por todas las sugerencias...creo que hay más que suficientes sitios de interés para visitar con lo que me habéis sugerido!!!
Amakriskris- Mensajes : 27546
Espero que disfrutes la visita!!Amakriskris escribió:Gracias por todas las sugerencias...creo que hay más que suficientes sitios de interés para visitar con lo que me habéis sugerido!!!
Perry go round escribió:Espero que disfrutes la visita!!Amakriskris escribió:Gracias por todas las sugerencias...creo que hay más que suficientes sitios de interés para visitar con lo que me habéis sugerido!!!
Será de los viajes que más ganas tengo...hace 2 años estuve en Ribadeo con la idea de estar en Galizia, pero estuvimos más en Asturias (que me encanta, por cierto) y no conseguí quitarme la espinita de visitar Galizia como mandan los cánones, esta vez sí...a tuti!!!
Gracias!!
Amakriskris escribió:Perry go round escribió:Espero que disfrutes la visita!!Amakriskris escribió:Gracias por todas las sugerencias...creo que hay más que suficientes sitios de interés para visitar con lo que me habéis sugerido!!!
Será de los viajes que más ganas tengo...hace 2 años estuve en Ribadeo con la idea de estar en Galizia, pero estuvimos más en Asturias (que me encanta, por cierto) y no conseguí quitarme la espinita de visitar Galizia como mandan los cánones, esta vez sí...a tuti!!!
Gracias!!
Disfruta meu rei.. da birra, do likorla, das empanadas, do raxo, do polbo.. do alvariño, do mencia, dos callos.. dos grelos.. jajajja.. sigo¿ eso xa contaras..
Zarpas- Mensajes : 11597
uno cualquiera escribió:O home que fixo ese mapa ten demasiado tempo libredisturbiau escribió:Todos los colores son variantes?
En todo caso, qué é iso de que en Guitiriz usamos as mesmas variantes que en Aranga? Eu con Zarpis non quero saber nada Non, en serio, cando estudiaba esas cousas a liña da gheada "suave" difuminabase xusto na zona de Guitiriz. E eu coñezo xente de Aranga que usa a gheada case por sistema mentres que por exemplo os meus país so lles sae moi de vez en cando.
jajajaj..fodase.. jajaja.. asi que tes vecinhos da Aranjha.. aii que carallo.. nom sabía eu que eras de Jhitiriss.. o Ultrón de Jhitiriz.. é un nome de secuaz de puta malder.. jajajaja
eu xa dixen, por suposto tenho koruñentadas a dolor.. jajaja.. pero entre a aldea.. (o finde vou cortar eukalitros deses) e tal.. nunca estiven moi definido.. dende que voltei de Lisssssssboa.. o lusimos brótamen dos beizos.. e por certo, lembrovos que Finisterrae é Korunhento, e surenos¿ nom vos esquezades.. xa roubaches a Rianxeira.. nom seres quen de facelo mesmo coa cidadania do fin do mundo eh¿¿¿
Zarpas escribió:Amakriskris escribió:Perry go round escribió:Espero que disfrutes la visita!!Amakriskris escribió:Gracias por todas las sugerencias...creo que hay más que suficientes sitios de interés para visitar con lo que me habéis sugerido!!!
Gracias!!
Disfruta meu rei.. da birra, do likorla, das empanadas, do raxo, do polbo.. do alvariño, do mencia, dos callos.. dos grelos.. jajajja.. sigo¿ eso xa contaras..
Ya disfruté de algunas de las cositas que dices la anterior vez y la verdad es que es un no parar gastronómico y etílico! Un mes exacto queda para volver, gracias!!
Eu non son secuaz de ninguen, raparigo. A ver se vou ter que ir este finde a Aranga a prenderlle lume ó monte pra exterminar ás alimañas que veñen de fora...Zarpas escribió:uno cualquiera escribió:O home que fixo ese mapa ten demasiado tempo libredisturbiau escribió:Todos los colores son variantes?
jajajaj..fodase.. jajaja.. asi que tes vecinhos da Aranjha.. aii que carallo.. nom sabía eu que eras de Jhitiriss.. o Ultrón de Jhitiriz.. é un nome de secuaz de puta malder.. jajajaja
eu xa dixen, por suposto tenho koruñentadas a dolor.. jajaja.. pero entre a aldea.. (o finde vou cortar eukalitros deses) e tal.. nunca estiven moi definido.. dende que voltei de Lisssssssboa.. o lusimos brótamen dos beizos.. e por certo, lembrovos que Finisterrae é Korunhento, e surenos¿ nom vos esquezades.. xa roubaches a Rianxeira.. nom seres quen de facelo mesmo coa cidadania do fin do mundo eh¿¿¿
http://www.gciencia.com/fotonautas/estrella-galicia-cervexa-percebe/
Perry go round escribió:http://www.gciencia.com/fotonautas/estrella-galicia-cervexa-percebe/
Venía a poner esto.
WTF.
Pues me acaban de decir q ya hay otra de pementos de padronp0pi escribió:Perry go round escribió:http://www.gciencia.com/fotonautas/estrella-galicia-cervexa-percebe/
Venía a poner esto.
WTF.
Lithium- Mensajes : 5618
Lithium escribió:Pues me acaban de decir q ya hay otra de pementos de padronp0pi escribió:Perry go round escribió:http://www.gciencia.com/fotonautas/estrella-galicia-cervexa-percebe/
Venía a poner esto.
WTF.
Yo lo que probé fue un rollo tipo Jagger/Thunderbitch de pimientos de padrón. No recuerdo el nombre, pero era una carallada.
