Axl reparte amor

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Mensaje por Drakixx Miér 28 Jun 2017 - 22:24

rockero deprimido escribió:Nunca he oido hacer falsete a Axl, o eso o tenemos distintos concepto de tal.
Axl, tiene, o tenia bastantes octavas, que le permite cantar bastante grave y subir, sin llegar a hacer falsete muy alto.Pero la tecnica del falsete, yo no se la he oido.Axl reparte amor - Página 6 Mbd11

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Yo creo que confundís ciertos agudos con hacer falsete.
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Mensaje por DumDumBoy Miér 28 Jun 2017 - 22:29

Drakixx escribió:
rockero deprimido escribió:Nunca he oido hacer falsete a Axl, o eso o tenemos distintos concepto de tal.
Axl, tiene, o tenia bastantes octavas, que le permite cantar bastante grave y subir, sin llegar a hacer falsete muy alto.Pero la tecnica del falsete, yo no se la he oido.Axl reparte amor - Página 6 Mbd11

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Yo creo que confundís ciertos agudos con hacer falsete.

El agudo de Axl caracteristico no es su voz natural cambia la textura, es falsete.
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Mensaje por DumDumBoy Miér 28 Jun 2017 - 22:37

DumDumBoy escribió:
Drakixx escribió:
rockero deprimido escribió:Nunca he oido hacer falsete a Axl, o eso o tenemos distintos concepto de tal.
Axl, tiene, o tenia bastantes octavas, que le permite cantar bastante grave y subir, sin llegar a hacer falsete muy alto.Pero la tecnica del falsete, yo no se la he oido.Axl reparte amor - Página 6 Mbd11

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Yo creo que confundís ciertos agudos con hacer falsete.

El agudo de Axl caracteristico no es su voz natural cambia la textura, es falsete.

Tampoco me hagáis mucho caso q yo de técnica vocal no tengo ni idea. Lo digo por el cambio de textura, pero yo q se igual hay otra técnica para hacer eso q no es el falsete.
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Mensaje por VELVETGUNNER Miér 28 Jun 2017 - 22:48

DumDumBoy escribió:
DumDumBoy escribió:
Drakixx escribió:
rockero deprimido escribió:Nunca he oido hacer falsete a Axl, o eso o tenemos distintos concepto de tal.
Axl, tiene, o tenia bastantes octavas, que le permite cantar bastante grave y subir, sin llegar a hacer falsete muy alto.Pero la tecnica del falsete, yo no se la he oido.Axl reparte amor - Página 6 Mbd11

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Yo creo que confundís ciertos agudos con hacer falsete.

El agudo de Axl caracteristico no es su voz natural cambia la textura, es falsete.

Tampoco me hagáis mucho caso q yo de técnica vocal no tengo ni idea. Lo digo por el cambio de textura, pero yo q se igual hay otra técnica para hacer eso q no es el falsete.

El Mickey es un claro falsete, cuando le mete el rasp al Mickey ya no parece tan falsete porque tiene grano, pero sigue siendo falsete.
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Mensaje por borope Jue 29 Jun 2017 - 2:36

Moltisanti escribió:
borope escribió:
Moltisanti escribió:
borope escribió:Molti, esto es el hard rock en USA hoy en dia. Dime que la fauna en GNR San Francisco era muy diferente, y no te creeré.

Mmmmm tío, sí, un poco diferente sí, más joven. No sé dónde les viste tú en USA, pero es San Francisco, no sé, no conozco todo USA, sólo California un poco, pero el día de San Francisco vi a gente más joven y más... cómo decirlo, más "móvil" que esa estampa, que te vuelvo a repetir, me parece gloriosa.

Esta gira de GNR es felipona tío, por fuerza tiene que haber gente de entre 30 y 40 años que tenga aspecto algo más juvenil que esos enormes personajes que muestras en esas fotos.

Pues me alegro, pero el hard rock en "middle america", es esto. no hay mas. Y si ves a alguien de menos de 20 es que va con sus padres...

¿Middle america? Tú vivías en Colorado ¿no, fumeta? Pues podría ser peor, podrías vivir en un estado en middle of America donde ni siquiera se pudiese fumar ni bandas como las que mencionas recalasen, que haberlos los habrá.

Tb es verdad Laughing Laughing Laughing
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 7:16

thejesu escribió:
Moltisanti escribió:

A John Lennon no le gustaba su voz y le pedía a George Martin que se la colorease con toda clase de trucos de estudio. Flipas. Uno de los mejores cantantes de la historia. A saber cómo era su voz natural, porque desde luego en directo apenas se oía, pero molaba que te cagas. Pero en estudio, quitando el primer disco (Twist and shout ES Lennon, el 12º tema que grababan en un solo día, final de las sesiones de Please Please Me, llega REVENTADO ahí, esa es su verdadera voz, y cojones, ESO es rasp), todo son filtros y filtros y más filtros. Nunca sabes en estudio. Nunca sabes.

A mí me flipa el deje característico de Lennon, rozando el falsete, que se le queda con los años.

Es que en menos de 10 años pasa de cantar a pleno pulmón en Twist and Shout, a tener una voz preciosa y delicada en temas como Across the Universe o en A Day In The Life.

De los Beatles podríamos estar hablando años Laughing

Sí.

Pero ojo, que en Across the universe hay voz retocada, con algún efecto. En general Lennon suena distorsionado en estudio, lo que dije ayer, él mismo lo pedía porque (!!!) no le molaba su voz. Es igual, era el puto amo. MacManaman sí que sonaba más natural, de hecho MacCarten es un músico en general más natural, como músico y como cantante. No le costaba. Nada. Cero. Jamás sufría. Jamás miraba el mástil. Puto amo. Putos amos. Los putos amos del putoamismo putoamal.
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Mensaje por DumDumBoy Jue 29 Jun 2017 - 7:24

Moltisanti escribió:
thejesu escribió:
Moltisanti escribió:

A John Lennon no le gustaba su voz y le pedía a George Martin que se la colorease con toda clase de trucos de estudio. Flipas. Uno de los mejores cantantes de la historia. A saber cómo era su voz natural, porque desde luego en directo apenas se oía, pero molaba que te cagas. Pero en estudio, quitando el primer disco (Twist and shout ES Lennon, el 12º tema que grababan en un solo día, final de las sesiones de Please Please Me, llega REVENTADO ahí, esa es su verdadera voz, y cojones, ESO es rasp), todo son filtros y filtros y más filtros. Nunca sabes en estudio. Nunca sabes.

A mí me flipa el deje característico de Lennon, rozando el falsete, que se le queda con los años.

Es que en menos de 10 años pasa de cantar a pleno pulmón en Twist and Shout, a tener una voz preciosa y delicada en temas como Across the Universe o en A Day In The Life.

De los Beatles podríamos estar hablando años Laughing

Sí.

Pero ojo, que en Across the universe hay voz retocada, con algún efecto. En general Lennon suena distorsionado en estudio, lo que dije ayer, él mismo lo pedía porque (!!!) no le molaba su voz. Es igual, era el puto amo. MacManaman sí que sonaba más natural, de hecho MacCarten es un músico en general más natural, como músico y como cantante. No le costaba. Nada. Cero. Jamás sufría. Jamás miraba el mástil. Puto amo. Putos amos. Los putos amos del putoamismo putoamal.

De hecho los retoques, filtros y voces dobladas de Lennon fue una de las bazas que usó Butch Vig para convencer a Cobain de meter algún efecto o doble voz en Nevermind Laughing
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 7:27

vernset escribió:But here goes.  The legal facts are inescapable.  Slash and Duff, as Remaining Original Partners, boxed the singer in from NYD ’96 (when the singer quit Original Gn’R to form his solo “new band” and register a “new p’ship”) until ’14 when he came crawling back to them to seek approval to license his cover/solo band’s Vegas DVD.  What Slash n’ Duff fail to disclose in their accounts (and legal pleadings reigning the singer in), is that while the singer lied about the timing of the MOU in which he pirated the trademark, they BOTH failed to bring colorable action before the four-year statute of limitations in California had run.  They would’ve had to bring suit in ’96 since the MOU was signed in ’92 (even though Axl indisputably lied in his “open letter” about the timing of when he presented the MOU).  Since ’98, however, both Slash and Duff, with clear heads, have been an inseparable rock legally.  They controlled Original Gn’R’s sole asset—the back catalogue—while they were winning Grammies, and never wavered to Axl’s solo Gn’R (licensing, merch, synch, and so on).  It was a stalemate.  Axl controlled the trademark, as Leaving Partner, but failed to capitalize on it to the extent of late-night talk show mockery.  What’s a control freak with trademark in tow without the guitarist that made him famous?  That’s not rhetorical—what’s the trademark Coca-Cola without the recipe?

It likely seems that I’m avoiding your insightful questions, but stick with me.  My forte is more identifying and translating legal fact and pleadings to root out myth, revisionism, and contrarianism so that we can all get to a common understanding given the singer’s (and his live-ins) indisputable revisionism and litigiousness.  If I offer opinion based upon the legal pleadings and recent, relevant legal facts coupled with my own observations, it’s bound to be unpopular.  And right quick.

