EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Página 3 de 6. • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Idatzizkoa izango zen elkarrizketa, galderak bidalita.Oker escribió:Harritute geratu naz.Infernu escribió:Oker escribió:https://www.diariodenavarra.es/noticias/cultura-ocio/cultura/2022/05/28/the-national-no-queremos-repetirnos-domar-nuestra-curiosidad-musical-529315-1034.html
The National euskararekin bat!!
Hori entzun ondoren ez dio birgaldetzen euskeraren kontu horri buruz? Hau da elkarrizketatzaile desastrea.
Infernu- Mensajes : 56853
ETB: euskarazko programazioa 1985ean: askotarikoa, osoa, estandarra
— adm.euskaraz.taldea (@admeuskeraztald) May 28, 2022
ETB: euskarazko programazioa 2022an: telesail eta filmerik gabea. Asteburuetan, ETB1 "Telekirola" bihurtzen da, eta larunbat gauetan rantxerak eta dantza (gaur, Mocedades)
ETBk 40 urte: Batzen gaituzten emozioak pic.twitter.com/9h2cSuQNoc
Non geratu zen ETB hori......Infernu escribió:Hasiberritan eta ordu gutxitan, askoz programazio aberats eta interesgarriagoa zuen ETB1ek orain baino. Atxekitako argazkiak ikusi besterik ez dago.ETB: euskarazko programazioa 1985ean: askotarikoa, osoa, estandarra
— adm.euskaraz.taldea (@admeuskeraztald) May 28, 2022
ETB: euskarazko programazioa 2022an: telesail eta filmerik gabea. Asteburuetan, ETB1 "Telekirola" bihurtzen da, eta larunbat gauetan rantxerak eta dantza (gaur, Mocedades)
ETBk 40 urte: Batzen gaituzten emozioak pic.twitter.com/9h2cSuQNoc
Oker- Mensajes : 5547
Pasa den ostegunean, ARFera joan aurretik, egin nuen ahozko azterketa Hizkuntz Eskolan. Nire ustez, ez zitzaidan oso ondo atera, baina atzo eman zizkidaten notak, eta gainditu dut. Hurrengo astean egingo dut HABEko azterketa, baina tituluarekin eskuetan, presiorik gabe
Euskara ikasten jarraitu nahi nuke, baina orain ez dakit zer egingo dudan datorren ikasturtean, baina beno, momentu honetan esan daiteke HELBURUA BETETA , gainera, nik nahi nuen bezala, ikasturte bakar batean. Gogorra izan da, egunero 4 orduz euskaltegi joatea, baina irakaslea zein klasekideak oso atseginak izan direnez, esperientzia izugarria izan da.
icarus- Mensajes : 17184
icarus escribió:Ba orain dela sei edo zazpi urte utzi behar izan nion euskera ikasteari lanagatik. Iaz, ordea, justu kontrakoa egin nuen, lana utzi eta berriro hasi nintzen euskara ikasten. Urrian sartu nintzen euskaltegi batean, B1ean. Maiatzan egin nituen B2ko azterketak, bai HABEkoa bai Hizkuntz Eskolakoa, eta bi kasuetan gainditu nuen idatzizko zatia.
Pasa den ostegunean, ARFera joan aurretik, egin nuen ahozko azterketa Hizkuntz Eskolan. Nire ustez, ez zitzaidan oso ondo atera, baina atzo eman zizkidaten notak, eta gainditu dut. Hurrengo astean egingo dut HABEko azterketa, baina tituluarekin eskuetan, presiorik gabe
Euskara ikasten jarraitu nahi nuke, baina orain ez dakit zer egingo dudan datorren ikasturtean, baina beno, momentu honetan esan daiteke HELBURUA BETETA , gainera, nik nahi nuen bezala, ikasturte bakar batean. Gogorra izan da, egunero 4 orduz euskaltegi joatea, baina irakaslea zein klasekideak oso atseginak izan direnez, esperientzia izugarria izan da.
ZORIONAK!!!!!!!!
Nik, ordea, ezin izan dut C1eko idatzizkoa gainditu. Pasa den irailaren puntuazio berbera atera dut. Irakasleak esan zidan aurten zorrotzegiak izan direla zuzentzaileak jende asko zegoen eta (klasean ez du inork gainditu). Zuzentasuna ez nuen gainditu, eta 4 akats baino ez kontatu genituen irakasleak eta biok, eta ez ziren larriak. Eta koherentziari dagokionez, uste dut gutxi gorabehera eskakizuna bete nuela.
Beno, saiatuko naiz berriro irailean.
Ni bakarrik bitan astero euskaltegira joan ohi naiz, eta printzipioz, ez litzaidake berriro bueltatzea axola izango.
