EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
+46
georgino
Oker
snaiz
Autista
Jud
chiskeik
MusicHunter
Osaba_Waylon
ekilore
malone
nacho
Jesse James
SleazeGirl
agianegunbatez
rudicio
Axlferrari
Urbeltz
davegahanynograham
filipusIV
Ashra
Neska
Marcial Garañón
Sois pateticos
Aecio
Bassrock
basquepunk
Poisonblade
Langarica
eskubeltz
KILLER
disturbiau
pantxo
señor rosa
karlos gasteiz
halo
Stormy
loaded
haserretuta
Yomis
Joseba
Carlos Ka
Emeritus Pope
jonikk
jojomojo
Infernu
Poltxu
50 participantes
Página 13 de 20.
Página 13 de 20. • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
euskal bazkaria antolatu beharko degu
Poltxu- Mensajes : 5107
Ba ahobizi egin naiz gaur azken orduan, berandu baino seguru. Nire herrian ni bezalako asko egon dira.
Infernu- Mensajes : 56568
Poltxu escribió:euskal bazkaria antolatu beharko degu
Bai ba.
karlos gasteiz- Mensajes : 56488
oraintxe jaso berri deten enlaze bat jartzen dizuet hementxe.
korteinglesekoak harritu banindun, honek zer esanik ez:
https://mobile.twitter.com/vox_guipuzcoa/status/1065714296510996480?s=08
Ez da INOR azaldu euskaraldiaren aurka, ez da errentagarria eta hori seinale ona da. Ohitura hauek luzatzen badira ikusiko ditugu erreakzioak.Poltxu escribió:oraintxe jaso berri deten enlaze bat jartzen dizuet hementxe.
Twitterren ere kosta egiten da jendea aurka topatzea.
Infernu escribió:Ez da INOR azaldu euskaraldiaren aurka, ez da errentagarria eta hori seinale ona da. Ohitura hauek luzatzen badira ikusiko ditugu erreakzioak.Poltxu escribió:oraintxe jaso berri deten enlaze bat jartzen dizuet hementxe.
bai halaxe da bai, baina ez da berdina aurka azaltzea edo ixiltasunean so geratzea.
garai hinetan euskeraren despolitizazio beharrezkoaren alde egin behar da, duen edo izan duen zama uxatu.
hortik abiatuta normalizazio batetara.
gure gaztediaren ze portzentaik du euskera kehen edo bigarren hizkuntza bezela? hau da zenbait dira elebidun?
bizitzea tokatzen zaien aro globalizatuan euskerak zein leku duen beraiek erabakiko dute.
Ni dena emanda nabil, atzo Fnac en egon nintzen eta kutxazainak gaztelaniaz esandako denari euskeraz erantzun nion.Poltxu escribió:Infernu escribió:Ez da INOR azaldu euskaraldiaren aurka, ez da errentagarria eta hori seinale ona da. Ohitura hauek luzatzen badira ikusiko ditugu erreakzioak.Poltxu escribió:oraintxe jaso berri deten enlaze bat jartzen dizuet hementxe.
bai halaxe da bai, baina ez da berdina aurka azaltzea edo ixiltasunean so geratzea.
garai hinetan euskeraren despolitizazio beharrezkoaren alde egin behar da, duen edo izan duen zama uxatu.
gure gaztediaren ze portzentaik du euskera kehen edo bigarren hizkuntza bezela? hau da zenbait dira elebidun?
bizitzea tokatzen zaien aro globalizatuan euskerak zein leku duen beraiek erabakiko dute.
Arratsaldeon, poltsarik ez dut behar, bezero zenbakia zazpi bi bost lau....eskerrik asko eta geroarte.
Neska ni baina hamabost urte gazteagoa zen. Ez dakit zer ostia egin dugun hizkuntz ereduekin.
gure esku dago altxorra transmititzea, intefesa beroiztea baina ikusten dezu...erabakia hurrengoen esku inpernu.Infernu escribió:Ni dena emanda nabil, atzo Fnac en egon nintzen eta kutxazainak gaztelaniaz esandako denari euskeraz erantzun nion.Poltxu escribió:Infernu escribió:Ez da INOR azaldu euskaraldiaren aurka, ez da errentagarria eta hori seinale ona da. Ohitura hauek luzatzen badira ikusiko ditugu erreakzioak.Poltxu escribió:oraintxe jaso berri deten enlaze bat jartzen dizuet hementxe.