But if there’s ever a time, it’s on the eve of AFD 30 while the negotiation pokers are likely in the fire.  Eyes are on this board, after all—the tail wags the dog, particularly in light of the monstrosity, conglomerate LN culling its data and the hypersensitivities of the singer to insight drawn from fact.  Here goes:

The singer is coasting along, happy as a pig in shit that Slash is carrying/owning the show to the masses in sold-out stadiums world-wide, and is high as a kite on, what appears to me, to be a cocktail of psychotropic meds given his blunted affect at CE and Globo.  He capitulated to Remaining Original Gn’R Partners Slash and Duff for a payday assuredly now into the tens of millions, and for peace of mind.  He is now adored the world over for simply showing up on time (even though as a result of a coercive division of loss term), lazying out a Barry Gibb falsetto, and flashing a shit-eating grin for the opposite gender (“oh, look how happy this ‘most dangerous’ singer is”).  But he’s dumber than a box of rocks, a Jim Jones recruit-type lackey, and is now grandfather age.  He has the mind of a child, and his raging live-ins make Elvis’ posse look legit.  After being beaten down by Slash and Duff to the point that he couldn’t pay his umpteenth “keyboardist” to infringe upon copyrighted what-have-you German ambient noise, he is the quintessential sellout.

LiveNation.  LN, and its insurers, run the show.  Second only to Slash and Duff’s separate counsel and (professional) management.  Forget about the stamped tail of the jet—this is a data culling conglomerate with more subsidiaries than I have hairs on my head.  Great that they’ve stifled the singer’s bully live-ins and professionally sell the tour, but it’s “diversity” first.  Adler’s fourth replacement looks like more of the world than Adler himself—Adler (God love him) is a super-minority Jew that looks like a “white” Californian.  The second what-have-you on “keys” looks like more of the world than the what-have-you before her (some guy with a towel or whatever?) .  And, bonus! she’s female.  We’ve gotta sell Asia, south of America, and the Mid-East.  Not many folks look like Adler in any of those places, as I can attest to, as having travelled to all.

Duff Money has been a financial consultant and (successful) writer longer than he was ever recording and performing for Original Gn’R.   This multi-millionaire (on investments alone) is so far removed from reality that he is an open socialist bathing in capitalism.   Mr. Punk Rock/HR Man sent Adler to the sidelines due to injury.  Duff Money, to me, is the disgusting party in this grab.

Izzy got out while the getting was good.  By offering his equity share (that was gobbled up by S/D/A) he avoided all legal liability and drawing from his capital account resulting from the singer’s assholery and criminal acts while still maintaining his juicy cut of the publishing royalties.  Mind you, Remaining Partners Slash and Duff were eating the singer’s “recording” indulgence until 1998 from the singer’s SOLO BAND.  And, to my memory, Izzy wasn’t necessarily a tight guitarist live—that’s the kind of shit that matters today, a 50+ year-old guitarist with no known riffs in the rock community who has made a living playing Izzy’s chords better than Izzy and picking in and around Slash as Izzy once did.  He’s none too happy, as the record shows.  “Stuck in the Middle,” “F.P. Money” with Adler’s first/metal replacement, and the “bullshit” reply to the singer’s, well, bullshit (as Duff Money sat in complicity).

Slash is the perpetual busy body—hence the nickname.  He, more than anyone else, knows that the singer can no longer bring it (live, anyhow).  Despite once being an unprincipled thief and dope fiend, he is rock defined.  That motherfucker can raise the dead with his tone alone.  But he’s bored as fuck with this S/D/A reunion.  This man holds the keys to your new music.  He is not going to work up the singer’s shitfest of material that the singer alluded to at the CE—it’s one of the primary reasons he didn’t cowtail on to the singer’s solo band to begin with.

The insightful questions, then, come back your way.   Sure, recordings are profitable—ask the likes of “Jay-Z.”  To say that it just isn’t so is just another form of Axl apologism.  Slash will lay down his tracks in days or weeks.  But to what?

But then there’s Adler.  He’s my bellwether.  Silence is as silence does.


Tiene bastante sentido. No sé si es verdad, pero tiene bastante sentido.

LA HOSTIA PUTA.

varias cuestiones:

1) No entiendo cómo puedo entender cada jodido artículo de baloncesto en inglés y costarme tanto estas marcianadas sobre el rock. No, no uso el google traducer.

2) Este es MUY colega de Steven Adler. Y es racista, además, y sexista, me olvidaba de sexista. Aunque encaje.

3) Siento tener razón sobre Axl. Bajada de pantalones monstruosa al final, cuando ya tuviste que volver arrastrándote a estos dos para sacar un dvd y a Slash para mantener el tema, porque sí, es Slash quien mantiene el tema.

4) Palito a Duff. ¿Verdadero? ¿Falso? Tiene más sentido que el siguiente capítulo de Twin Peaks.

Voy a seguir leyendo.
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Mensaje por caponeslashdot Jue 29 Jun 2017 - 7:31

Basura infecta e interesada.

Como el 99% de lo que se lee aquí por otra parte. Nada nuevo.
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 7:34

caponeslashdot escribió:Basura infecta e interesada.

Como el 99% de lo que se lee aquí por otra parte. Nada nuevo.

¿El tocho que ha colgado vernset? ¿Si?

¿De quién será? ¿Ya lo habías leído?
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Mensaje por caponeslashdot Jue 29 Jun 2017 - 7:37

Moltisanti escribió:
caponeslashdot escribió:Basura infecta e interesada.

Como el 99% de lo que se lee aquí por otra parte. Nada nuevo.

¿El tocho que ha colgado vernset? ¿Si?

¿De quién será? ¿Ya lo habías leído?

No lo habia visto antes, pero se le ve el plumero cosa fina.
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 7:37

caponeslashdot escribió:
Moltisanti escribió:
caponeslashdot escribió:Basura infecta e interesada.

Como el 99% de lo que se lee aquí por otra parte. Nada nuevo.

¿El tocho que ha colgado vernset? ¿Si?

¿De quién será? ¿Ya lo habías leído?

No lo habia visto antes, pero se le ve el plumero cosa fina.

¿Alan Niven?
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 7:37

¿Azoff? ¿El gran Merck? Laughing Laughing Laughing
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Mensaje por caponeslashdot Jue 29 Jun 2017 - 7:38

Pero ya me imagino que como habla de lawyas, te la pone dura.
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 7:41

caponeslashdot escribió:Pero ya me imagino que como habla de lawyas, te la pone dura.

Laughing Laughing Laughing cómo me conoces bitch.
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Mensaje por Godofredo Jue 29 Jun 2017 - 7:42

Moltisanti escribió:
vernset escribió:But here goes.  The legal facts are inescapable.  Slash and Duff, as Remaining Original Partners, boxed the singer in from NYD ’96 (when the singer quit Original Gn’R to form his solo “new band” and register a “new p’ship”) until ’14 when he came crawling back to them to seek approval to license his cover/solo band’s Vegas DVD.  What Slash n’ Duff fail to disclose in their accounts (and legal pleadings reigning the singer in), is that while the singer lied about the timing of the MOU in which he pirated the trademark, they BOTH failed to bring colorable action before the four-year statute of limitations in California had run.  They would’ve had to bring suit in ’96 since the MOU was signed in ’92 (even though Axl indisputably lied in his “open letter” about the timing of when he presented the MOU).  Since ’98, however, both Slash and Duff, with clear heads, have been an inseparable rock legally.  They controlled Original Gn’R’s sole asset—the back catalogue—while they were winning Grammies, and never wavered to Axl’s solo Gn’R (licensing, merch, synch, and so on).  It was a stalemate.  Axl controlled the trademark, as Leaving Partner, but failed to capitalize on it to the extent of late-night talk show mockery.  What’s a control freak with trademark in tow without the guitarist that made him famous?  That’s not rhetorical—what’s the trademark Coca-Cola without the recipe?

It likely seems that I’m avoiding your insightful questions, but stick with me.  My forte is more identifying and translating legal fact and pleadings to root out myth, revisionism, and contrarianism so that we can all get to a common understanding given the singer’s (and his live-ins) indisputable revisionism and litigiousness.  If I offer opinion based upon the legal pleadings and recent, relevant legal facts coupled with my own observations, it’s bound to be unpopular.  And right quick.