KILLER- Mensajes : 28799
Aurreko deialdian idatzizkoa bai, baina ahozkoan kale egin nuen; oraingoan aldiz, ahozkoa baino ez nuen egin behar eta kirioei hobeto helduz, nahiko txukun egin nituen bakarrizketa zein elkarrizketa ariketak.
malone- Mensajes : 2240
Oker escribió:Harritute geratu naz.Infernu escribió:Oker escribió:https://www.diariodenavarra.es/noticias/cultura-ocio/cultura/2022/05/28/the-national-no-queremos-repetirnos-domar-nuestra-curiosidad-musical-529315-1034.html
The National euskararekin bat!!
Hori entzun ondoren ez dio birgaldetzen euskeraren kontu horri buruz? Hau da elkarrizketatzaile desastrea.
Ostia!
karlos gasteiz- Mensajes : 56551
salakov escribió:Batua.
Nire herriko jaixetan.....
salakov- Mensajes : 52355
KILLER escribió:salakov escribió:Batua.
Nire herriko jaixetan.....
-tzen metodoa
Aurreko egunean hamar urteko mutil bat joan zen nire emaztearengana lan egiten duen eskolan eta esan zion: "enkontratzen dut paper hau en el patio"
icarus- Mensajes : 17184
Ea gauerdia baina lehen zenbat ateratzen ditugun.
25/119 noa.
22:30 etan jarriko ditut
:
aizto, ataza, atzo, aza, azoka, azti, bakoitz, batzoki, bazi, bazka, bikoitz, bitz, bizi, bizia, bizitza, bizki, boz, bozka, iaz, ikatz, izaki, izotz, kazo, ozta, zati, zia, zita, zoko, zoo.
Puntuazioa: 123/649.
aizto, akzio, ataza, atiza, atzo, aza, azoka, bakoitz, batza, batzoki, baza, bazi, bazka, bazoka, bikoitz, bitz, bizi, bizia, biziki, biziko, bizio, bizitza, bizki, bokazio, boz, bozka, iaz, ikatz, izaki, izotz, izozki, kitzika, kizki, kotiza, kotizazio, otoitz, ozta, zati, zatika, zazt, zia, ziba, zikoitz, zio, zita, zitazio, ziza, zizt, zizta, ziztaka, zoko, zoo, zotz, zozka, zozo.
Puntuazioa: 255/649.
Stormy- Mensajes : 135
Holakotan beti azaltzen dituk hitz batzuk beraietaz EZ gogoratzea ezinezkoa zirudikena. Eta ez zaizki(da)k etorri.Stormy escribió:Bionak batuta... 55eko zerrenda...
aizto, akzio, ataza, atiza, atzo, aza, azoka, bakoitz, batza, batzoki, baza, bazi, bazka, bazoka, bikoitz, bitz, bizi, bizia, biziki, biziko, bizio, bizitza, bizki, bokazio, boz, bozka, iaz, ikatz, izaki, izotz, izozki, kitzika, kizki, kotiza, kotizazio, otoitz, ozta, zati, zatika, zazt, zia, ziba, zikoitz, zio, zita, zitazio, ziza, zizt, zizta, ziztaka, zoko, zoo, zotz, zozka, zozo.
Puntuazioa: 255/649.
aizto,
akzio,
ataza,
atiza,
atzi,
atzo,
aza,
azoka,
azti,
aztia,
bakoitz,
batza,
batzoki,
baza,
bazi,
bazka,
bazkatoki,
bazoka,
bikoitz,
bitz,
bizi,
bizia,
biziki,
biziko,
bizio,
bizitoki,
bizitza,
bizki,
bokazio,
boz,
bozka,
iaz,
ikatz,
izaki,
izi,
izotz,
izozki,
kazo,
kitzika,
kizki,
kotiza,
kotizazio,
otoitz,
ozta,
zati,
zatika,
zatiki,
zazt,
zia,
ziba,
zikoitz,
zita,
zitazio,
ziza,
zizt,
zizta,
ziztaka,
zoko,
zokoka,
zoo,
zotz,
zozka,
zozo,
zozoki.
Puntuazioa: 311/649
Guztitza
Katastrofemalone escribió:Ea gaur.
Guztitza
alu,
autu,
datu,
dute,
luxu,
taula,
tul
Gero saiatuko naiz berriz
Aletu, datatu eta txuInfernu escribió:Katastrofemalone escribió:Ea gaur.
