BAM 2016 - Primeros nombres
+25
JihadJoe
Tramuntana
Miss Brownstone
katrastrov
ofersan
káiser
haserretuta
Elephant Man
ingeniero_pelotudo
Sergio
joebatte
Blas
hcsickness
Fan
Dani
lepton
jackinthebox
celtasnake
rebellion
Nashville
Sugar Bug
KILLER
red_mosquito
deniztek
Invitado_Z
29 participantes
Página 7 de 7.
Página 7 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: BAM 2016 - Primeros nombres
https://www.foroazkenarock.com/t49382-ryley-walker-efluvios-de-la-campina-inglesa-desde-chicago
Hay que contrastar la información, javivi.
Pues no lo controlaba, habrá que darle un orejazo!deniztek escribió:https://www.foroazkenarock.com/t49382-ryley-walker-efluvios-de-la-campina-inglesa-desde-chicago
Tramuntana- Mensajes : 8550
Hola, recomendaciones para este año??
El cartel final es:
El cartel final es:
Elephant Man- Mensajes : 39580
LOOP, wand, metz y nueva vulcano.
Loop y Metz van seguidos y en el mismo emplazamiento..quien pudiera ir. Puta vida, una vez más.
Loop y Metz van seguidos y en el mismo emplazamiento..quien pudiera ir. Puta vida, una vez más.
Tramuntana escribió:Pues no lo controlaba, habrá que darle un orejazo!deniztek escribió:https://www.foroazkenarock.com/t49382-ryley-walker-efluvios-de-la-campina-inglesa-desde-chicago
en directo no sé pero en disco...está bien pero copia demasiado a tim buckley.
Gracias! El viernes voy a Loop y Metz seguro pues. Luego ya verédeniztek escribió:LOOP, wand, metz y nueva vulcano.
Elephant Man- Mensajes : 39580
Elephant Man escribió:Gracias! El viernes voy a Loop y Metz seguro pues. Luego ya verédeniztek escribió:LOOP, wand, metz y nueva vulcano.
Blak realm, mourn y jupiter lion podrían ser otros focos de interés..
javiviramone escribió:viernes-one string brushy-metz
sabado-ryley walker
lunes-wand
miercoles-saun & star
¿one string brushy? LOOP, home!
con ryley te puedes echar una buena dormida..
deniztek escribió:
Yo imagino que vendrá con banda, y de verdad lo espero porque la Plaça del Àngels es un sitio demasiado grande para mantener un acústico.
Y con banda este tío sorprenderá a más de uno...
Eloy- Mensajes : 85366
javiviramone escribió:Eloy escribió:deniztek escribió:
Yo imagino que vendrá con banda, y de verdad lo espero porque la Plaça del Àngels es un sitio demasiado grande para mantener un acústico.
daba por sentado que venia solo
asi que si viene con banda mucho mejor
pero que me da igual,que mucho mejor que dormir con ryley que dormir en el sofa de deniz,que es lo que estara haciendo mientras le vemos
qué bajísima catadura moral.
javiviramone escribió:deniztek escribió:javiviramone escribió:Eloy escribió:deniztek escribió:
daba por sentado que venia solo
asi que si viene con banda mucho mejor
pero que me da igual,que mucho mejor que dormir con ryley que dormir en el sofa de deniz,que es lo que estara haciendo mientras le vemos
qué bajísima catadura moral.
no se porque no bajas
porque no vivo en barcelona, porque se me acaba el paro en unos días y me estoy quedando sin pasta, porque no vivo solo y no puedo irme..un montón de razones
más me duele lo de low y lo de the connection + the new trocaderos en octubre y the drones en noviembre..
Pues les ha quedado un lunes chulísimo.
Rhonda- Mensajes : 50743
CARTEL BAM 2016 (BARCELONA ACCIÓ MUSICAL)
El primer avançament de la programació del BAM, que aquest any celebra la seva 24ena edició, revela els noms de 7 grups: el cantautor anglès Lloyd Cole, la col·laboració entre la veterana banda congolesa Konono nº1 juntament amb Batida, la francesa Jeanne Added, els joves Imarhan amb el seu particular blues del desert, el trio australià The Goon Sax, els francesos d’origen guineà i senagalès MHD i finalment Isaac Ulam que portarà el seu últim álbum “Ratpenat” al BAM.
Per la seva banda Mercè Música revela els primers noms que es podran escoltar durant La Mercè d’enguany; Baaba Maal, una de les veus més reputades i originals del continent africà presentarà el seu últim disc The Traveller. El cantant, compositor i multiinstrumentalista d’orgen libanès Bachar Mar – Khalifé portarà a Barcelona els sons de l’Orient Mijtà i el pop-rock occidental. Com cada any tindrà lloc una nit dediada al flamenc, aquest any amb un luxe d’invitat com és Kiko Veneo con La Banda del Retubre y El Cuarteto Bético de Cuerdas. Per la seva banda La Raíz portarà a La Mercè el seu últim disc “Entre poetes i presos”. L’Original Jazz Orquestra Taller de Músics acompanyaran a la reconeguda Big Mama Montse. Per últim el concert de La Gran Pegatina farà parada a Barcelona dins la seva gira Europea.
A principis de setembre es donarà a conèixer la resta de la programació, així com els diferents espais i horaris.
El primer avançament de la programació del BAM, que aquest any celebra la seva 24ena edició, revela els noms de 7 grups: el cantautor anglès Lloyd Cole, la col·laboració entre la veterana banda congolesa Konono nº1 juntament amb Batida, la francesa Jeanne Added, els joves Imarhan amb el seu particular blues del desert, el trio australià The Goon Sax, els francesos d’origen guineà i senagalès MHD i finalment Isaac Ulam que portarà el seu últim álbum “Ratpenat” al BAM.
Per la seva banda Mercè Música revela els primers noms que es podran escoltar durant La Mercè d’enguany; Baaba Maal, una de les veus més reputades i originals del continent africà presentarà el seu últim disc The Traveller. El cantant, compositor i multiinstrumentalista d’orgen libanès Bachar Mar – Khalifé portarà a Barcelona els sons de l’Orient Mijtà i el pop-rock occidental. Com cada any tindrà lloc una nit dediada al flamenc, aquest any amb un luxe d’invitat com és Kiko Veneo con La Banda del Retubre y El Cuarteto Bético de Cuerdas. Per la seva banda La Raíz portarà a La Mercè el seu últim disc “Entre poetes i presos”. L’Original Jazz Orquestra Taller de Músics acompanyaran a la reconeguda Big Mama Montse. Per últim el concert de La Gran Pegatina farà parada a Barcelona dins la seva gira Europea.
A principis de setembre es donarà a conèixer la resta de la programació, així com els diferents espais i horaris.
jackinthebox- Mensajes : 24278
Lloyd Cole, Kiko Veneno... not bad
Kirchhoff- Mensajes : 12646
Página 7 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7