EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Página 5 de 6. • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: EUSKERAZ, bertatik eta bertara.
Izugarrizko maila gaur Iruñean esan didatenez .Infernu escribió:Zorionak Maialen!
Oker- Mensajes : 5547
Oker escribió:Izugarrizko maila gaur Iruñean esan didatenez .Infernu escribió:Zorionak Maialen!
Beno, orain ez gaude Uztapide edo Lopategiren garaian. Zorionez, entzun ditzakegu hurrengo egunetan.
Infernu- Mensajes : 56853
Infernu escribió:Bere gaian jarrita dago. Benetan, tipo hau ez da normala. Ezin da izan hain motza.Oker escribió:https://twitter.com/Tonicanto1/status/1602252614107910144?s=20&t=gq918mcUSZZ5TbcwzqD-og
Ez da fake bat.
Bizkaiko hainbat tokitan, motza=itsusi.
loaded- Mensajes : 46041
loaded escribió:Infernu escribió:Bere gaian jarrita dago. Benetan, tipo hau ez da normala. Ezin da izan hain motza.Oker escribió:https://twitter.com/Tonicanto1/status/1602252614107910144?s=20&t=gq918mcUSZZ5TbcwzqD-og
Ez da fake bat.
Egia
Zornotzako lagun bati esan nion: "Kontxo. Zer motza zure ilea". Eta haserretu zitzaidan
Ez nuen ezer ulertzen
karlos gasteiz- Mensajes : 56551
Neskamotza neska maitea Edo neska ederra bezala itzul daiteke Gipuzkoako herrixketan behintzat.karlos gasteiz escribió:loaded escribió:Infernu escribió:Bere gaian jarrita dago. Benetan, tipo hau ez da normala. Ezin da izan hain motza.Oker escribió:https://twitter.com/Tonicanto1/status/1602252614107910144?s=20&t=gq918mcUSZZ5TbcwzqD-og
Ez da fake bat.
Egia
Zornotzako lagun bati esan nion: "Kontxo. Zer motza zure ilea". Eta haserretu zitzaidan
Ez nuen ezer ulertzen
Baina dena batera esanda, bestela inozoa Edo normaltasunera iristen ez dena esan nahi du.
Última edición por Infernu el Dom 18 Dic 2022 - 22:40, editado 1 vez
Jaurlaritza hau pikutara bidali beharra dago ahalik eta azkarren.
Zaila baino zailagoa izengo da hori.Infernu escribió:https://www.argia.eus/albistea/ikastoletako-zuzendariek-planto-egin-diote-jaurlaritzari-bilera-gaztelania-hutsean-egiteagatik
Oker escribió:Zaila baino zailagoa izengo da hori.Infernu escribió:https://www.argia.eus/albistea/ikastoletako-zuzendariek-planto-egin-diote-jaurlaritzari-bilera-gaztelania-hutsean-egiteagatik
Jarrera oso eskandalugarria da hau.
ARGIA.eus
Etxetik erdara dakarten ikasleekin eskolan eta auzoan euskara sustatzen
Irungo Dunboa ikastetxeko haur gehienen etxeetan erdara da nagusi, eta bai eskolan bai auzoan euskara zabaltzea erronka eta aukera bezala bizi du hezkuntza komunitateak. Bide horretan martxan dituzten proiektuak aurkeztu berri dituzte, auzoko paisaia linguistikoan eragitea kasu: “Eskolak auzoarekin duen gertutasuna eta harreman estua baliatu nahi ditugu”.
“Gure ikasleen kasuan, euskara ez da eskolatik kanpo egunerokoan bizitzeko hizkuntza; esku batekin zenbatu daitezke bi gurasoak euskaradunak dituzten familiak”, azaldu digu Julen Urkia Dunboa eskola publikoko zuzendariak. Haur eta Lehen Hezkuntzako 300 ikasle inguru dituzte, denera 20 jatorritik gorako haur eta familia. Aniztasun hori guztia aukera gisa ikusten dute, eskolan eta auzoan euskara zabaltzeko.
Denda eta jatetxeen kartelak euskaratzen
Adibidez, auzoko dendetako kartelak euskaratzen ari dira ikasleak, eta 6. mailakoek arrandegi, fruta-denda eta Kebab jatetxeko karta eta kartelak euskaldundu dituzte dagoeneko. “Ikasleei erakusten diegu euskaraz bizitzen, baina euren eguneroko errealitatean ez badute paisaia linguistikoa euskaraz jasotzen, oso zaila egiten zaigu euskaraz aritu daitezen motibatzea, ikusten dutelako beren herri eta auzoan euskara ez dela nagusi”, kontatu digu Urkiak.