Arratsaldeon, poltsarik ez dut behar, bezero zenbakia zazpi bi bost lau....eskerrik asko eta geroarte.
Neska ni baina hamabost urte gazteagoa zen. Ez dakit zer ostia egin dugun hizkuntz ereduekin.
interesa berpiztea.
Gaur txapa soinean neukala, bertako andre bat gaztelaniaz hasi zait denda batean, nik euskeraz erantzun eta ni baino hobeto zekien euskaraz, hala eman dizkit azalpenak.
Ezin sinetsi.
Ezin sinetsi.
Zure mugikorra edo tableta euskeraz jartzeko aplikazioa, nik jarri dut.
https://www.lehenhitza.eus/mugikorrak/
https://www.lehenhitza.eus/mugikorrak/
Harrituta nago!! Zenbat jende atzo txaparekin Bilbon!! Eta guztiok iribarre batekin eta patzientziaz ikasten ari garenekin!!
KILLER- Mensajes : 28782
Zer gutxiago!KILLER escribió:Harrituta nago!! Zenbat jende atzo txaparekin Bilbon!! Eta guztiok iribarre batekin eta patzientziaz ikasten ari garenekin!!
Behar duzuen laguntza guztia emango dizuegu, noski!
220.000 lagun euskaraldian!
Gaur esperientzia polita izan dut. Denda batean belarriprest batek esan dit gaztelaniaz erantzungo didala. Eta oso gustora egon gara, nik ez dut hitz bat ere egin gaztelaniaz eta bera ere oso eroso egon da. Oso pozgarria. Antzekorik izan duzue?
Gaur esperientzia polita izan dut. Denda batean belarriprest batek esan dit gaztelaniaz erantzungo didala. Eta oso gustora egon gara, nik ez dut hitz bat ere egin gaztelaniaz eta bera ere oso eroso egon da. Oso pozgarria. Antzekorik izan duzue?
tira, guretzako, gipuzkoar goiherritarrontzat erreza da euskeraz jardutea baina gimnasioko tipoarekin euskeraz ari naiz azken aldian.Infernu escribió:220.000 lagun euskaraldian!
gogor ari da bere buruarekin, kostata, baina ari da eta neri....bera besarkatzea falta zait jajajaja.
Hi ez haiz batazbesteko forozalea.Poltxu escribió:tira, guretzako, gipuzkoar goiherritarrontzat erreza da euskeraz jardutea baina gimnasioko tipoarekin euskeraz ari naiz azken aldian.Infernu escribió:220.000 lagun euskaraldian!
gogor ari da bere buruarekin, kostata, baina ari da eta neri....bera besarkatzea falta zait jajajaja.
https://euskaraldia.eus/bizipenak/
Oso polt eta pozgarriak dira euskaraldiaren baitan jendeari gertatutakoak, badaukazue horrelakorik?
Oso polt eta pozgarriak dira euskaraldiaren baitan jendeari gertatutakoak, badaukazue horrelakorik?
Euskerazko hitz politena: Ama Ahoskera, soinua eta esanahia ederrak dituelako. Ahoskera goxoa eta ahobetekoa ditu ahoskatzen duenarentzat, eta soinu leuna entzuten duenarentzat. Hitz motza baina osoa, zenbakia balitz kapikua litzatekeena. Umeek berbetan ikasten dutenean, ahoskatzen duten lehenbiziko hitza eta euskaraz ikasten hasten denarentzat ere erreza eta ahaztezina. Esanahia berriz, bakarra, ordezkaezina eta mugagabea, bizitza ematen duena. Desagertuko balitz, mundua bera ere desargertaraziko lukeena. Ama dena edo ama duena zorionekoa egiten duelako. Kolorerik balu gorria izango luke, bihotzarena, maitasunarena edota musuarena. Amaia Txakartegi Larreina EUSKARAREN EGUNA
Euskararen egunian zorionak Euskaraldia egin dugunontzat. Esperientzia ederra. Nahizta izena ez eman,izan nintzan ahobizi.
Euskaraz maitatzea,mintzatzea edo ulertzea zen helburua eta gainditu egin dugu helburu hori.