No no, cerveza Estrella Galicia pementos de padron, me mandaron documento gráfico jajajaj a ver si soy capaz desde el tlf de ponerlap0pi escribió:Lithium escribió:Pues me acaban de decir q ya hay otra de pementos de padronp0pi escribió:Perry go round escribió:http://www.gciencia.com/fotonautas/estrella-galicia-cervexa-percebe/
Venía a poner esto.
WTF.
Yo lo que probé fue un rollo tipo Jagger/Thunderbitch de pimientos de padrón. No recuerdo el nombre, pero era una carallada.
Lithium- Mensajes : 5618
Eu probeina. Menudo noxo. É como licuar pementos
JCRZ- Mensajes : 7976
A min a de pementos gustoume bastante. A de calabaza...sabía demasiado a vainilla.
A de percebes xa teño un pack de 6 en camiño para probala
A de percebes xa teño un pack de 6 en camiño para probala
adrivigl- Mensajes : 310
Pois eu nom son moito de pementos.. pero a birra con sabor a pementos quedei con ganhas.. e a de percebes tamén a probarei se tenho a oportunidade..
Xa che digo (aquí sí está ben empregado, ¿non sí?)disturbiau escribió:tades tolos
disturbiau escribió:tades tolos
Nas oficinas de Hijos de Rivera debe rular máis a colombiana que o lúpulo.
cerveza de percebe.... ya está agotada...
SEÑOR KAPLAN- Mensajes : 8212
Conste que nunca se me ocurriu pensar que esmagando percebes poidese saír cervexa.
Perry go round escribió:Xa che digo (aquí sí está ben empregado, ¿non sí?)disturbiau escribió:tades tolos
- Misión cumplida:
Perry go round escribió:Conste que nunca se me ocurriu pensar que esmagando percebes poidese saír cervexa.
Que pouca imaxinación tedes os sureños
uno cualquiera escribió:Perry go round escribió:Conste que nunca se me ocurriu pensar que esmagando percebes poidese saír cervexa.
Que pouca imaxinación tedes os sureños
Unha vez lín que os Percebes eran 80% pene e nunca se me ocurriu meter un na boca.
uno cualquiera escribió:disturbiau escribió:tades tolos
Xa che dijo eu que nom.. de feito.. xa o dixen máis veces, creo.. pero o mestre cerveceiro responsabel de todas estas cousas é un dos meus amigos máis antergos.. e o fulano máis sano que conhezo.. creo que unha vez emborrachouse.. como moito dúas...
Zarpas escribió:uno cualquiera escribió:disturbiau escribió:tades tolos
Xa che dijo eu que nom.. de feito.. xa o dixen máis veces, creo.. pero o mestre cerveceiro responsabel de todas estas cousas é un dos meus amigos máis antergos.. e o fulano máis sano que conhezo.. creo que unha vez emborrachouse.. como moito dúas...
Eu non andaría dicindo estas cousas moi alto
Habrá algún concierto del 6 al 13 de Julio en Vigo o alrededores?
si mal no recuerdo tienes a Little Steven el día 12 en el auditorio de Castrelos, un parque de Vigo. Gratis si lo ves desde lejos en el anfiteatro y pagando (normalmente muy poco) para verlo desde pista.Amakriskris escribió:Habrá algún concierto del 6 al 13 de Julio en Vigo o alrededores?
El día 6 Morgan tocan gratis en Vigo.
red_mosquito- Mensajes : 40956
James Rhodes el 7 de Julio en Auditorio Mar de Vigo.Amakriskris escribió:Habrá algún concierto del 6 al 13 de Julio en Vigo o alrededores?
Little Steven (guitarrista de Bruce Springsteen) el 12 de Julio en Castrelos (6€) en pista y GRATIS en grada o simplemente estando por el parque y buscando un sitio con visibilidad.
¡¡6 pavos!! Parecéis la Suecia del Sur, la madre que me parió.Perry go round escribió:James Rhodes el 7 de Julio en Auditorio Mar de Vigo.Amakriskris escribió:Habrá algún concierto del 6 al 13 de Julio en Vigo o alrededores?
Little Steven (guitarrista de Bruce Springsteen) el 12 de Julio en Castrelos (6€) en pista y GRATIS en grada o simplemente estando por el parque y buscando un sitio con visibilidad.
Ladylog- Mensajes : 24497
Gracias chicas, apuntado!
Me parece que no habias investigado muchoAmakriskris escribió:Gracias chicas, apuntado!
Blas- Admin
Ladylog escribió:¡¡6 pavos!! Parecéis la Suecia del Sur, la madre que me parió.Perry go round escribió:James Rhodes el 7 de Julio en Auditorio Mar de Vigo.Amakriskris escribió:Habrá algún concierto del 6 al 13 de Julio en Vigo o alrededores?
Con casi mejor clima, pero sueldos a nivel de la postguerra!
getyaya- Mensajes : 14998
Tiña que haber unha quedada foroazkenil en Galicia! Por poñer un lugar neutral, Coruña
JCRZ- Mensajes : 7976
JCRZ escribió:Tiña que haber unha quedada foroazkenil en Galicia! Por poñer un lugar neutral, Coruña
Os surenhos nom te suben a Coru nin de coña.. eu som ti.. e diria Compostela ijual tés sorte.. facede fotos se tal..
JCRZ escribió:Compostela? Acepto.
Sen ánimo de ser borde, nom era unha proposta feita por mi.. se nom unha suxerencia.. eu de kedadas paso.
Página 11 de 20. • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20
Página 11 de 20.