EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
+46
georgino
Oker
snaiz
Autista
Jud
chiskeik
MusicHunter
Osaba_Waylon
ekilore
malone
nacho
Jesse James
SleazeGirl
agianegunbatez
rudicio
Axlferrari
Urbeltz
davegahanynograham
filipusIV
Ashra
Neska
Marcial Garañón
Sois pateticos
Aecio
Bassrock
basquepunk
Poisonblade
Langarica
eskubeltz
KILLER
disturbiau
pantxo
señor rosa
karlos gasteiz
halo
Stormy
loaded
haserretuta
Yomis
Joseba
Carlos Ka
Emeritus Pope
jonikk
jojomojo
Infernu
Poltxu
50 participantes
Página 20 de 20.
Página 20 de 20. • 1 ... 11 ... 18, 19, 20
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Oker escribió:Larri egoten bazara ,hobeago horrelako kartelik ez irakurtzea
????
Infernu- Mensajes : 56568
Ahaztu ote det mundua mendian gora nindoala....
Saldu ote dut errealitatea zinezko besarkada baten truke....
Gauaren esperoan ote naiz ametsen lehioa ireki eta beste errealidade bat bizitzeko, gaurkoaz asperturik....
Ahul banago ere zure besarkadak janzten nau negu gordin honetan eta maite ditudanak.....aberria zarete nirean.
Saldu ote dut errealitatea zinezko besarkada baten truke....
Gauaren esperoan ote naiz ametsen lehioa ireki eta beste errealidade bat bizitzeko, gaurkoaz asperturik....
Ahul banago ere zure besarkadak janzten nau negu gordin honetan eta maite ditudanak.....aberria zarete nirean.
Poltxu- Mensajes : 5107
Harrizko irla batean bizi naizen pentsalaria naiz.
Areiazko itsasoan mugitzen dena...enbarazurik ezean.
Areiazko olatuek poliki edo astiro dakrzkite historioak bere magalean.
Areia naiz. Areia igartza.
Han edo hemen,.jun edo etorri...bere aztarna utziko duena.
Areia...agertu bezela joango dena...baina nor da.gai areia guztiz alderatzeko?
Areia naiz, Areia igartza.
Etorri naiz.ta joaten banaiz ere beti geratuko zaizu Areia aztarren bat zurean.... pentsamendu bat, irrifarre bat, gogoeta bat...Areia jasan ezin bat. ....
Areia Igartza.
Areiazko itsasoan mugitzen dena...enbarazurik ezean.
Areiazko olatuek poliki edo astiro dakrzkite historioak bere magalean.
Areia naiz. Areia igartza.
Han edo hemen,.jun edo etorri...bere aztarna utziko duena.
Areia...agertu bezela joango dena...baina nor da.gai areia guztiz alderatzeko?
Areia naiz, Areia igartza.
Etorri naiz.ta joaten banaiz ere beti geratuko zaizu Areia aztarren bat zurean.... pentsamendu bat, irrifarre bat, gogoeta bat...Areia jasan ezin bat. ....
Areia Igartza.
Txantxan nenbilenInfernu escribió:Oker escribió:Larri egoten bazara ,hobeago horrelako kartelik ez irakurtzea
????
Oker- Mensajes : 5519
Oker escribió:Larri egoten bazara ,hobeago horrelako kartelik ez irakurtzea
Bai ba!
karlos gasteiz- Mensajes : 56488
Euskal Telebistan, une honetan euskaraz:
— Urtzi Urkizu (@urtziurkizu) June 7, 2021
Lehiaketak 0
Telesail propioak 0
Realityak 0
Late night-eko saioak 0
Helduentzako film eta telesailen bikoizketa 0
Honela ez goaz inora.
Beno, penkatu dut idazlana....12 puntu atera ditut bakarrik, 3 falta zaizkit.
Dena den, harro nago. Lehen penko izan da hiru urtetan. Duela hiru urte A-2 mailan hasi nintzen, eta orain ia ia C1 maila ateratzeko gai izan naiz. Irailean saiatuko naiz. Gainera, niretzat ez da beharrezkoa titulua ateratzea, eta pozik nago eboluzioarekin. Gero eta euskara gehiago leku guztietan erbiltzen hasi naiz.