Euskaraz maitatzea,mintzatzea edo ulertzea zen helburua eta gainditu egin dugu helburu hori.
Bassrock- Mensajes : 3436
hi ere ez haiz nolanahikoaInfernu escribió:Hi ez haiz batazbesteko forozalea.Poltxu escribió:tira, guretzako, gipuzkoar goiherritarrontzat erreza da euskeraz jardutea baina gimnasioko tipoarekin euskeraz ari naiz azken aldian.Infernu escribió:220.000 lagun euskaraldian!
Zenbait diska berri euskaraz. Egun hauetan erosteko:
RUPER ORDORIKA. Bakarka
LISABO: Edertasunaren lorratzetan biluztu ginen
WILLIS DRUMMOND: Live
BENITO LERTXUNDI: Kimu bat zuhaitzan
ERASO!: Inoren lurretan
FETITXE: Polyhedron
AURITZ: Laino eder hori
ERABATERA: Antipodetan
GATIBU: Azken indioak
PETTI: Bonberenean zuzenean
...
RUPER ORDORIKA. Bakarka
...
karlos gasteiz- Mensajes : 56488
Poltxu escribió:Euskerazko hitz politena: Ama Ahoskera, soinua eta esanahia ederrak dituelako. Ahoskera goxoa eta ahobetekoa ditu ahoskatzen duenarentzat, eta soinu leuna entzuten duenarentzat. Hitz motza baina osoa, zenbakia balitz kapikua litzatekeena. Umeek berbetan ikasten dutenean, ahoskatzen duten lehenbiziko hitza eta euskaraz ikasten hasten denarentzat ere erreza eta ahaztezina. Esanahia berriz, bakarra, ordezkaezina eta mugagabea, bizitza ematen duena. Desagertuko balitz, mundua bera ere desargertaraziko lukeena. Ama dena edo ama duena zorionekoa egiten duelako. Kolorerik balu gorria izango luke, bihotzarena, maitasunarena edota musuarena. Amaia Txakartegi Larreina EUSKARAREN EGUNA
Haur gehienak aita lehenago esaten dute. Edo antzerako zerbait. Entzuteko hitz politena zalantzarik gabe.
karlos gasteiz escribió:Zenbait diska berri euskaraz. Egun hauetan erosteko:
RUPER ORDORIKA. Bakarka
…
Nøgen: Liv til døden
Izaki Gardenak: Dena Oskol
pantxo- Mensajes : 50140
Euskeraz normaltasunez egiteak oraindik ere arazoak ekartzen ditu. Asko falta da oraindik.
https://mobile.twitter.com/azarramendi/status/1075005661925310465
https://mobile.twitter.com/azarramendi/status/1075005661925310465
Oso istorio polita Gasteizen euskara eta ikastolen alde egindako lanari buruz.
Eskerrik asko eta bejondeiela.
https://www.naiz.eus/eu/hemeroteca/gaur8/editions/gaur8_2019-01-19-06-00/hemeroteca_articles/izaskun-arrueren-urratsen-atzetik-miel-a-elustondok-berreraikitako-bide-ezezaguna
Eskerrik asko eta bejondeiela.
https://www.naiz.eus/eu/hemeroteca/gaur8/editions/gaur8_2019-01-19-06-00/hemeroteca_articles/izaskun-arrueren-urratsen-atzetik-miel-a-elustondok-berreraikitako-bide-ezezaguna
Zenbat falta zaigun euskara benetan ofiziala izateko.
https://www.naiz.eus/eu/actualidad/noticia/20190130/gasteizko-legebiltzarreko-mahaiak-tramitera-onartu-gabe-utzi-ekimen-bat-soilik-euskaraz-dagoelako
https://www.naiz.eus/eu/actualidad/noticia/20190130/gasteizko-legebiltzarreko-mahaiak-tramitera-onartu-gabe-utzi-ekimen-bat-soilik-euskaraz-dagoelako
Hain larria da bideoan agertzen eta salatzen dena, hain #KazetaritzaEzDaDelitua
— Eneko Fernandez (@enekogara) February 5, 2019
Ez du ezertarako balio, baina animo @argia @larbelaitz pic.twitter.com/Qxnc2fDkSy
Pasa den astean hirugarren tutoretza izan genuen euskaltegian. Eta irakasleak HABE-ko azterketa egiteko baimena eman zidan.