But if there’s ever a time, it’s on the eve of AFD 30 while the negotiation pokers are likely in the fire.  Eyes are on this board, after all—the tail wags the dog, particularly in light of the monstrosity, conglomerate LN culling its data and the hypersensitivities of the singer to insight drawn from fact.  Here goes:

The singer is coasting along, happy as a pig in shit that Slash is carrying/owning the show to the masses in sold-out stadiums world-wide, and is high as a kite on, what appears to me, to be a cocktail of psychotropic meds given his blunted affect at CE and Globo.  He capitulated to Remaining Original Gn’R Partners Slash and Duff for a payday assuredly now into the tens of millions, and for peace of mind.  He is now adored the world over for simply showing up on time (even though as a result of a coercive division of loss term), lazying out a Barry Gibb falsetto, and flashing a shit-eating grin for the opposite gender (“oh, look how happy this ‘most dangerous’ singer is”).  But he’s dumber than a box of rocks, a Jim Jones recruit-type lackey, and is now grandfather age.  He has the mind of a child, and his raging live-ins make Elvis’ posse look legit.  After being beaten down by Slash and Duff to the point that he couldn’t pay his umpteenth “keyboardist” to infringe upon copyrighted what-have-you German ambient noise, he is the quintessential sellout.

LiveNation.  LN, and its insurers, run the show.  Second only to Slash and Duff’s separate counsel and (professional) management.  Forget about the stamped tail of the jet—this is a data culling conglomerate with more subsidiaries than I have hairs on my head.  Great that they’ve stifled the singer’s bully live-ins and professionally sell the tour, but it’s “diversity” first.  Adler’s fourth replacement looks like more of the world than Adler himself—Adler (God love him) is a super-minority Jew that looks like a “white” Californian.  The second what-have-you on “keys” looks like more of the world than the what-have-you before her (some guy with a towel or whatever?) .  And, bonus! she’s female.  We’ve gotta sell Asia, south of America, and the Mid-East.  Not many folks look like Adler in any of those places, as I can attest to, as having travelled to all.

Duff Money has been a financial consultant and (successful) writer longer than he was ever recording and performing for Original Gn’R.   This multi-millionaire (on investments alone) is so far removed from reality that he is an open socialist bathing in capitalism.   Mr. Punk Rock/HR Man sent Adler to the sidelines due to injury.  Duff Money, to me, is the disgusting party in this grab.

Izzy got out while the getting was good.  By offering his equity share (that was gobbled up by S/D/A) he avoided all legal liability and drawing from his capital account resulting from the singer’s assholery and criminal acts while still maintaining his juicy cut of the publishing royalties.  Mind you, Remaining Partners Slash and Duff were eating the singer’s “recording” indulgence until 1998 from the singer’s SOLO BAND.  And, to my memory, Izzy wasn’t necessarily a tight guitarist live—that’s the kind of shit that matters today, a 50+ year-old guitarist with no known riffs in the rock community who has made a living playing Izzy’s chords better than Izzy and picking in and around Slash as Izzy once did.  He’s none too happy, as the record shows.  “Stuck in the Middle,” “F.P. Money” with Adler’s first/metal replacement, and the “bullshit” reply to the singer’s, well, bullshit (as Duff Money sat in complicity).

Slash is the perpetual busy body—hence the nickname.  He, more than anyone else, knows that the singer can no longer bring it (live, anyhow).  Despite once being an unprincipled thief and dope fiend, he is rock defined.  That motherfucker can raise the dead with his tone alone.  But he’s bored as fuck with this S/D/A reunion.  This man holds the keys to your new music.  He is not going to work up the singer’s shitfest of material that the singer alluded to at the CE—it’s one of the primary reasons he didn’t cowtail on to the singer’s solo band to begin with.

The insightful questions, then, come back your way.   Sure, recordings are profitable—ask the likes of “Jay-Z.”  To say that it just isn’t so is just another form of Axl apologism.  Slash will lay down his tracks in days or weeks.  But to what?

But then there’s Adler.  He’s my bellwether.  Silence is as silence does.


Tiene bastante sentido. No sé si es verdad, pero tiene bastante sentido.

LA HOSTIA PUTA.

varias cuestiones:

1) No entiendo cómo puedo entender cada jodido artículo de baloncesto en inglés y costarme tanto estas marcianadas sobre el rock. No, no uso el google traducer.

2) Este es MUY colega de Steven Adler. Y es racista, además, y sexista, me olvidaba de sexista. Aunque encaje.

3) Siento tener razón sobre Axl. Bajada de pantalones monstruosa al final, cuando ya tuviste que volver arrastrándote a estos dos para sacar un dvd y a Slash para mantener el tema, porque sí, es Slash quien mantiene el tema.

4) Palito a Duff. ¿Verdadero? ¿Falso? Tiene más sentido que el siguiente capítulo de Twin Peaks.

Voy a seguir leyendo.

Así es, iker.

Assholery Laughing

Yo ayer tuve que googlear un par de palabros, descubriendo de pasada la maravillosa expresión "to gobble to the bag" pig
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 7:49

Godofredo escribió:
Moltisanti escribió:
vernset escribió:But here goes.  The legal facts are inescapable.  Slash and Duff, as Remaining Original Partners, boxed the singer in from NYD ’96 (when the singer quit Original Gn’R to form his solo “new band” and register a “new p’ship”) until ’14 when he came crawling back to them to seek approval to license his cover/solo band’s Vegas DVD.  What Slash n’ Duff fail to disclose in their accounts (and legal pleadings reigning the singer in), is that while the singer lied about the timing of the MOU in which he pirated the trademark, they BOTH failed to bring colorable action before the four-year statute of limitations in California had run.  They would’ve had to bring suit in ’96 since the MOU was signed in ’92 (even though Axl indisputably lied in his “open letter” about the timing of when he presented the MOU).  Since ’98, however, both Slash and Duff, with clear heads, have been an inseparable rock legally.  They controlled Original Gn’R’s sole asset—the back catalogue—while they were winning Grammies, and never wavered to Axl’s solo Gn’R (licensing, merch, synch, and so on).  It was a stalemate.  Axl controlled the trademark, as Leaving Partner, but failed to capitalize on it to the extent of late-night talk show mockery.  What’s a control freak with trademark in tow without the guitarist that made him famous?  That’s not rhetorical—what’s the trademark Coca-Cola without the recipe?

It likely seems that I’m avoiding your insightful questions, but stick with me.  My forte is more identifying and translating legal fact and pleadings to root out myth, revisionism, and contrarianism so that we can all get to a common understanding given the singer’s (and his live-ins) indisputable revisionism and litigiousness.  If I offer opinion based upon the legal pleadings and recent, relevant legal facts coupled with my own observations, it’s bound to be unpopular.  And right quick.

But if there’s ever a time, it’s on the eve of AFD 30 while the negotiation pokers are likely in the fire.  Eyes are on this board, after all—the tail wags the dog, particularly in light of the monstrosity, conglomerate LN culling its data and the hypersensitivities of the singer to insight drawn from fact.  Here goes:

The singer is coasting along, happy as a pig in shit that Slash is carrying/owning the show to the masses in sold-out stadiums world-wide, and is high as a kite on, what appears to me, to be a cocktail of psychotropic meds given his blunted affect at CE and Globo.  He capitulated to Remaining Original Gn’R Partners Slash and Duff for a payday assuredly now into the tens of millions, and for peace of mind.  He is now adored the world over for simply showing up on time (even though as a result of a coercive division of loss term), lazying out a Barry Gibb falsetto, and flashing a shit-eating grin for the opposite gender (“oh, look how happy this ‘most dangerous’ singer is”).  But he’s dumber than a box of rocks, a Jim Jones recruit-type lackey, and is now grandfather age.  He has the mind of a child, and his raging live-ins make Elvis’ posse look legit.  After being beaten down by Slash and Duff to the point that he couldn’t pay his umpteenth “keyboardist” to infringe upon copyrighted what-have-you German ambient noise, he is the quintessential sellout.

LiveNation.  LN, and its insurers, run the show.  Second only to Slash and Duff’s separate counsel and (professional) management.  Forget about the stamped tail of the jet—this is a data culling conglomerate with more subsidiaries than I have hairs on my head.  Great that they’ve stifled the singer’s bully live-ins and professionally sell the tour, but it’s “diversity” first.  Adler’s fourth replacement looks like more of the world than Adler himself—Adler (God love him) is a super-minority Jew that looks like a “white” Californian.  The second what-have-you on “keys” looks like more of the world than the what-have-you before her (some guy with a towel or whatever?) .  And, bonus! she’s female.  We’ve gotta sell Asia, south of America, and the Mid-East.  Not many folks look like Adler in any of those places, as I can attest to, as having travelled to all.

Duff Money has been a financial consultant and (successful) writer longer than he was ever recording and performing for Original Gn’R.   This multi-millionaire (on investments alone) is so far removed from reality that he is an open socialist bathing in capitalism.   Mr. Punk Rock/HR Man sent Adler to the sidelines due to injury.  Duff Money, to me, is the disgusting party in this grab.