Dena den, harro nago. Lehen penko izan da hiru urtetan. Duela hiru urte A-2 mailan hasi nintzen, eta orain ia ia C1 maila ateratzeko gai izan naiz. Irailean saiatuko naiz. Gainera, niretzat ez da beharrezkoa titulua ateratzea, eta pozik nago eboluzioarekin. Gero eta euskara gehiago leku guztietan erbiltzen hasi naiz.
KILLER- Mensajes : 28781
Sentitzet dut, hemen idazten hasi zinenetik hobekuntza itzela egin duzu eta hori oso txalotzekoa da.KILLER escribió:Beno, penkatu dut idazlana....12 puntu atera ditut bakarrik, 3 falta zaizkit.
Idazlanarekin zein arazo izan duzu?
Infernu escribió:Sentitzet dut, hemen idazten hasi zinenetik hobekuntza itzela egin duzu eta hori oso txalotzekoa da.KILLER escribió:Beno, penkatu dut idazlana....12 puntu atera ditut bakarrik, 3 falta zaizkit.
Idazlanarekin zein arazo izan duzu?
Aztertzailaren arabera, koherentzia eta kohesioa. Tamalez, ados egon behar naiz berarekin.
KILLER- Mensajes : 28781
Aupa Killer! Sentitzen dut, baina bazara pozik, ona da ^^
Nik hurrengo ostiralean jakingo dut nire emaitza
MusicHunter- Mensajes : 624
Zein mailako azterketa egin duzu?MusicHunter escribió:Aupa Killer! Sentitzen dut, baina bazara pozik, ona da ^^
Animo killer!! Hurrengoan aterako dozu!
Infernu escribió:Zein mailako azterketa egin duzu?MusicHunter escribió:Aupa Killer! Sentitzen dut, baina bazara pozik, ona da ^^
B1
Ah oso ondo!MusicHunter escribió:Infernu escribió:Zein mailako azterketa egin duzu?MusicHunter escribió:Aupa Killer! Sentitzen dut, baina bazara pozik, ona da ^^
B1
Azkar zoaz!
Infernu escribió:Ah oso ondo!MusicHunter escribió:Infernu escribió:Zein mailako azterketa egin duzu?MusicHunter escribió:Aupa Killer! Sentitzen dut, baina bazara pozik, ona da ^^
B1
Azkar zoaz!
Ostiralean ikusiko dugu
Aupa peña!
Norbaitek ba al daki the Posies taldeak nun arituko den Donostian?
Ez det sarrerarik topatzen.
Poltxu escribió:Aupa peña!
Eskerrak batzuk ergatiboaren K jartzeaz gogoratzen diren , behar ez denean bada ere.
The Posiesen birari buruz ez dut informazio berririk aurkitu, otsaileko prentsa oharraz geroztik.
Jajaja zuzentzailearen ariketa gaiztoa edo presaren ondorioa?Infernu escribió:Poltxu escribió:Aupa peña!
Eskerrak batzuk ergatiboaren K jartzeaz gogoratzen diren , behar ez denean bada ere.
The Posiesen birari buruz ez dut informazio berririk aurkitu, otsaileko prentsa oharraz geroztik.
K gehitzea ain da erreza...deabruak kargatzen omen du K hori eta ondorioz Infernu kontuak dira hoiek.
Beraz, ZU ERRUDUN INPERNU!
Hainbestean, hainbatetan han-hemenka halabeharrez hitz hasieran haritutako hatxe hizkia horrela, haragitasun hedonista harroputz hantustean hemendik harat heriora hegan helbideratzea, HAIN da erreza...Poltxu escribió:K gehitzea ain da erreza...deabruak kargatzen omen du K hori eta ondorioz Infernu kontuak dira hoiek.
Infernu escribió:Hainbestean, hainbatetan han-hemenka halabeharrez hitz hasieran haritutako hatxe hizkia horrela, haragitasun hedonista harroputz hantustean hemendik harat heriora hegan helbideratzea, HAIN da erreza...Poltxu escribió:K gehitzea ain da erreza...deabruak kargatzen omen du K hori eta ondorioz Infernu kontuak dira hoiek.
Dramatiko xamarra zure H -arekiko erlazioa ezta?