Guztitza
alu,
autu,
datu,
dute,
luxu,
taula,
tul
Gero saiatuko naiz berriz
52/81 hitz aurkitu duzu:
adu, aldatu, aldetu, aletu, altu, altxatu, alu, ataldu, atetu, atu, autu, axut, datatu, datu, dedu, duda, dudatu, dute, dutxa, dutxatu, edadetu, edu, lux, luxu, taula, taulada, taxu, taxutu, tul, tute, tutu, tutulu, txatxu, txatxutu, txu, txuleta, txut, txutxu, uda, udal, udalde, udaletxe, udate, uldu, ulu, uxa, uxal, uxaldu, uxatu, uxual, xaxatu, xut.
Puntuazioa: 209/355.
- Código:
<blockquote
class="twitter-tweet"><p lang="eu" dir="ltr">Borroka txikiak
handi eginez, gora Euskal Herri euskalduna.<br>Oraina guria denk!
<a
href="https://t.co/PgPD2ioH0C">pic.twitter.com/PgPD2ioH0C</a></p>—
Aztarrika! (@aztarrikagazte) <a
href="https://twitter.com/aztarrikagazte/status/1535131821981450240?ref_src=twsrc%5Etfw">June
10, 2022</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js"
charset="utf-8"></script>
Sarrerak nekatuta zeudenez ezin aurkespenera joan baina gutxienez gorputza lasaitasuna galdu dut.
— Unai Urruzuno (@uurruzuno) July 27, 2022
@bilbaobbklive @Teatro_Arriaga @FesTVal errespetua-begirunea da bakarrik eskatzen duguna. pic.twitter.com/kdWzA8ueoX
Oker escribió:https://twitter.com/txurdinsaur/status/1555876764332834816?s=20&t=fOTRDrojwOsY_iGKuwyG4A
"Queso y menbrillo" ... ni euskera ni castellano, analfabetos en ambos idiomas
Pero por lo menos los precios de las raciones son asequibles para lo que es Donosti.
BlueStarRider- Mensajes : 10844
Cierto.BlueStarRider escribió:Oker escribió:https://twitter.com/txurdinsaur/status/1555876764332834816?s=20&t=fOTRDrojwOsY_iGKuwyG4A
"Queso y menbrillo" ... ni euskera ni castellano, analfabetos en ambos idiomas
Pero por lo menos los precios de las raciones son asequibles para lo que es Donosti.
Hitzen ia bi heren ditut baina oraindik ezta puntuen erdia ere; beraz, hitz luze asko dago hortik ezkutuan. A! eta baita guztitza ere.
Ea ba, aspertuta zabiltzatenontzat:
34/54 hitz aurkitu duzu:
bee, behe, behi, ber, berbere, berde, bere, bereber, berri, bide, bideberri, bider, dei, eder, ederbide, ehe, ehi, erdi, erdibi, ere, eredu, eri, erre, erru, euri, hede, herri, heu, heure, hire, hurre, uher, urde, urre.
Puntuazioa: 108/237.
39/54 hitz aurkitu duzu:
bee,
behe,
behi,
ber,
berbere,
berde,
bere,
bereber,
berri,
bide,
bideberri,
bider,
burubide,
dei,
dirubide,
eder,
ederbide,
ehe,
ehi,
erdi,
erdibi,
erdibide,
ere,
eredu,
eri,
erre,
erru,
euri,
hede,
herri,
heu,
heure,
hire,
hiribide,
hurre,
ubide,
uher,
urde,
urre.
Puntuazioa: 145/237.
Erdumalone escribió:Ea falta diren 20 horiek norbaitek ikusten dituen.
Hitzen ia bi heren ditut baina oraindik ezta puntuen erdia ere; beraz, hitz luze asko dago hortik ezkutuan. A! eta baita guztitza ere.
Ea ba, aspertuta zabiltzatenontzat:
34/54 hitz aurkitu duzu:
bee, behe, behi, ber, berbere, berde, bere, bereber, berri, bide, bideberri, bider, dei, eder, ederbide, ehe, ehi, erdi, erdibi, ere, eredu, eri, erre, erru, euri, hede, herri, heu, heure, hire, hurre, uher, urde, urre.
Puntuazioa:
108/237.
Erdibide
39/54 hitz aurkitu duzu:
bee, behe, behi, ber, berbere, berde, bere, bereber, berri, bide, bideberri, bider, bihurbide, burubide, dei, eder, ederbide, ehe, ehi, erdi, erdibi, erdibide, erdu, ere, eredu, eri, erre, erru, euri, hede, herri, heu, heure, hire, hurre, ubide, uher, urde, urre.
Benga la hostia, hau atera behar dugu!!
Errebide
Bide atzizkian zegoen koxka. 13 falta.