Dinamika honek, gainera, badu bigarren irakurketa bat: “Establezimenduek ez badute euskara erabiltzeko hautua egin, izan daiteke inork ez dituelako lagundu edo inork ez dituelako horretara animatu, zeren karta eta kartelak euskaratzea eskaini diegunean biziki ondo hartu dute, eta bai eurak bai ikasleak oso pozik geratu dira hartu-emanarekin”. Tartean, atzerritik etorritako bizilagunen negozioak euskalduntzeko aukera eman du proiektuak. “Auzoko dendari hauek bultzadatxoa behar izan dute pausoa emateko eta bultzada hori eskolak eta eskolako ikasleek eman izana gauza handia da”.
Auzoaren erdian dago kokatuta eskola, eta horri balio handia ematen diote, eskolaren eta auzoaren artean dagoen harremana saretzeko eta indartzeko aukera ematen dielako; auzotarrekin ekintza ugari antolatu ohi dituzte.
"Auzoko dendari hauek bultzadatxoa behar izan dute euren kartelak euskaratzeko eta bultzada hori eskolako ikasleek eman izana gauza handia da"
Familiak elkartzen
Familia Laguna programa ere jarri dute abian, eta horretarako Elkarrekin kooperatiba dute gidari: beste herrialde batzuetatik etorri berriak diren familiak adin bereko seme-alabak dituzten familia euskaldunekin harremanetan jarri eta elkartzea da helburua. Lehenengo, bilerak antolatu dituzte eskolan, hezkuntza komunitatea inplikatzea garrantzitsua delako, eta aurtengo erronka dute atzerritik iritsitako hiru familia beste hiru familia euskaldunekin elkartzea, “integratuago eta gure artean goxoago sentitu daitezen”.
Ekintza eta proiektu berriak garatzen segitzeko indartsu daude Irungo Dunboan, “komunitate osoak bere euskalduntze lanean bultzada bat izan dezan”.
Bost konpromiso zure bizitzan euskara bultzatzeko eta sustatzeko
— Borja Irizar (@birizara) February 16, 2023
Zergatik jarraitzen ditut?
Duintasuna emateko euskarari eta euskaldunei, espazio emateko euskarari, eta batez ere zeren eta nik ez badut egiten, inork ez du egingo
Euskaldunok gu gara, ez dago beste inor
Infernu escribió:Bost konpromiso zure bizitzan euskara bultzatzeko eta sustatzeko
— Borja Irizar (@birizara) February 16, 2023
Zergatik jarraitzen ditut?
Duintasuna emateko euskarari eta euskaldunei, espazio emateko euskarari, eta batez ere zeren eta nik ez badut egiten, inork ez du egingo
Euskaldunok gu gara, ez dago beste inor
Buelta nabilkio esaldi honi:
Ez dago ezer kaltegarriagoa baino bi euskaldunek erderaz berba egiten duten
Gramatikaren ikuspegitik zuzena al da? Batek daki, Euskaltzaindiaren arauak egun batetik bestera aldatu egin daitezkelako.
Bestalde, egi borobila da euskaldunon artean euskara erabiltzeari buruz esaten duena, hementxe askotan komentatu dugun moduan; aldi berean oso gogorra da, ia ezinezkoa esango nuke, zenbait dinamika apurtzea. Hainbat lagun eta ezagunekin euskara baino ez dut erabiltzen, baina beste hainbatekin erdara hutsa erabiltzen dut, euskaldunak izan arren (kasu honetan, batez ere, haurtzaroan ezagututakoak). Lehenengo berbaren isla argia.
Gune pribatuetan lehen hitza euskeraz erabiltzeko ere, gauzak oso argi ikusi behar ditut, baina kasu honetan lotsagatik baino ez. Nire emaztea, ordea, erabat militantea da, eta Corte Inglés eta halakoetan beti zuzentzen zaie euskeraz langileei, eta askotan emaitza positiboekin.
A, aste honetan Gipuzkoan barrena izan naiz bertoko senide politiko bat zendu delako eta, jakina, esan didate "bilbotarra eta euskalduna?" berriro ere. Uste dut ekidin ezin dezaketen "tik" bat dela.
loaded- Mensajes : 46041
Esaldi hori ez dago gramatikalki ondo.