Hinfernu 🤪Poltxu escribió:Infernu escribió:Hainbestean, hainbatetan han-hemenka halabeharrez hitz hasieran haritutako hatxe hizkia horrela, haragitasun hedonista harroputz hantustean hemendik harat heriora hegan helbideratzea, HAIN da erreza...Poltxu escribió:K gehitzea ain da erreza...deabruak kargatzen omen du K hori eta ondorioz Infernu kontuak dira hoiek.
Olerkigintza errietarekin uztartzea otu zitzaidan, eramangarriagoa izateko.
Oker escribió:Hinfernu 🤪Poltxu escribió:Infernu escribió:Hainbestean, hainbatetan han-hemenka halabeharrez hitz hasieran haritutako hatxe hizkia horrela, haragitasun hedonista harroputz hantustean hemendik harat heriora hegan helbideratzea, HAIN da erreza...Poltxu escribió:K gehitzea ain da erreza...deabruak kargatzen omen du K hori eta ondorioz Infernu kontuak dira hoiek.
Jajajajaja onaaaaa.
ToucHe!
Hoker, hookerretik oso hurbil, bidenabar.Poltxu escribió:Oker escribió:Hinfernu 🤪Poltxu escribió:Infernu escribió:Hainbestean, hainbatetan han-hemenka halabeharrez hitz hasieran haritutako hatxe hizkia horrela, haragitasun hedonista harroputz hantustean hemendik harat heriora hegan helbideratzea, HAIN da erreza...Poltxu escribió:K gehitzea ain da erreza...deabruak kargatzen omen du K hori eta ondorioz Infernu kontuak dira hoiek.
Jajajajaja onaaaaa.
ToucHe!
Bide berdineko bi norantza, oker...ta ez horren oker, zuzen.
Baina oker dabilena inpernura.
A ze parea! Oker ta inpernu. Nork nori jaten ematen?
Oker dabiltzanek elikatzen omen dute infernua.Poltxu escribió:Bide berdineko bi norantza, oker...ta ez horren oker, zuzen.
Okerrek ez da inoiz okertzen, infernu ezagutu nahi nuke, baina infernua inoiz ez.Infernu escribió:Oker dabiltzanek elikatzen omen dute infernua.Poltxu escribió:Bide berdineko bi norantza, oker...ta ez horren oker, zuzen.
Oker escribió:Okerrek ez da inoiz okertzen, infernu ezagutu nahi nuke, baina infernua inoiz ez.Infernu escribió:Oker dabiltzanek elikatzen omen dute infernua.Poltxu escribió:Bide berdineko bi norantza, oker...ta ez horren oker, zuzen.
Arranopola, baten ordez, bi lagun ergatiboa soberan erabiltzen, Idoia Mendiak jaten dituenaren ordainetan izango da.
Zuzentzailea oso diplomatikoa da baina...Infernu escribió:Oker escribió:Okerrek ez da inoiz okertzen, infernu ezagutu nahi nuke, baina infernua inoiz ez.Infernu escribió:Oker dabiltzanek elikatzen omen dute infernua.Poltxu escribió:Bide berdineko bi norantza, oker...ta ez horren oker, zuzen.
Arranopola, baten ordez, bi lagun ergatiboa soberan erabiltzen, Idoia Mendiak jaten dituenaren ordainetan izango da.
Ez dut uste okerrek, okerrerako bidea nahita aukeratu duenik.
Okerrerako bidea aipatuz artelan ederrak egin izan dira, Entombeden aurreneko diska kasu.Poltxu escribió:Zuzentzailea oso diplomatikoa da baina...Infernu escribió:Oker escribió:Okerrek ez da inoiz okertzen, infernu ezagutu nahi nuke, baina infernua inoiz ez.Infernu escribió:Oker dabiltzanek elikatzen omen dute infernua.Poltxu escribió:Bide berdineko bi norantza, oker...ta ez horren oker, zuzen.
Ez dut uste okerrek, okerrerako bidea nahita aukeratu duenik.
Euskara kolokialaren hiztegitxoa.
Oso interesgarria.
https://jijaua.eus/hiztegia/
Oso interesgarria.
Azkenean kultur pixka bat foru honetanInfernu escribió:Euskara kolokialaren hiztegitxoa.
Oso interesgarria.