Izzy got out while the getting was good.  By offering his equity share (that was gobbled up by S/D/A) he avoided all legal liability and drawing from his capital account resulting from the singer’s assholery and criminal acts while still maintaining his juicy cut of the publishing royalties.  Mind you, Remaining Partners Slash and Duff were eating the singer’s “recording” indulgence until 1998 from the singer’s SOLO BAND.  And, to my memory, Izzy wasn’t necessarily a tight guitarist live—that’s the kind of shit that matters today, a 50+ year-old guitarist with no known riffs in the rock community who has made a living playing Izzy’s chords better than Izzy and picking in and around Slash as Izzy once did.  He’s none too happy, as the record shows.  “Stuck in the Middle,” “F.P. Money” with Adler’s first/metal replacement, and the “bullshit” reply to the singer’s, well, bullshit (as Duff Money sat in complicity).

Slash is the perpetual busy body—hence the nickname.  He, more than anyone else, knows that the singer can no longer bring it (live, anyhow).  Despite once being an unprincipled thief and dope fiend, he is rock defined.  That motherfucker can raise the dead with his tone alone.  But he’s bored as fuck with this S/D/A reunion.  This man holds the keys to your new music.  He is not going to work up the singer’s shitfest of material that the singer alluded to at the CE—it’s one of the primary reasons he didn’t cowtail on to the singer’s solo band to begin with.

The insightful questions, then, come back your way.   Sure, recordings are profitable—ask the likes of “Jay-Z.”  To say that it just isn’t so is just another form of Axl apologism.  Slash will lay down his tracks in days or weeks.  But to what?

But then there’s Adler.  He’s my bellwether.  Silence is as silence does.


Tiene bastante sentido. No sé si es verdad, pero tiene bastante sentido.

LA HOSTIA PUTA.

varias cuestiones:

1) No entiendo cómo puedo entender cada jodido artículo de baloncesto en inglés y costarme tanto estas marcianadas sobre el rock. No, no uso el google traducer.

2) Este es MUY colega de Steven Adler. Y es racista, además, y sexista, me olvidaba de sexista. Aunque encaje.

3) Siento tener razón sobre Axl. Bajada de pantalones monstruosa al final, cuando ya tuviste que volver arrastrándote a estos dos para sacar un dvd y a Slash para mantener el tema, porque sí, es Slash quien mantiene el tema.

4) Palito a Duff. ¿Verdadero? ¿Falso? Tiene más sentido que el siguiente capítulo de Twin Peaks.

Voy a seguir leyendo.

Así es, iker.

Assholery Laughing

Yo ayer tuve que googlear un par de palabros, descubriendo de pasada la maravillosa expresión "to gobble to the bag" pig

Assholery, joder. Qué grande.

¿Qué significa lo que has puesto? Repito: no uso googla traduza excepto en casos límites, y este no lo es. Prefiero que me lo pongas tú, que me vas a poner más cachondo que google. pig pig pig
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 7:50

Lo que llevo oyendo media vida, oyes.

"The singer’s assholery"

O dicho en cristiano

"Axl es un gilipollas".
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Mensaje por Godofredo Jue 29 Jun 2017 - 8:28

Moltisanti escribió:
Godofredo escribió:
Moltisanti escribió:
vernset escribió:But here goes.  The legal facts are inescapable.  Slash and Duff, as Remaining Original Partners, boxed the singer in from NYD ’96 (when the singer quit Original Gn’R to form his solo “new band” and register a “new p’ship”) until ’14 when he came crawling back to them to seek approval to license his cover/solo band’s Vegas DVD.  What Slash n’ Duff fail to disclose in their accounts (and legal pleadings reigning the singer in), is that while the singer lied about the timing of the MOU in which he pirated the trademark, they BOTH failed to bring colorable action before the four-year statute of limitations in California had run.  They would’ve had to bring suit in ’96 since the MOU was signed in ’92 (even though Axl indisputably lied in his “open letter” about the timing of when he presented the MOU).  Since ’98, however, both Slash and Duff, with clear heads, have been an inseparable rock legally.  They controlled Original Gn’R’s sole asset—the back catalogue—while they were winning Grammies, and never wavered to Axl’s solo Gn’R (licensing, merch, synch, and so on).  It was a stalemate.  Axl controlled the trademark, as Leaving Partner, but failed to capitalize on it to the extent of late-night talk show mockery.  What’s a control freak with trademark in tow without the guitarist that made him famous?  That’s not rhetorical—what’s the trademark Coca-Cola without the recipe?

It likely seems that I’m avoiding your insightful questions, but stick with me.  My forte is more identifying and translating legal fact and pleadings to root out myth, revisionism, and contrarianism so that we can all get to a common understanding given the singer’s (and his live-ins) indisputable revisionism and litigiousness.  If I offer opinion based upon the legal pleadings and recent, relevant legal facts coupled with my own observations, it’s bound to be unpopular.  And right quick.

But if there’s ever a time, it’s on the eve of AFD 30 while the negotiation pokers are likely in the fire.  Eyes are on this board, after all—the tail wags the dog, particularly in light of the monstrosity, conglomerate LN culling its data and the hypersensitivities of the singer to insight drawn from fact.  Here goes:

The singer is coasting along, happy as a pig in shit that Slash is carrying/owning the show to the masses in sold-out stadiums world-wide, and is high as a kite on, what appears to me, to be a cocktail of psychotropic meds given his blunted affect at CE and Globo.  He capitulated to Remaining Original Gn’R Partners Slash and Duff for a payday assuredly now into the tens of millions, and for peace of mind.  He is now adored the world over for simply showing up on time (even though as a result of a coercive division of loss term), lazying out a Barry Gibb falsetto, and flashing a shit-eating grin for the opposite gender (“oh, look how happy this ‘most dangerous’ singer is”).  But he’s dumber than a box of rocks, a Jim Jones recruit-type lackey, and is now grandfather age.  He has the mind of a child, and his raging live-ins make Elvis’ posse look legit.  After being beaten down by Slash and Duff to the point that he couldn’t pay his umpteenth “keyboardist” to infringe upon copyrighted what-have-you German ambient noise, he is the quintessential sellout.

LiveNation.  LN, and its insurers, run the show.  Second only to Slash and Duff’s separate counsel and (professional) management.  Forget about the stamped tail of the jet—this is a data culling conglomerate with more subsidiaries than I have hairs on my head.  Great that they’ve stifled the singer’s bully live-ins and professionally sell the tour, but it’s “diversity” first.  Adler’s fourth replacement looks like more of the world than Adler himself—Adler (God love him) is a super-minority Jew that looks like a “white” Californian.  The second what-have-you on “keys” looks like more of the world than the what-have-you before her (some guy with a towel or whatever?) .  And, bonus! she’s female.  We’ve gotta sell Asia, south of America, and the Mid-East.  Not many folks look like Adler in any of those places, as I can attest to, as having travelled to all.

Duff Money has been a financial consultant and (successful) writer longer than he was ever recording and performing for Original Gn’R.   This multi-millionaire (on investments alone) is so far removed from reality that he is an open socialist bathing in capitalism.   Mr. Punk Rock/HR Man sent Adler to the sidelines due to injury.  Duff Money, to me, is the disgusting party in this grab.

Izzy got out while the getting was good.  By offering his equity share (that was gobbled up by S/D/A) he avoided all legal liability and drawing from his capital account resulting from the singer’s assholery and criminal acts while still maintaining his juicy cut of the publishing royalties.  Mind you, Remaining Partners Slash and Duff were eating the singer’s “recording” indulgence until 1998 from the singer’s SOLO BAND.  And, to my memory, Izzy wasn’t necessarily a tight guitarist live—that’s the kind of shit that matters today, a 50+ year-old guitarist with no known riffs in the rock community who has made a living playing Izzy’s chords better than Izzy and picking in and around Slash as Izzy once did.  He’s none too happy, as the record shows.  “Stuck in the Middle,” “F.P. Money” with Adler’s first/metal replacement, and the “bullshit” reply to the singer’s, well, bullshit (as Duff Money sat in complicity).

Slash is the perpetual busy body—hence the nickname.  He, more than anyone else, knows that the singer can no longer bring it (live, anyhow).  Despite once being an unprincipled thief and dope fiend, he is rock defined.  That motherfucker can raise the dead with his tone alone.  But he’s bored as fuck with this S/D/A reunion.  This man holds the keys to your new music.  He is not going to work up the singer’s shitfest of material that the singer alluded to at the CE—it’s one of the primary reasons he didn’t cowtail on to the singer’s solo band to begin with.

The insightful questions, then, come back your way.   Sure, recordings are profitable—ask the likes of “Jay-Z.”  To say that it just isn’t so is just another form of Axl apologism.  Slash will lay down his tracks in days or weeks.  But to what?

But then there’s Adler.  He’s my bellwether.  Silence is as silence does.


Tiene bastante sentido. No sé si es verdad, pero tiene bastante sentido.

LA HOSTIA PUTA.

varias cuestiones:

1) No entiendo cómo puedo entender cada jodido artículo de baloncesto en inglés y costarme tanto estas marcianadas sobre el rock. No, no uso el google traducer.

2) Este es MUY colega de Steven Adler. Y es racista, además, y sexista, me olvidaba de sexista. Aunque encaje.