Ez nuen espero, ez badakizue, B-2 normalean bi urtetan zehar egiten da. Hala eta guztiz ere, prest nagoela esan zidan. Idazmenan piska berde nago oraindik, hortaz, pilak jarriko naiz , denbora dagoelako maiatzaraino.
Baina oso pozik nago. Esata baterako, 14etatik klasean gaudenok, bakarrik sei joango gara azterketara.
B-2 lortzen badu, lanerako itxaropen politagoak izango ditut.
Ez nuen espero, ez badakizue, B-2 normalean bi urtetan zehar egiten da. Hala eta guztiz ere, prest nagoela esan zidan. Idazmenan piska berde nago oraindik, hortaz, pilak jarriko naiz , denbora dagoelako maiatzaraino.
Baina oso pozik nago. Esata baterako, 14etatik klasean gaudenok, bakarrik sei joango gara azterketara.
KILLER escribió:Pasa den astean hirugarren tutoretza izan genuen euskaltegian. Eta irakasleak HABE-ko azterketa egiteko baimena eman zidan.
aupa Killer. Zorionak.
idazlanetan hobekuntza ariketa nahi badezu, gu hementxe izango gaituzu eta nahi badezu zuzentze lanak eginen ditugu. (inpernuk zure baimenik gabe baina borondate onez)
Jajajaja!! Eskerrik Poltxu. Hobetzeko hemendik aurrera astero gutun edo artikulu bat egindo dut eta irakasleak zuzenduko dizkit.
Zorionak!KILLER escribió:Pasa den astean hirugarren tutoretza izan genuen euskaltegian. Eta irakasleak HABE-ko azterketa egiteko baimena eman zidan.
Kriston poza ematen digu euskaldun zaharrei hiriguneetan euskaldun berriak etengabe sortzen ari direla ikusteak.
Nahi baduzu, hemen lagun zaitzakegu egiten dituzun akatsak zuzentzen.
Idatzi duzun testua zuzenduta, honela izango zen,
Pasa den astean hirugarren tutoretza izan genuen euskaltegian. Eta irakasleak HABE-ko azterketa egiteko baimena eman zidan.
Ez nuen espero, jakin ezazue B-2 normalean bi urtetan zehar egiten dela. Hala eta guztiz ere, prest nagoela esan zidan. Idazmenean piska bat berde nago oraindik, hortaz, martxan jarriko naiz,/nere burua trebatuko dut/gogor saiatuko naiz maiatzerarte astia baidaukat.
Baina oso pozik nago. Esate baterako, klasean gauden 14etatik, sei bakarrik joango gara azterketara.
B-2 lortzen badut, lanerako itxaropen hobeak izango ditut.
Eutsi gogor!
Ah eta EZ ERABILI "ESKERRIK" ASKO GABE.
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
Baina eskerrik bakarrik EZ
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
Infernu escribió:Ah eta EZ ERABILI "ESKERRIK" ASKO GABE.
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
jajaja
eskubeltz- Mensajes : 1366
Esker mila Infernu!!!!!!
baina arrazoi du.eskubeltz escribió:Infernu escribió:Ah eta EZ ERABILI "ESKERRIK" ASKO GABE.
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
jajaja
maiz entzuten da eskerrik hori.
Isunak jartzen hasi beharko lukete.Poltxu escribió:baina arrazoi du.eskubeltz escribió:Infernu escribió:Ah eta EZ ERABILI "ESKERRIK" ASKO GABE.
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
jajaja
Iada epaimahaiaren tongoak Bagoaz era ere iritsi dira. Noelia, herria zurekin!
zer da Bagoaz hori? ta Noelia?...nino bravon abestia ez da izango ezta? edota eurvisioneko epaimahaiaz ari al zea?Infernu escribió:Iada epaimahaiaren tongoak Bagoaz era ere iritsi dira. Noelia, herria zurekin!
ummm nork dani inpernu tarteko.