Oso albiste txarrak.
https://www.berria.eus/paperekoa/1913/002/001/2021-07-16/euskara-ikasgelan-gero-eta-gutxiago-eta-okerrago.htm?utm_source=Twitter&utm_medium=Sare_sozialak_CM
https://www.berria.eus/paperekoa/1913/002/001/2021-07-16/euskara-ikasgelan-gero-eta-gutxiago-eta-okerrago.htm?utm_source=Twitter&utm_medium=Sare_sozialak_CM
Araban, Bizkaian eta Gipuzkoan, DBHko ikasleek ebaluazio diagnostikoan inoizko emaitzarik txarrenak lortu dituzte euskaran: %53k hasierako maila dute. Erabilera ere apaldu egin da adin eta egoera guztietan. @UrdalletaIratihttps://t.co/5wRtBBWYA2
— Berria.eus (@berria) July 16, 2021
Hauexek dira emaitzen zergatia azaltzen duten paragrafoak, nire ustez:
Dena den, ukaezina da euskararen erabilera eta ikusgarritasuna azken urteotan nabarmen hedatu direla.
Halere, datuok azken urteetako joeraren erakusgarri dira, bide baten emaitza. 1980ko hamarkadatik gaur arteko errepasoa egin dute bien artean. Baraibarrek azaldu du nola 80ko urteetan martxan jarri zuten Euskaraz Bizi proiektua, ordurako jabetuta baitzeuden euskaraz «ondo eta asko» irakastea ez zela nahikoa. Ikasleak euskalduntzeko, euskara bera ez ezik, euskal kultura ere irakatsi beharra dagoela: «Ikastola askotan mezu hori aspalditik jaso da, eta ahalegina egiten da euskara ez ezik euskal kulturarekiko atxikimendu eta ezagutza zabaltzeko eta hezkuntza soziolinguistikoa hedatzeko». Biainek gogoan du 1980ko hamarkadako ebaluazioek adierazten zutela helburuak ondo lortzen ari zirela D ereduan, eta gutxiago A eta B ereduetan: «Gakoa eredua balitz bezala, eta ez hor barruan egiten ziren lanak eta proiektu pedagogikoak».
Urteak igaro ahala, egoera asko aldatu delakoan daude bata zein bestea. D eredua orokortzearekin batera, gurasoen, irakasleen eta ikasleen ezaugarriak aldatu egin dira, eta askotarikoagoak dira ikasgelak. Biainen arabera, gurasoek lehen D eredua «bilatu» egiten zuten, «ahalegin bat» egiten zuten seme-alabak euskara hutsez eskolatzeko; orain, aldiz, «eskura» dute, eta hartan daude «bilatzen edo ulertzen» ez duten hainbat sendi ere. Baraibarren irudiko ere, gurasoek jabetu behar dute seme-alabak non ikasten ari diren eta zein garrantzitsua den haien hizkuntza portaera.
Ikasleekin egunero hartu-emana duten irakasleen jarrerak ere isla du gaztetxoengan. 1980ko urteetan, Biaini iruditzen zaionez, «hizkuntza lehentasun argia» zen, baita irakasleentzat ere; egun, aldiz, egoera bestelakoa dela uste du: «Era askotako irakasleak daude: badira hizkuntzari garrantzia ematen dioten irakasle militanteak, eta badaude hizkuntzaren halako naturalizazio bat bizi duten belaunaldi berriak. Hezkuntza sisteman ikasi dute euskaraz; gero irakasle hasi, eta ez dute hori erronka berezi gisa irudikatzen». Alde horretatik, Baraibarrek autokritika ere egin du: «Gazte horiek dira geuk erein dugun haziaren fruitua; gure iturritik edan dute. Urte askoan despistatu xamar ibili bagara eta arreta handirik jarri ez badugu hizkuntzaren kalitatean, erabileraren aktibazioan, heziketa soziolinguistikoan... gazte horiek horren emaitza dira».
Dena den, ukaezina da euskararen erabilera eta ikusgarritasuna azken urteotan nabarmen hedatu direla.
loaded- Mensajes : 46000
Bai, berrogei urteko tarte batera begiratuz gero, azken hamar urtetan aldiz, gainbehera gero eta azkarragoa da. Gero eta okerrago egiten da euskeraz gero eta gutxiago eta arnasguneek ere izena galduko dute laster, joera honek horrela jarraitzen badu.
Bestetik, gure adinekoek ETB erreferentzia bezala geneukan, orain ezin da ikusi ere egin ia.