3) Siento tener razón sobre Axl. Bajada de pantalones monstruosa al final, cuando ya tuviste que volver arrastrándote a estos dos para sacar un dvd y a Slash para mantener el tema, porque sí, es Slash quien mantiene el tema.

4) Palito a Duff. ¿Verdadero? ¿Falso? Tiene más sentido que el siguiente capítulo de Twin Peaks.

Voy a seguir leyendo.

Así es, iker.

Assholery Laughing

Yo ayer tuve que googlear un par de palabros, descubriendo de pasada la maravillosa expresión "to gobble to the bag" pig

Assholery, joder. Qué grande.

¿Qué significa lo que has puesto? Repito: no uso googla traduza excepto en casos límites, y este no lo es. Prefiero que me lo pongas tú, que me vas a poner más cachondo que google. pig pig pig

Traducción libre. Comer los huevos por debajo del culo. Aunque sería más precisa esta otra: chuparla hasta jugar al frontón con mi barbilla y tus pelotas.

Buah, ya me he puesto cachondo yo también Laughing
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Mensaje por junglewar Jue 29 Jun 2017 - 9:08

Yo no se como os enterasteis vosotros del Live Era, yo iba paseando por Gran Vía y al pasar por delante de Madrid Rock (gran tienda como la echo de menos), en la entrada había un montón de estantes con el disco, me quedé a cuadros, como era posible que hubiera salido un disco de mi banda y no me hubiera enterado.
Obviamente entre dentro, cogí uno y lo compré, con la grata sorpresa de que regalaban una cinta de vídeo con 5 videoclips, entre los que estaba esa Jungle, brutal.
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De propina me he encontrado esto en gnrtruth

http://www.guitars101.com/forums/f145/2017-06-17-london-england-remastered-%5Bflac%5D-406689.html

Está grabado desde el público y no suena muy allá comparado con el directo pero sirve para ver lo bien que van los temas en esta gira.
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Mensaje por Harvey Dent Jue 29 Jun 2017 - 9:18

junglewar escribió:Yo no se como os enterasteis vosotros del Live Era, yo iba paseando por Gran Vía y al pasar por delante de Madrid Rock (gran tienda como la echo de menos), en la entrada había un montón de estantes con el disco, me quedé a cuadros, como era posible que hubiera salido un disco de mi banda y no me hubiera enterado.
Obviamente entre dentro, cogí uno y lo compré, con la grata sorpresa de que regalaban una cinta de vídeo con 5 videoclips, entre los que estaba esa Jungle, brutal.
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De propina me he encontrado esto en gnrtruth

http://www.guitars101.com/forums/f145/2017-06-17-london-england-remastered-%5Bflac%5D-406689.html

Está grabado desde el público y no suena muy allá comparado con el directo pero sirve para ver lo bien que van los temas en esta gira.

Porque era el puto 99, y ya hemos dicho que ser fan de GnR era ser un abuelo comunista outsider
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Mensaje por Harvey Dent Jue 29 Jun 2017 - 9:41

Godofredo escribió:
Moltisanti escribió:
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vernset escribió:But here goes.  The legal facts are inescapable.  Slash and Duff, as Remaining Original Partners, boxed the singer in from NYD ’96 (when the singer quit Original Gn’R to form his solo “new band” and register a “new p’ship”) until ’14 when he came crawling back to them to seek approval to license his cover/solo band’s Vegas DVD.  What Slash n’ Duff fail to disclose in their accounts (and legal pleadings reigning the singer in), is that while the singer lied about the timing of the MOU in which he pirated the trademark, they BOTH failed to bring colorable action before the four-year statute of limitations in California had run.  They would’ve had to bring suit in ’96 since the MOU was signed in ’92 (even though Axl indisputably lied in his “open letter” about the timing of when he presented the MOU).  Since ’98, however, both Slash and Duff, with clear heads, have been an inseparable rock legally.  They controlled Original Gn’R’s sole asset—the back catalogue—while they were winning Grammies, and never wavered to Axl’s solo Gn’R (licensing, merch, synch, and so on).  It was a stalemate.  Axl controlled the trademark, as Leaving Partner, but failed to capitalize on it to the extent of late-night talk show mockery.  What’s a control freak with trademark in tow without the guitarist that made him famous?  That’s not rhetorical—what’s the trademark Coca-Cola without the recipe?

It likely seems that I’m avoiding your insightful questions, but stick with me.  My forte is more identifying and translating legal fact and pleadings to root out myth, revisionism, and contrarianism so that we can all get to a common understanding given the singer’s (and his live-ins) indisputable revisionism and litigiousness.  If I offer opinion based upon the legal pleadings and recent, relevant legal facts coupled with my own observations, it’s bound to be unpopular.  And right quick.

But if there’s ever a time, it’s on the eve of AFD 30 while the negotiation pokers are likely in the fire.  Eyes are on this board, after all—the tail wags the dog, particularly in light of the monstrosity, conglomerate LN culling its data and the hypersensitivities of the singer to insight drawn from fact.  Here goes:

The singer is coasting along, happy as a pig in shit that Slash is carrying/owning the show to the masses in sold-out stadiums world-wide, and is high as a kite on, what appears to me, to be a cocktail of psychotropic meds given his blunted affect at CE and Globo.  He capitulated to Remaining Original Gn’R Partners Slash and Duff for a payday assuredly now into the tens of millions, and for peace of mind.  He is now adored the world over for simply showing up on time (even though as a result of a coercive division of loss term), lazying out a Barry Gibb falsetto, and flashing a shit-eating grin for the opposite gender (“oh, look how happy this ‘most dangerous’ singer is”).  But he’s dumber than a box of rocks, a Jim Jones recruit-type lackey, and is now grandfather age.  He has the mind of a child, and his raging live-ins make Elvis’ posse look legit.  After being beaten down by Slash and Duff to the point that he couldn’t pay his umpteenth “keyboardist” to infringe upon copyrighted what-have-you German ambient noise, he is the quintessential sellout.

LiveNation.  LN, and its insurers, run the show.  Second only to Slash and Duff’s separate counsel and (professional) management.  Forget about the stamped tail of the jet—this is a data culling conglomerate with more subsidiaries than I have hairs on my head.  Great that they’ve stifled the singer’s bully live-ins and professionally sell the tour, but it’s “diversity” first.  Adler’s fourth replacement looks like more of the world than Adler himself—Adler (God love him) is a super-minority Jew that looks like a “white” Californian.  The second what-have-you on “keys” looks like more of the world than the what-have-you before her (some guy with a towel or whatever?) .  And, bonus! she’s female.  We’ve gotta sell Asia, south of America, and the Mid-East.  Not many folks look like Adler in any of those places, as I can attest to, as having travelled to all.

Duff Money has been a financial consultant and (successful) writer longer than he was ever recording and performing for Original Gn’R.   This multi-millionaire (on investments alone) is so far removed from reality that he is an open socialist bathing in capitalism.   Mr. Punk Rock/HR Man sent Adler to the sidelines due to injury.  Duff Money, to me, is the disgusting party in this grab.

Izzy got out while the getting was good.  By offering his equity share (that was gobbled up by S/D/A) he avoided all legal liability and drawing from his capital account resulting from the singer’s assholery and criminal acts while still maintaining his juicy cut of the publishing royalties.  Mind you, Remaining Partners Slash and Duff were eating the singer’s “recording” indulgence until 1998 from the singer’s SOLO BAND.  And, to my memory, Izzy wasn’t necessarily a tight guitarist live—that’s the kind of shit that matters today, a 50+ year-old guitarist with no known riffs in the rock community who has made a living playing Izzy’s chords better than Izzy and picking in and around Slash as Izzy once did.  He’s none too happy, as the record shows.  “Stuck in the Middle,” “F.P. Money” with Adler’s first/metal replacement, and the “bullshit” reply to the singer’s, well, bullshit (as Duff Money sat in complicity).

Slash is the perpetual busy body—hence the nickname.  He, more than anyone else, knows that the singer can no longer bring it (live, anyhow).  Despite once being an unprincipled thief and dope fiend, he is rock defined.  That motherfucker can raise the dead with his tone alone.  But he’s bored as fuck with this S/D/A reunion.  This man holds the keys to your new music.  He is not going to work up the singer’s shitfest of material that the singer alluded to at the CE—it’s one of the primary reasons he didn’t cowtail on to the singer’s solo band to begin with.

The insightful questions, then, come back your way.   Sure, recordings are profitable—ask the likes of “Jay-Z.”  To say that it just isn’t so is just another form of Axl apologism.  Slash will lay down his tracks in days or weeks.  But to what?

But then there’s Adler.  He’s my bellwether.  Silence is as silence does.


Tiene bastante sentido. No sé si es verdad, pero tiene bastante sentido.

LA HOSTIA PUTA.

varias cuestiones:

1) No entiendo cómo puedo entender cada jodido artículo de baloncesto en inglés y costarme tanto estas marcianadas sobre el rock. No, no uso el google traducer.