ETBko talentu programa. Irabazlea Goazen era joaten da.Alaba oso zalea da eta astero ikusten dugu. Noelia epaimahaiaren biktima izan da gaur.Poltxu escribió:zer da Bagoaz hori? ta Noelia?...nino bravon abestia ez da izango ezta? edota eurvisioneko epaimahaiaz ari al zea?Infernu escribió:Iada epaimahaiaren tongoak Bagoaz era ere iritsi dira. Noelia, herria zurekin!
https://www.eitb.eus/eu/telebista/programak/bagoaz/
Hau irakurri gabe negoen.eskubeltz escribió:Infernu escribió:Ah eta EZ ERABILI "ESKERRIK" ASKO GABE.
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
jajaja
Arrazoi guztia eman behar dizut honetan ere, Infer. Gorrotu dut guztiz, eskerrik, bakarrik, biluzik, esatearen "moda" moduko hori. Ez dut ulertzen nundik irten den, baina iadanik ia egunero entzuten da kalean!
Emeritus Pope- Mensajes : 13782
Ez daukate potrorik/obariorik niri esateko.Emeritus Pope escribió:Hau irakurri gabe negoen.eskubeltz escribió:Infernu escribió:Ah eta EZ ERABILI "ESKERRIK" ASKO GABE.
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
jajaja
Arrazoi guztia eman behar dizut honetan ere, Infer. Gorrotu dut guztiz, eskerrik, bakarrik, biluzik, esatearen "moda" moduko hori. Ez dut ulertzen nundik irten den, baina iadanik ia egunero entzuten da kalean!
Ez dakit nik. Txikitan, hau da, laurogeigarren hamarkadan, "eskerrik" dexente entzuten nuen ETBn eta halakoetan.
loaded- Mensajes : 46000
Ba ni behintzat, orain dela hiruzpalau urtetik hona ari naiz entzuten "Eskerrik" huts hau....ez dut gogoratzen hori!
Emeritus Pope- Mensajes : 13782
zer da Bagoaz hori? ta Noelia?...nino bravon abestia ez da izango ezta? edota eurvisioneko epaimahaiaz ari al zea?Infernu escribió:Iada epaimahaiaren tongoak Bagoaz era ere iritsi dira. Noelia, herria zurekin!
Mezu berdina 12 ordu geroago.Poltxu escribió:zer da Bagoaz hori? ta Noelia?...nino bravon abestia ez da izango ezta? edota eurvisioneko epaimahaiaz ari al zea?Infernu escribió:Iada epaimahaiaren tongoak Bagoaz era ere iritsi dira. Noelia, herria zurekin!
Loaded, nik txikitan eskerrik entzun nuen aldi bakarra drogen aurkako iragarki batean ikusi nuen, espainiako gobernuak ateratakoak, no gracias zena, ez eskerrik esaten zuen kinki itxurako gazte batek euskarazko bertsioan.
Oraintsu arte, ez dut berriro entzun.
Poltxu escribió:baina arrazoi du.eskubeltz escribió:Infernu escribió:Ah eta EZ ERABILI "ESKERRIK" ASKO GABE.
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
jajaja
Xabier Euzkitzek artikulu bat idatzi zuen horri buruz. Euskaran eskerrak emoteak balio handia duela esaten eta "Eskerrik"horrek hizkuntzaren izaeran ez duela zentzurik.
Oindik ez dut aurkitu artikulu hori baina aurkitzen badut ipiniko dut. Neuk esaten dut beti Mila esker baina gero eta gutxiago entzuten da Ez dago zergatik.
Bassrock- Mensajes : 3436
Infernu escribió:Ah eta EZ ERABILI "ESKERRIK" ASKO GABE.
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
Eskerrik zure ekarpenagatik
jojomojo- Mensajes : 20992
jojomojo escribió:Infernu escribió:Ah eta EZ ERABILI "ESKERRIK" ASKO GABE.
INOIZ.
SEKULA.
Eskerrik asko
Esker mila
Mila esker
Esker anitz
Esker aunitz
Asko eskertzen dizut
Eskerrik zure ekarpenagatik
Gabon!! Ikasten ari naiz euskera baina lehenengo "curso" nago, horregatik, ez dakit gehiago. Os leo pero poco podré aportar, no sé ni de que estais hablando. Perdonad que lo ponga en castellano pero como digo, mi nivel es limitado de momento. Muchas gracias a Infernu por redirigirme aquí
MusicHunter- Mensajes : 624
Página 13 de 20. • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20
Página 13 de 20.