Bestetik, gure adinekoek ETB erreferentzia bezala geneukan, orain ezin da ikusi ere egin ia.
Infernu escribió:Bai, berrogei urteko tarte batera begiratuz gero, azken hamar urtetan aldiz, gainbehera gero eta azkarragoa da. Gero eta okerrago egiten da euskeraz gero eta gutxiago eta arnasguneek ere izena galduko dute laster, joera honek horrela jarraitzen badu.
Ez dut uste hori, inondik ere, horrela danik eta argi eta garbi ikusten da Bilbo moduko hiri batetan. Euskararen erabilera eta, lehentxoago esan dudan bezala, ikusgarritasuna nabarmen hedatu egin da eta oraingoan hainbat eta hainbat jendek ezagutu egiten du hizkuntza, gaitasun maila ezberdinak badaude ere.
Erronkak, kristorenak eta bi gehiago; baina ez dut uste atzerantz goazenik.
Última edición por loaded el Lun 19 Jul 2021 - 11:14, editado 1 vez
loaded- Mensajes : 46000
loaded escribió:Infernu escribió:Bai, berrogei urteko tarte batera begiratuz gero, azken hamar urtetan aldiz, gainbehera gero eta azkarragoa da. Gero eta okerrago egiten da euskeraz gero eta gutxiago eta arnasguneek ere izena galduko dute laster, joera honek horrela jarraitzen badu.
Ez dut uste hori, inondik ere, horrela danik eta argi eta garbi ikusten da Bilbo moduko hiri batetan. Euskararen erabilera eta, lehentxoago esan dudan bezala, ikusgarritasuna nabarmen hedatu egin da eta oraingoan hainbat eta hainbat jendek ezagutu egiten du hizkuntza, gaitasun maila ezberdinak badaude ere.
Erronkak, kristorenak eta bi gehiago, baina ez dut uste atzerantz goazenik.
Ba herri euskaldunetan kriston atzerakada nabari da. Haur askok elkarrekin gaztelaniaz hitzegiten dute eta hori ez nuen aspaldi ikusi.
Noski, inmigrazioa aipatu gabe ezin da utzi afera honetan.
Atzo Bermeon egon neban, helduak danak euskaraz ta gazteok erdaraz...Infernu escribió:loaded escribió:Infernu escribió:Bai, berrogei urteko tarte batera begiratuz gero, azken hamar urtetan aldiz, gainbehera gero eta azkarragoa da. Gero eta okerrago egiten da euskeraz gero eta gutxiago eta arnasguneek ere izena galduko dute laster, joera honek horrela jarraitzen badu.
Ba herri euskaldunetan kriston atzerakada nabari da. Haur askok elkarrekin gaztelaniaz hitzegiten dute eta hori ez nuen aspaldi ikusi.
Bilbo handian, orain dela 20 urte baino askoz gehio entzuten da. Nire ustez herri euskaldunetan dago gakoa...
Oker escribió:Atzo Bermeon egon neban, helduak danak euskaraz ta gazteok erdaraz...Infernu escribió:loaded escribió:Infernu escribió:Bai, berrogei urteko tarte batera begiratuz gero, azken hamar urtetan aldiz, gainbehera gero eta azkarragoa da. Gero eta okerrago egiten da euskeraz gero eta gutxiago eta arnasguneek ere izena galduko dute laster, joera honek horrela jarraitzen badu.
Bilbo handian, orain dela 20 urte baino askoz gehio entzuten da. Nire ustez herri euskaldunetan dago gakoa...
umeek beti izan dute erderarako joera!
zenbatetan entzuten da...EUSKERAAAAAAAAAZ ama edo aitari! ta gurekin ere horrela jardun zuten.
ni Inpernukin bat nator (ez diot aitortuko halere). Euskera gero ta ohikoagoa da.poliki ? bai.
https://www.noticiasdegipuzkoa.eus/actualidad/sociedad/2021/07/17/euskadiko-gauak-pizten-dituzten-izarrak/1127306.html
tira....euskal herrian zerua.....
-------
https://www.foroazkenarock.com/viewtopic.php?t=68394
tira....euskal herrian zerua.....
-------
https://www.foroazkenarock.com/viewtopic.php?t=68394
Página 20 de 20. • 1 ... 11 ... 18, 19, 20
Página 20 de 20.