2) Este es MUY colega de Steven Adler. Y es racista, además, y sexista, me olvidaba de sexista. Aunque encaje.

3) Siento tener razón sobre Axl. Bajada de pantalones monstruosa al final, cuando ya tuviste que volver arrastrándote a estos dos para sacar un dvd y a Slash para mantener el tema, porque sí, es Slash quien mantiene el tema.

4) Palito a Duff. ¿Verdadero? ¿Falso? Tiene más sentido que el siguiente capítulo de Twin Peaks.

Voy a seguir leyendo.

Así es, iker.

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Yo ayer tuve que googlear un par de palabros, descubriendo de pasada la maravillosa expresión "to gobble to the bag" pig

Assholery, joder. Qué grande.

¿Qué significa lo que has puesto? Repito: no uso googla traduza excepto en casos límites, y este no lo es. Prefiero que me lo pongas tú, que me vas a poner más cachondo que google. pig pig pig

Traducción libre. Comer los huevos por debajo del culo. Aunque sería más precisa esta otra: chuparla hasta jugar al frontón con mi barbilla y tus pelotas.

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Importante, esta parrafada quien la escribe?

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Mensaje por Perry go round Jue 29 Jun 2017 - 9:59

Coño, a mí no me regalaron esa cinta VHS con el disco Bronca
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 10:11

Vernset, ¿quién escribe la parrafada? ¿La madre de Alan Niven?
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Mensaje por vernset Jue 29 Jun 2017 - 10:19

Harvey Dent escribió:
Godofredo escribió:
Moltisanti escribió:
Godofredo escribió:
Moltisanti escribió:
vernset escribió:But here goes.  The legal facts are inescapable.  Slash and Duff, as Remaining Original Partners, boxed the singer in from NYD ’96 (when the singer quit Original Gn’R to form his solo “new band” and register a “new p’ship”) until ’14 when he came crawling back to them to seek approval to license his cover/solo band’s Vegas DVD.  What Slash n’ Duff fail to disclose in their accounts (and legal pleadings reigning the singer in), is that while the singer lied about the timing of the MOU in which he pirated the trademark, they BOTH failed to bring colorable action before the four-year statute of limitations in California had run.  They would’ve had to bring suit in ’96 since the MOU was signed in ’92 (even though Axl indisputably lied in his “open letter” about the timing of when he presented the MOU).  Since ’98, however, both Slash and Duff, with clear heads, have been an inseparable rock legally.  They controlled Original Gn’R’s sole asset—the back catalogue—while they were winning Grammies, and never wavered to Axl’s solo Gn’R (licensing, merch, synch, and so on).  It was a stalemate.  Axl controlled the trademark, as Leaving Partner, but failed to capitalize on it to the extent of late-night talk show mockery.  What’s a control freak with trademark in tow without the guitarist that made him famous?  That’s not rhetorical—what’s the trademark Coca-Cola without the recipe?

It likely seems that I’m avoiding your insightful questions, but stick with me.  My forte is more identifying and translating legal fact and pleadings to root out myth, revisionism, and contrarianism so that we can all get to a common understanding given the singer’s (and his live-ins) indisputable revisionism and litigiousness.  If I offer opinion based upon the legal pleadings and recent, relevant legal facts coupled with my own observations, it’s bound to be unpopular.  And right quick.

But if there’s ever a time, it’s on the eve of AFD 30 while the negotiation pokers are likely in the fire.  Eyes are on this board, after all—the tail wags the dog, particularly in light of the monstrosity, conglomerate LN culling its data and the hypersensitivities of the singer to insight drawn from fact.  Here goes:

The singer is coasting along, happy as a pig in shit that Slash is carrying/owning the show to the masses in sold-out stadiums world-wide, and is high as a kite on, what appears to me, to be a cocktail of psychotropic meds given his blunted affect at CE and Globo.  He capitulated to Remaining Original Gn’R Partners Slash and Duff for a payday assuredly now into the tens of millions, and for peace of mind.  He is now adored the world over for simply showing up on time (even though as a result of a coercive division of loss term), lazying out a Barry Gibb falsetto, and flashing a shit-eating grin for the opposite gender (“oh, look how happy this ‘most dangerous’ singer is”).  But he’s dumber than a box of rocks, a Jim Jones recruit-type lackey, and is now grandfather age.  He has the mind of a child, and his raging live-ins make Elvis’ posse look legit.  After being beaten down by Slash and Duff to the point that he couldn’t pay his umpteenth “keyboardist” to infringe upon copyrighted what-have-you German ambient noise, he is the quintessential sellout.

LiveNation.  LN, and its insurers, run the show.  Second only to Slash and Duff’s separate counsel and (professional) management.  Forget about the stamped tail of the jet—this is a data culling conglomerate with more subsidiaries than I have hairs on my head.  Great that they’ve stifled the singer’s bully live-ins and professionally sell the tour, but it’s “diversity” first.  Adler’s fourth replacement looks like more of the world than Adler himself—Adler (God love him) is a super-minority Jew that looks like a “white” Californian.  The second what-have-you on “keys” looks like more of the world than the what-have-you before her (some guy with a towel or whatever?) .  And, bonus! she’s female.  We’ve gotta sell Asia, south of America, and the Mid-East.  Not many folks look like Adler in any of those places, as I can attest to, as having travelled to all.

Duff Money has been a financial consultant and (successful) writer longer than he was ever recording and performing for Original Gn’R.   This multi-millionaire (on investments alone) is so far removed from reality that he is an open socialist bathing in capitalism.   Mr. Punk Rock/HR Man sent Adler to the sidelines due to injury.  Duff Money, to me, is the disgusting party in this grab.

Izzy got out while the getting was good.  By offering his equity share (that was gobbled up by S/D/A) he avoided all legal liability and drawing from his capital account resulting from the singer’s assholery and criminal acts while still maintaining his juicy cut of the publishing royalties.  Mind you, Remaining Partners Slash and Duff were eating the singer’s “recording” indulgence until 1998 from the singer’s SOLO BAND.  And, to my memory, Izzy wasn’t necessarily a tight guitarist live—that’s the kind of shit that matters today, a 50+ year-old guitarist with no known riffs in the rock community who has made a living playing Izzy’s chords better than Izzy and picking in and around Slash as Izzy once did.  He’s none too happy, as the record shows.  “Stuck in the Middle,” “F.P. Money” with Adler’s first/metal replacement, and the “bullshit” reply to the singer’s, well, bullshit (as Duff Money sat in complicity).

Slash is the perpetual busy body—hence the nickname.  He, more than anyone else, knows that the singer can no longer bring it (live, anyhow).  Despite once being an unprincipled thief and dope fiend, he is rock defined.  That motherfucker can raise the dead with his tone alone.  But he’s bored as fuck with this S/D/A reunion.  This man holds the keys to your new music.  He is not going to work up the singer’s shitfest of material that the singer alluded to at the CE—it’s one of the primary reasons he didn’t cowtail on to the singer’s solo band to begin with.

The insightful questions, then, come back your way.   Sure, recordings are profitable—ask the likes of “Jay-Z.”  To say that it just isn’t so is just another form of Axl apologism.  Slash will lay down his tracks in days or weeks.  But to what?

But then there’s Adler.  He’s my bellwether.  Silence is as silence does.


Tiene bastante sentido. No sé si es verdad, pero tiene bastante sentido.

LA HOSTIA PUTA.

varias cuestiones:

1) No entiendo cómo puedo entender cada jodido artículo de baloncesto en inglés y costarme tanto estas marcianadas sobre el rock. No, no uso el google traducer.

2) Este es MUY colega de Steven Adler. Y es racista, además, y sexista, me olvidaba de sexista. Aunque encaje.

3) Siento tener razón sobre Axl. Bajada de pantalones monstruosa al final, cuando ya tuviste que volver arrastrándote a estos dos para sacar un dvd y a Slash para mantener el tema, porque sí, es Slash quien mantiene el tema.

4) Palito a Duff. ¿Verdadero? ¿Falso? Tiene más sentido que el siguiente capítulo de Twin Peaks.

Voy a seguir leyendo.

Así es, iker.

Assholery Laughing

Yo ayer tuve que googlear un par de palabros, descubriendo de pasada la maravillosa expresión "to gobble to the bag" pig

Assholery, joder. Qué grande.

¿Qué significa lo que has puesto? Repito: no uso googla traduza excepto en casos límites, y este no lo es. Prefiero que me lo pongas tú, que me vas a poner más cachondo que google. pig pig pig

Traducción libre. Comer los huevos por debajo del culo. Aunque sería más precisa esta otra: chuparla hasta jugar al frontón con mi barbilla y tus pelotas.

Buah, ya me he puesto cachondo yo también Laughing

Importante, esta parrafada quien la escribe?

Determinante en el mundo Gunner para el grado de credibilidad, no de la info, que yo no cuestiono como otros cabrones que campan por aquí, si no de la enésima de heroes vrs villanos

Un fulano de Mygnr que es abogado y que saca todas esas conclusiones de documentos legales públicos que ha conseguido todos ellos obviamente relacionados con la banda.