41/70 hitz aurkitu duzu:
bele,
beliko,
belo,
bil,
bilbe,
bili,
bilioi,
bilo,
bloke,
boli,
bolo,
ele,
eli,
eoliko,
hel,
helio,
hil,
hileko,
hilik,
hilobi,
ibil,
ibili,
ibilki,
ile,
kili,
kiliki,
kilo,
klik,
kokolo,
koliko,
kolko,
lei,
lelo,
lili,
loki,
lolo,
oilo,
oiloki,
okil,
olio,
olo.
Puntuazioa: 132/264
Ez dut ulertzen zer kristo daukazuen
Infernu escribió:Sartu (hitza)
39/54 hitz aurkitu duzu:
bee, behe, behi, ber, berbere, berde, bere, bereber, berri, bide, bideberri, bider, bihurbide, burubide, dei, eder, ederbide, ehe, ehi, erdi, erdibi, erdibide, erdu, ere, eredu, eri, erre, erru, euri, hede, herri, heu, heure, hire, hurre, ubide, uher, urde, urre.
Benga la hostia, hau atera behar dugu!!
Baliabide
Aurkibide
malone escribió:Ea ba, nahi duenarentzat.
41/70 hitz aurkitu duzu:
bele,
beliko,
belo,
bil,
bilbe,
bili,
bilioi,
bilo,
bloke,
boli,
bolo,
ele,
eli,
eoliko,
hel,
helio,
hil,
hileko,
hilik,
hilobi,
ibil,
ibili,
ibilki,
ile,
kili,
kiliki,
kilo,
klik,
kokolo,
koliko,
kolko,
lei,
lelo,
lili,
loki,
lolo,
oilo,
oiloki,
okil,
olio,
olo.
Puntuazioa: 132/264
- Soluziorako bidea :
- https://www.berria.eus/berbaxerka/w/20220823.json
eskubeltz- Mensajes : 1367
KarlosInfernu escribió:https://www.berria.eus/berbaxerka/#
eskubeltz escribió:spoiler="Soluziorako bidea :gafapasta]https://www.berria.eus/berbaxerka/w/20220823.json [/spoiler]
Hau ere bau al degu ba?
Ea zorte ona dudan, mintzamena gainditzeko prest nagoela uste dudalako.
Xabiertxo liburuak 97 urte egin ditu asten honetan
— Koldo_tellitu (@koldo_tellitu) October 28, 2022
1925ean sortu zen testuliburua, gerra garaian debekatuta egon zen, eta testuliburu ia bakarra izan zen 50eko hamarkadan isilpean sortu ziren ikastoletan, gure memoria!... Zorionak!, pic.twitter.com/4f5pkCEf0z
https://twitter.com/urbixxx/status/1591058557457543168
C2 ateratzea ezinezkoa da. Lagun batek 4 urte darama, ta ezin...Infernu escribió:Zerbait ez dabil ondo.
Oker escribió:C2 ateratzea ezinezkoa da. Lagun batek 4 urte darama, ta ezin...Infernu escribió:Zerbait ez dabil ondo.
Lehen saiakeran eta prestatu barik.
Hori bai, 2005ean izan zen eta administraziorako hautaketa prozesu baten barruan. Gaur egun, gauzak askoz zailagoak omen dira.
loaded- Mensajes : 46041
loaded escribió:Oker escribió:C2 ateratzea ezinezkoa da. Lagun batek 4 urte darama, ta ezin...Infernu escribió:Zerbait ez dabil ondo.
Hori bai, 2005ean izan zen eta administraziorako hautaketa prozesu baten barruan. Gaur egun, gauzak askoz zailagoak omen dira.
Beste hizkuntzetan horrela egingo balute ez litzateke titulurik egongo.( Edo ez legoke titulurik, ea horrela gainditzen dudan).
Infernu escribió:loaded escribió:Oker escribió:C2 ateratzea ezinezkoa da. Lagun batek 4 urte darama, ta ezin...Infernu escribió:Zerbait ez dabil ondo.
Beste hizkuntzetan horrela egingo balute ez litzateke titulurik egongo.( Edo ez legoke titulurik, ea horrela gainditzen dudan).
Nire ustez, negozio ederra dago horren atzean ere.
Nire lanean, esaterako, urtean batek edo bik gainditzen dute C2 delakoa, hainbat hilabetetan (edo urtetan) klaseak, kurtsoak etab. jaso eta ordaindu arren.
Ez dut uste ingelesarekin halakoak gertatzen direnik. Beno, kasu horretan ere diru mordoa lortzen dute British Council eta bestelakoek (nik C2-a aspaldi lortu nuen ere, eta orduantxe dagoeneko nabarmenekoa zen negozioa).
loaded- Mensajes : 46041
Página 3 de 6. • 1, 2, 3, 4, 5, 6