Ez dago bi euskaldunek elkarren artean erderaz berba egitea baino ezer kaltegarriagorik izan liteke berbera esateko era zuzen bat.
Dinamika pertsonalak apurtzea zaila da bai, baina ezagutzen den jendea berriarekin euskeraz hasiz gero dinamika berriak sortzen dira eta nork daki, aurrekoak aldatzeko bidea jarri ere bai.
Denda eta abarretan beti euskeraz hasten naiz, argi daukat eskubide osoa dudala eta erantzun txarren bat jasoz gero( aspaldi entzun ez dudana, zorionez), ospa.
Eta tik horren mekanismoa ulertzen dut baina ez da justifikagarria, hots, zuri hori esan dizutenek , Bilbo, Barakaldo, eta abarretan euskara oso gutxi entzuten dute ohituta daudenekin alderatuta hara joatrn direnean, beraz lotura bat sortzen da, oso injustoa, Bilbon ez dakite euskeraz dioena.
Halere mundu piska bat eduki behar lukete Bilbon hamarnaka mila euskaldun daudela jakiteko eta asko euskara oso maila onarekin gainera.
Eta aipatu duzunez, eskandalugarria deritzot, denda handitako langile gazte askok euskeraz ez jakitea. Zerbaitek oso gaizki irten du hezkuntza sisteman.
Euskal koinatuen haria:
— IEJardunaldiak (@IEJardunaldiak) April 3, 2023
Koinatu Giputxia: pic.twitter.com/EQc0P3Wcxa
Erronka itzela baina ondo irtenez gero aurrerapauso ikaragarria.
Simpsondarrak imitatzen
— Ander Parker (@Espidermander) April 27, 2023
Gustatzen abzaizue beste bideo bat egin dezaket imitazio ezberdinekin. pic.twitter.com/klzX3dxl2R
Poltxu- Mensajes : 5109
Eta bertara joaten direnak Frankenstein en munstroak, gorputz atalak banaka biltzen.
Infernu escribió:Danteren infernua da BBK LIVE. Itxaropenik gabeko lekua.
Eta bertara joaten direnak Frankenstein en munstroak, gorputz atalak banaka biltzen.
Eskumuturrarena latza da bai!!!
Infernu escribió:Sasikume axolagabeak.
Ez da ez ahuntzaren gauerdiko eztula
Poltxu escribió:Haserrearwn ondorioa….
Ostiaputa
Hala bada, askoz hobe.Oker escribió:Fake bat izan da, ondo daude idatzite. Intentzio barik izan da ziurrenik.....
Okerrena da denok sinestu dugula
Acabo de retomar ahora en julio mi lucha con el B2 y por eso me fijo en las cartelerías. Me llamó la atención la palabra “eskumuturrekoa” porque ni la conocía, ni se me hubiera ocurrido para decir pulsera.
O eso o había carteles bien y carteles mal.
El caso es que ni nos sorprendería que fueran reales, ni nos sorprendería que monten un fake. Así andamos.
Neska- Moderadora
si yo que controlo poquito estoy viendo tantas gambas, no me imagino un euskaldun...
Cerpin Taxt- Mensajes : 23822
Gauza interesgarriak era pentsaraztekoak esan ohi ditu emakume honek, bere hitzaldi bat oso osoa ikusi nuen YouTuben.
salakov- Mensajes : 52355
karlos gasteiz escribió:https://www.naiz.eus/eu/gaiak/noticia/20231025/silvio-rodriguezek-euskaraz-kantatuko-du-jon-maiaren-kantu-berri-bat-gara-lan-berrian
Maia zalea ez banaiz ere, nere errespetua bere lanari.
Silvio Rodriguez en zale asko eta asko neguan sandaliak soinean dituztela ibiltzen den jendea da.Poltxu escribió:karlos gasteiz escribió:https://www.naiz.eus/eu/gaiak/noticia/20231025/silvio-rodriguezek-euskaraz-kantatuko-du-jon-maiaren-kantu-berri-bat-gara-lan-berrian
Maia zalea ez banaiz ere, nere errespetua bere lanari.
Es dakit zer emoten duten,nazka edo pena.
Página 5 de 6. • 1, 2, 3, 4, 5, 6