 After being beaten down by Slash and Duff to the point that he couldn’t pay his umpteenth “keyboardist” to infringe upon copyrighted what-have-you German ambient noise, he is the quintessential sellout.

No quiero creerlo, pero me cuadra muchísimo que el motivo de la reunión parte del 1.000.000 de dólares de multa que le pusieron a GNR por culpa de Pitman y su plagio al grupo de techno alemán. Lo que no creo que es que sea por Axl sea un sellout, pero sí que es probable que fuera ahí dónde Axl pensara: "Pues mira, hasta aquí. Ni tengo el millón de dólares ni puedo seguir dando la espalda a Duff y Slash cuando resulta que tengo a un guitarrista grabándose vídeos dándole propinas a homeless y a un programador de sintetizadores que me ha colado un plagio en un disco que me ha costado 15 años grabar. Joder, estos hijos de puta SON PEORES que los otros hijos de puta y con los otros al menos no estaría rozando la puta ruina". Que es un poquito de sellout, pero no TANTO. Es decir, es obvio que la pasta es un factor, pero no es EL ÚNICO FACTOR de la reunión.

Y también me creo lo de Duff Money. Y también lo de que Slash es consciente que Axl no canta un puto pedo en directo. Cojones, que el negro lleva en el pinganillo el puto Gallo Claudio sin reverb en el oído durante tres horas todas las noches. Cómo no va a ser consciente.

Lo dicho, que me cuadra todo mucho lo que se cuenta ahí.

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Mensaje por Harvey Dent Jue 29 Jun 2017 - 10:24

Lo que cuenta es lo que yo he visto en el escenario y cosas que me han llegado.

Me cuadra todo, si, me cuadra que el RnR es un negocio sucio y trapero, pero también me cuadra que cuando tienes a los 3 en el escenario se te ponen los pelos de punta.

Ese millón no creo que sea igual de determinante que el pozo sin fondo de las perdidas de Chinese que no consiguió remontar con mercenarios.

Y si el ofrecimiento a Angus venga también motivado por tapar agujeraco?
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Mensaje por caponeslashdot Jue 29 Jun 2017 - 10:31

abogados con ganas de protagonismo
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Mensaje por vernset Jue 29 Jun 2017 - 10:44

Axl lleva una vida carísima. Solo hay que ver los regalos de cumpleaños de Beta.
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Mensaje por Godofredo Jue 29 Jun 2017 - 10:48

vernset escribió:Axl lleva una vida carísima. Solo hay que ver los regalos de cumpleaños de Beta.

¿Y slash con la mansión aquella con galeones de pedrería por lámparas, que además seguro que se ha quedado perla?

Estos tienen siempre más necesidad de cash que coronado. Aunque apostaría que la cosa en cuanto a deudas la lidera axl, el cd y estos años raros, sumados a su despilfarro habitual, le han debido salir más caros que un divorcio, y ya es decir.
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Mensaje por vernset Jue 29 Jun 2017 - 10:55

Barata no la llevan ninguno, pero lo de Axelio es un desfase.
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Mensaje por ion Jue 29 Jun 2017 - 10:57

Slash no creo que sufra demasiado por el ponganillo con el gallo claudio. Que en su banda tiene al puto Myles... jaja

Un Axl a 50% se la pone mas gorda seguro.
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Mensaje por Harvey Dent Jue 29 Jun 2017 - 11:01

ion escribió:Slash no creo que sufra demasiado por el ponganillo con el gallo claudio. Que en su banda tiene al puto Myles... jaja

Un Axl a 50% se la pone mas gorda seguro.

No digo que sufra, pero ha tenido al mismo tipo escupiendo fuego por la garganta anteriormente en el escenario. Que sabe lo que hay, se la envaina y tira palante.

No creo que este tan aburrido Slash con la reunión, se le ve disfrutando como un cerdo en el escenario.
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Mensaje por Kotzen Jue 29 Jun 2017 - 11:05

¿Cómo va a estar Slash aburrido si es el MVP de la reunión?
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Mensaje por Godofredo Jue 29 Jun 2017 - 11:07

Tiene una pinta de aburrido slash parecida a la de dj pastis campando a sus anchas en los decomisos de la comisaría de moratalaz, no te jode Laughing
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Mensaje por vernset Jue 29 Jun 2017 - 11:14

Aburrido no. Pero imaginad tener TODO el puto dinero del mundo. Ser la estrella de Rock más importante del puto planeta en estos momentos y no poder fumarte un porro, meterte una raya, un pico, una copa o un cigarro. Y también me cuadra que las músicas novas vayan a pasar por él antes que nadie. Y tb me imagino un "agreement" de ir al estudio "on time" y todos los putos días y no solo cuando te salga del Axlhole.

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Mensaje por Godofredo Jue 29 Jun 2017 - 11:21

vernset escribió:Aburrido no. Pero imaginad tener TODO el puto dinero del mundo. Ser la estrella de Rock más importante del puto planeta en estos momentos y no poder fumarte un porro, meterte una raya, un pico, una copa o un cigarro. Y también me cuadra que las músicas novas vayan a pasar por él antes que nadie. Y tb me imagino un "agreement" de ir al estudio "on time" y todos los putos días y no solo cuando te salga del Axlhole.


Ah, pero es que eso no lo podría hacer igualmente aunque fuera un mendigo de la boca de metro de embajadores... él sabe que como se acerque a cualquiera de esas cosas, en unos meses o poco más seguramente está muerto. Axl no tiene ese problema en concreto, y fijo que le da una envidia tremenda, al puto yonki Laughing

Está claro que si van a por el disco, que yo creo firmemente que irán, será contrato mediante. Si ha funcionado para la gira, funcionará en el estudio.
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Mensaje por Rizzy Jue 29 Jun 2017 - 11:21

vernset escribió:Aburrido no. Pero imaginad tener TODO el puto dinero del mundo. Ser la estrella de Rock más importante del puto planeta en estos momentos y no poder fumarte un porro, meterte una raya, un pico, una copa o un cigarro.

Seguro que entre el tiempo que estará follándose a la Hodges, los Skypes diarios con sus churumbeles y el ajetreo de aviones paquí y pallá, pues no tendrá tanto tiempo como antes para ponerse finofilipino.

Nos olvidamos pronto que la mayoría de estos tíos del grupo son padres, tienen mil movidas más aparte económicas/inversión aparte del grupo y que ya no tienen 25 años.
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Mensaje por Rizzy Jue 29 Jun 2017 - 11:23

Aparte de Melissa, el único que no tiene hijos de todo el grupo es Axl.

El resto todos tienen algún churumbel. Que sean despojos no quiere decir que tengan que ser también malos padres.
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 11:39

vernset escribió:Barata no la llevan ninguno, pero lo de Axelio es un desfase.

A pantacas de mil dólares la pernera, no me extraña.

Ion llevaba unos muy chulos el otro día que seguro que los compró en un chino por 15 euros.
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 11:40

Harvey Dent escribió:
ion escribió:Slash no creo que sufra demasiado por el ponganillo con el gallo claudio. Que en su banda tiene al puto Myles... jaja

Un Axl a 50% se la pone mas gorda seguro.

No digo que sufra, pero ha tenido al mismo tipo escupiendo fuego por la garganta anteriormente en el escenario. Que sabe lo que hay, se la envaina y tira palante.

No creo que este tan aburrido Slash con la reunión, se le ve disfrutando como un cerdo en el escenario.

Yo ya tengo dudas de todo. Lo veo todo muy verde como sabes.

Pero... el otro día yo vi algo ahí que me hizo CReer. Las dos primeras letras con mayúscula y las tres últimas menos mayúsculas.

Dudas, siempre dudas. La vida es una duda eterna.
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 11:41

Godofredo escribió:
vernset escribió:Aburrido no. Pero imaginad tener TODO el puto dinero del mundo. Ser la estrella de Rock más importante del puto planeta en estos momentos y no poder fumarte un porro, meterte una raya, un pico, una copa o un cigarro. Y también me cuadra que las músicas novas vayan a pasar por él antes que nadie. Y tb me imagino un "agreement" de ir al estudio "on time" y todos los putos días y no solo cuando te salga del Axlhole.


Ah, pero es que eso no lo podría hacer igualmente aunque fuera un mendigo de la boca de metro de embajadores... él sabe que como se acerque a cualquiera de esas cosas, en unos meses o poco más seguramente está muerto. Axl no tiene ese problema en concreto, y fijo que le da una envidia tremenda, al puto yonki  Laughing

Está claro que si van a por el disco, que yo creo firmemente que irán, será contrato mediante. Si ha funcionado para la gira, funcionará en el estudio.

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Mensaje por Godofredo Jue 29 Jun 2017 - 11:42

Moltisanti escribió:
Godofredo escribió:
vernset escribió:Aburrido no. Pero imaginad tener TODO el puto dinero del mundo. Ser la estrella de Rock más importante del puto planeta en estos momentos y no poder fumarte un porro, meterte una raya, un pico, una copa o un cigarro. Y también me cuadra que las músicas novas vayan a pasar por él antes que nadie. Y tb me imagino un "agreement" de ir al estudio "on time" y todos los putos días y no solo cuando te salga del Axlhole.


Ah, pero es que eso no lo podría hacer igualmente aunque fuera un mendigo de la boca de metro de embajadores... él sabe que como se acerque a cualquiera de esas cosas, en unos meses o poco más seguramente está muerto. Axl no tiene ese problema en concreto, y fijo que le da una envidia tremenda, al puto yonki  Laughing

Está claro que si van a por el disco, que yo creo firmemente que irán, será contrato mediante. Si ha funcionado para la gira, funcionará en el estudio.

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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 11:43

vernset escribió:Duff Money.

Háblame de Duff. Dime qué te inspira.
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Mensaje por Harvey Dent Jue 29 Jun 2017 - 11:45

Con lo de que ya no se pueden meter nada, siempre hay una recetita medica que juntando esta medicación "legal" con la otra, etc hecha por el Doctor Escariano Avieso, puedes conseguir el globito igual.

Yo lo hice un día sin querer, mezcle no se que antibióticos con paracetamol y no se que mas e iba con la misma sonrisa que Axl en el escenario. Exactamente la misma.

Putada que ya no me acuerdo de la combinación.
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Mensaje por Gorie Jue 29 Jun 2017 - 11:48

kraneo escribió:Mi primer pirata de GNR fue este, el del Ritz:

Axl reparte amor - Página 6 Lies-and-dollars-01

Que recuerdos...

mi primer pirata de Gn'R fué 44 Caliber Horticulture

Axl reparte amor - Página 6 .44%20Caliber%20Horticulture
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 11:50

Harvey Dent escribió:Con lo de que ya no se pueden meter nada, siempre hay una recetita medica que juntando esta medicación "legal" con la otra, etc hecha por el Doctor Escariano Avieso, puedes conseguir el globito igual.

Yo lo hice un día sin querer, mezcle no se que antibióticos con paracetamol y no se que mas e iba con la misma sonrisa que Axl en el escenario. Exactamente la misma.

Putada que ya no me acuerdo de la combinación.

Sí señor, igual que Tony Vena en el 87 grabando "El momento" en Londres y ya con ocho años de adicción al caballo a sus espaldas fue capaz de sobrellevar las dos semanas de grabación en la ciudad de la niebla sólo a base de Bisolvon. Se jodió el estómago eso sí, pero no pasó mono y grabó "Lucha de gigantes". Chúpate esa Steven Adler.
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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 11:52

"Mr. Punk Rock/HR Man sent Adler to the sidelines due to injury. [...] But then there’s Adler. He’s my bellwether. Silence is as silence does."

Pero qué le da a la peña con Adler, cojones. Adler. Pero quién es Orenga. Si Adler ha grabado Appetite y Lies, muy bien, felicidades Adler. Pero qué ha hecho Adler desde 1989. Qué coño ha hecho.

Yo de verdad que no puedo con la vida.

Y el abogado ese metiéndose con Fortus como si Fortus tuviese la culpa de tocar Coma mejor de lo que lo haría Izzy en siete vidas.

Anyway. Que da igual. No quiero resucitar viejos fantasmas con los fans de Allman Brothers.

Pero quién es Orenga.
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Mensaje por Harvey Dent Jue 29 Jun 2017 - 12:00

Moltisanti escribió:
Harvey Dent escribió:Con lo de que ya no se pueden meter nada, siempre hay una recetita medica que juntando esta medicación "legal" con la otra, etc hecha por el Doctor Escariano Avieso, puedes conseguir el globito igual.

Yo lo hice un día sin querer, mezcle no se que antibióticos con paracetamol y no se que mas e iba con la misma sonrisa que Axl en el escenario. Exactamente la misma.

Putada que ya no me acuerdo de la combinación.

Sí señor, igual que Tony Vena en el 87 grabando "El momento" en Londres y ya con ocho años de adicción al caballo a sus espaldas fue capaz de sobrellevar las dos semanas de grabación en la ciudad de la niebla sólo a base de Bisolvon. Se jodió el estómago eso sí, pero no pasó mono y grabó "Lucha de gigantes". Chúpate esa Steven Adler.

Hay que buscarse la vida.

Axl debería hacer una versión de "Lucha de gigantes" con Rasp. Siempre me lo imagine. Es mas yo siempre he pensado en convertir ese tema en un rollo con mas pegada tipo "Jeremy" de Pearl Jam, darle épica Zeppeliana vaya, con un tío cantándola 2 tonos por arriba y solo épico en medio rollo la versión de la orquesta.

Nada, Off-Topic.

Seguimos, dinero-drogas-where's Izzy-se odian-habrá disco o no-Chinese debió salir en el 2002-bucle
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Mensaje por efecto diablo Jue 29 Jun 2017 - 12:12

Godofredo escribió:
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Godofredo escribió:
vernset escribió:Aburrido no. Pero imaginad tener TODO el puto dinero del mundo. Ser la estrella de Rock más importante del puto planeta en estos momentos y no poder fumarte un porro, meterte una raya, un pico, una copa o un cigarro. Y también me cuadra que las músicas novas vayan a pasar por él antes que nadie. Y tb me imagino un "agreement" de ir al estudio "on time" y todos los putos días y no solo cuando te salga del Axlhole.


Ah, pero es que eso no lo podría hacer igualmente aunque fuera un mendigo de la boca de metro de embajadores... él sabe que como se acerque a cualquiera de esas cosas, en unos meses o poco más seguramente está muerto. Axl no tiene ese problema en concreto, y fijo que le da una envidia tremenda, al puto yonki  Laughing

Está claro que si van a por el disco, que yo creo firmemente que irán, será contrato mediante. Si ha funcionado para la gira, funcionará en el estudio.

Los putos abogados somos jodidamente necesarios, es así.

Imprescindibles.

O nosotros o el caos.

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Mensaje por Moltisanti Jue 29 Jun 2017 - 12:16

Harvey Dent escribió:
Moltisanti escribió:
Harvey Dent escribió:Con lo de que ya no se pueden meter nada, siempre hay una recetita medica que juntando esta medicación "legal" con la otra, etc hecha por el Doctor Escariano Avieso, puedes conseguir el globito igual.

Yo lo hice un día sin querer, mezcle no se que antibióticos con paracetamol y no se que mas e iba con la misma sonrisa que Axl en el escenario. Exactamente la misma.

Putada que ya no me acuerdo de la combinación.

Sí señor, igual que Tony Vena en el 87 grabando "El momento" en Londres y ya con ocho años de adicción al caballo a sus espaldas fue capaz de sobrellevar las dos semanas de grabación en la ciudad de la niebla sólo a base de Bisolvon. Se jodió el estómago eso sí, pero no pasó mono y grabó "Lucha de gigantes". Chúpate esa Steven Adler.

Hay que buscarse la vida.

Axl debería hacer una versión de "Lucha de gigantes" con Rasp. Siempre me lo imagine. Es mas yo siempre he pensado en convertir ese tema en un rollo con mas pegada tipo "Jeremy" de Pearl Jam, darle épica Zeppeliana vaya, con un tío cantándola 2 tonos por arriba y solo épico en medio rollo la versión de la orquesta.

Nada, Off-Topic.

Seguimos, dinero-drogas-where's Izzy-se odian-habrá disco o no-Chinese debió salir en el 2002-bucle

Ya no hay rasp, dicen.

"Lucha de gigantes" es la canción más grande escrita en lengua hispana, podría aseverar sin problemas, de hecho se lo diría a cualquiera poniéndole las Vans encima de la mesa (esto se lo he robado a Steve Earle, asunto Townes Van Zandt/Bob Dylan).

Continuamos. Quién es Orenga. Quién es el abogado ese. Qué pollas sabe.

Aunque ya lo dije, YA LO DIJE, cagoendios, que lo vuelva a refrendar el abogueitor Godo. DIJE QUE AXL NO SE ESTABA VISTIENDO POR LOS PIES CON ESTA REUNIÓN. Que cuando dices "No en esta vida" es No en esta vida, que no eres los Eagles, que no eres Sting, que eres el puto Axl Rose, que antes muerta que sencilla, que no cojones, que no.

Dicho lo cual, si Axl disfruta cual cerdo en piara, ni te cuento yo el otro día en el Calderetas.

Pero (y este es un gran pero) creo que sin ese componente pants around your knees, tipo lo que vimos el sábado en el Azkena, yo disfruto aun más. Aun más. Cuando ves un Astbury recio como una jodida viga, que no se ha vendido por un puñado de dólares (igual tampoco se los han puesto en el jeto, ojo), pues el orgasmo es más completo, menos litigioso, menos impregnado de verde.

Bucle. Bucle total.
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